توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول نوبت دوم
بموجب پرونده اجرایی ۰۲۰۰۴۶۳ صادره از شعبه اول محکوم له وهاب محمدزاده محکوم علیه محمد منصوریان محکوم است به ۱- پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان وجه رایج به علاوه خسارت تاخیر تادیه بر اساس نرخ تورم بانک بانک مرکزی از تاریخ تقدیم دادخواست مورخه ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ لغایت اجرای حکم ۲- پرداخت مبلغ ۲۸۴/۶۹۱/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی و مبلغ ۲۴۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال حق الوکاله وکیل در حق محکوم له ۳- پرداخت مبلغ۳۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت نیم عشر دولتی به صندوق دولت نظر به استنکاف محکوم علیه از پرداخت محکوم به ، مال منقول با مشخصات ذیل الذکر متعلق به محکوم علیه پس از توقیف و ارزیابی و کارشناسی و ابلاغ نظریه کارشناسی به اصحاب پرونده مصون از اعتراض باقی مانده  لذا مال از طریق مزایده
روز شنبه  مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ما بین ساعات ۹ الی ۹:۳۰ صبح
در دفتر اجرای احکام مدنی دادگستری پاکدشت به نشانی بلوار رحیمی – جنب پارک بانوان – دادگستری شهرستان پاکدشت برگزار خواهد شدو به فروش خواهد رسید  و از بین خریداران ، خریداری که بالاترین قیمت را به این اجرا پیشنهاد نماید به عنوان برنده مزایده انتخاب و مکلف است ۱۰% مبلغ پیشنهادی را فی المجلس به صندوق دادگستری واریز و اصل قبض را تحویل این اجرا نماید و الباقی مبلغ پیشنهادی را نهایتاً ظرف مهلت یک ماه از تاریخ مزایده به صندوق دادگستری واریز و اصل قبض را تحویل این اجرا نماید در غیر اینصورت مزایده باطل و ۱۰% مبلغ پیشهنادی دریافتی به نفع صندوق دولت ضبط و غیرقابل وصول خواهد بود ومزایده  به درخواست محکوم له یا نماینده قانونی وی مجدداً تجدیدخواهد شد و در انتها خاطر نشان می گردد طالبین بازدید از مال مورد مزایده تا پنج روز مانده به تاریخ برگزاری جلسه با در دست داشتن کارت شناسائی معتبر به این اجرا مراجعه تا ترتیب بازدید آنها فراهم آید
نظریه کارشناسی : محل استقرار دستگاه های توقیف شده ، درآدرس پاکدشت ، خاتون آباد ، خیابان محب ( ۴۷ امام رضا ) پلاک ۸۱ مراجعه و با راهنمایی آقای محمد منصوریان ( امین اموال ) از تجهیزات مورد نظر بازدید به عمل آمد که براساس صورت جلسه توقیف اموال ، گزارش کارشناسی و ارزیابی صورت گرفته به شرح ذیل ایفاد می گردد. قابل ذکر است که در گزارش حاضر وضعیت فنی ماشین آلات مشاهده شده ، هریک در ردیف مربوطه تشریح می گردد که با در نظر داشتن شرایط حال حاضردستگاه ها ، شرایط بازار ، استهلاک و قدمت دستگاه ها و کلیه جوانب دخیل در قیمت گذاری و البته لحاظ نمودن شرایط مزایده ، موارد مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
۱- یکدستگاه تزریق پلاستیک ۳۵۰ Ton صلیبی ، نیمه ساخته با قطعات منفصل ، قالب خور ۶۶×۶۷ سانتی متر و سیلندر و ماردون قطر ۱۶۰ میلیمتر و طول ۱۷۰ سانتی متر که در میان قطعات دستگاه الکتروموتور ، سیستم هیدرولیک ، سیستم برق و PLC ، میکرو سوئیچ ها ، بدنه و کاور مشاهده نگردید. البته در میان قطعات موجود آهن کشی شاسی با لوله کشی هیدرولیک ، چهار عدد تای راد ، روغن سرد کن ، سیلندر و ماردون ، صفحات گیره ماشین کاری شده و بازوهای صلیبی ، دو عدد راد جک هیدرولیک ، دنده فلایویل با مهره ها و قیف ، بلوک شیر و پایه های کالسکه مشاهده گردید. ارزش دستگاه تزریق مورد بازدید قرار گرفته با وضعیت فوق به مبلغ ۱۸،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( هجده میلیاردو پانصد میلیون ریال ) برای پایه مزایده کارشناسی و برآورد می گردد.
