توضیحات آگهی

بسمه تعالی
« آگهی مزایده »
*جلسه اول*
در پرونده اجرایی کلاسه ۰۲۰۰۳۶۳  شعبه دوم اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان گنبد کاووس، حکوم علیه: سیدمسعود شفیعی محکوم است به پرداخت روزانه ۱۰۰ هزار تومان بابت خسارت قرادادی و ۵۰۰ هزار تومان بابت وجه التزام  در مجموع ۶۰۰ هزار تومان روزانه  و همچنین حق الوکاله وکیل و هزینه دادرسی به مبلغ ۲/۸۶۷/۵۰۰ در حق محکوم له: عیدمحمد هاشم آبادی و پرداخت پنج درصد کل محکوم به بابت نیم عشر دولتی درحق دولت ؛ که در قبال بدهی نامبرده اموال متعلق به محکوم علیه توقیف گردیده که با مشخصات ذیل :
الف- مشخصات اموال
۱-یک دستگاه کولر پنجره ای هایسنس ۱۸ هزار مستعمل به قیمت یکصد میلیون ریال
۲-یک دستگاه یخچال فریزر سلن ایران مدل ۸۰۰ سفید رنگ مستعمل به قیمت چهل میلیون ریال
۳-یک دستگاه ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرمی ال جی مدل ۱۰۹۸ به مبلغ چهل میلیون ریال
۴-هفت عدد کپسول اکسیژن ۱۰ کیلوگرمی مدل امید فردا قیمت هر عدد یک میلیون و هشتصد هزار تومان جمعاً یکصد و بیست و شش میلیون ریال – که در مجموع ۴ قلم اموال مستعمل جمعاً به مبلغ سیصد و شش میلیون ریال ارزیابی و اعلام نظر می گردد.
ب- بهای روز :
ارزش اموال مذکور مجموعاً بمیزان ۳۰۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال محاسبه وبرآورد گردید.
توسط شخص محکوم لها معرفی و توقیف گردیده که از طریق مزایده حضوری به شرح ذیل به فروش میرسد :
۱- مطابق نظریه کارشناس ارزش کل اموال معرفی شده مجموعاً و مقطوعاً بمیزان ۳۰۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. ۲- مزایده از مبلغ پایه کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود. ۳- مکان مزایده در شعبه اول اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف گنبد کاووس می باشد. ۴- موعد مزایده روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ساعت ۰۸:۳۰ الی ۰۹:۳۰ صبح می باشد. ۵- متقاضیان شرکت در جلسه میتوانند پنج روز قبل از تاریخ مزایده از اموال مورد مزایده دیدن نمایند. ۶- مزایده مذکور برای نوبت اول تشکیل می گردد. ۷- همراه داشتن کارت ملی برای متقاضیان الزامی می باشد. ۸- برنده مزایده مکلف است ده درصد مبلغ پیشنهادی خویش را فی المجلس و مابقی آن را حداکثر ظرف مهلت یک ماه به صندوق دادگستری تودیع و فیش آن را ارائه نماید .در غیر این صورت ده درصد واریزی به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید خواهد شد./.
مدیر شعبه اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان گنبد کاووس – محمدپور
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۴۶۰۰۰۰۲۳۱۹۵۰
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۳۹۲۰۰۰۰۳۰۵۰۳۲
شعبه صادر کننده : شعبه دوم اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان گنبد کاووس

شرایط آگهی

اعلام نشده
یک دستگاه کولر پنجره ای هایسنس ۱۸ هزار- ماشین لباسشویی- کپسول اکسیژن

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.