توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول(نوبت اول)
در پرونده  اجرایی  به شماره  ۰۲۰۱۰۳۰  اموالی  با مشخصات ذیل از محکوم علیه شرکت کاواک صنعت پارسیان و میثم مهین زارع توقیف و قیمت  آنها توسط کارشناس رسمی دادگستری  ارزیابی و بشرح زیر به مزایده گذاشته میشود:
اموال توقیفی مورد مزایده عبارت است از :
یکدستگاه جوش میگ سری ۶٫۵ شرکت صبا الکتریک مدل wire feeder m2 با شماره سریال ۶۰۱۰۰۱۰۷۱ و سال ساخت اسفند ۱۴۰۰ . و شلنگ دستگاه در قسمت torch دارای نقص میباشد. ارزش دستگاه مذکور بمیزان ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بوده که قیمت پایه مزایده میباشد.
اموال توقیفی با قیمت پایه بشرح فوق از طریق اجرای احکام مدنی در مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ راس ساعت ۹  در  محل دفتر شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان نظرآباد به فروش خواهد رسید. اشخاصی که مایل به شرکت در مزایده می باشند،می توانند۵ روز قبل از روز معین مزایده اموالی را که آگهی گردیده ملاحظه نمایند.مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد.
برنده مزایده باید ۱۰ درصد بها را فی المجلس و الباقی را طبق مهلتی که در روز مزایده تعیین خواهد شد پرداخت نماید که مهلت مذکور از  یک ماه تجاوز نخواهد کرد.
دادورز شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان نظرآباد
حسین پور
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۱۴۶۰۰۰۰۱۲۱۸۹۹
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۱۹۲۰۰۰۱۲۴۳۵۱۵
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی شهرستان نظرآباد

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه جوش میگ

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.