۲- یکدستگاه تزریق پلاستیک ۱۳۰ Ton جک عمودی ، خاموش و درحال بازسازی با قالب خور ۲۵×۳۰ سانتی متر. دستگاه رنگ شده ولی فاقد تابلو برق بوده و کاورها درحال رنگ و نقاشی. ارزش دستگاه تزریق مورد بازدید قرار گرفته با وضعیت فوق به مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیاردو پانصد میلیون ریال ) برای پایه مزایده کارشناسی و برآورد می گردد.
۳- یکدستگاه تزریق پلاستیک ۱۳۰ Ton جک عمودی ، خاموش و درحال بازسازی با قالب خور ۲۵×۳۶ سانتی متر. دستگاه فاقد تابلو برق و سیستم هیدرولیک ولی دارای تعدادی شیر برقی و هیدرو پمپ بوده و کاورها هنوز رنگ و نقاشی نداشتند. ارزش دستگاه تزریق مورد بازدید قرار گرفته با وضعیت فوق به مبلغ ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیاردو چهارصد میلیون ریال ) برای پایه مزایده کارشناسی و برآورد می گردد.
۴- یکدستگاه تزریق پلاستیک ۱۶۰ Ton جک عمودی ، خاموش و درحال بازسازی با قالب خور ۴۳×۳۴ سانتی متر. دستگاه فاقد تابلو برق و در حال رنگ و نقاشی می باشد. ارزش دستگاه تزریق مورد بازدید قرار گرفته با وضعیت فوق به مبلغ ۱،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیاردو هفتصدو پنجاه میلیون ریال ) برای پایه مزایده کارشناسی و برآورد می گردد.
۵- یکدستگاه تراش با طول کارگیری ۱/۵متر ، تسمه ایی ساخت کشور پاکستان ارزش دستگاه تراش با مشخصات فوق برای پایه مزایده مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیاردو پانصد میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
۶- یکدستگاه فرز افقی ساخت کشور روسیه مدل ۶H81 و سریال ۱۴۵۴۰ با میز به ابعاد ۱۰۰× ۵۰ سانتی متر. سال ساخت دستگاه ۱۹۶۶ می باشد. ارزش دستگاه فرز با مشخصات فوق برای پایه مزایده مبلغ ۱،۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیاردو نهصد میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
۷- یکدستگاه فرز CNC ساخت شرکت Bridgeport کشور انگلستان فاقد پلاک مشخصات. مجهز به میز کارگیر به ابعاد ۸۰×۵۰×۵۰ سانتی متر که سیستم کنترل آن HEIDENHAIN بوده ولی فاقد مانیتور می باشد. همچنین دستگاه فاقد کاور می باشد. ارزش دستگاه فرز CNC با مشخصات فوق برای پایه مزایده مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( پنج میلیارد ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
۸- یکدستگاه فرز CNC ساخت Contraves کشور سوئیس با سال ساخت ۱۹۸۶ مجهز به Tools change 14 ابزار و با ابعاد گارگیری ۸۰×۵۰×۵۰ سانتی متر و سیستم کنترل HEIDENHAIN و کاور می باشد. ارزش دستگاه فرز با مشخصات فوق برای پایه مزایده مبلغ ۶،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( شش میلیاردو پانصد میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد. جمع کل ارزش اقلام مورد بازدید قرار گرفته مبلغ ۳۸،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( سی و هشت میلیاردو پنجاه میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۹۱۴۶۰۰۰۰۴۳۷۴۰۵
شماره پرونده : ۱۴۰۰۲۵۹۲۰۰۰۵۵۳۷۷۷۷
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان پاکدشت

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه تزریق پلاستیک ۳۵۰ Ton صلیبی – یکدستگاه تزریق پلاستیک ۱۳۰ Ton جک عمودی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.