توضیحات آگهی

آ گهی مزایده  (مرحله  دوم )
در پرونده ۴/۰۰۰۰۴۵۲ شعبه چهارم اجرای احکام مدنی  دادگستری گرگان   به موجب دادنامه۱۴۰۰۰۳۳۹۰۰۰۰۰۳۶۵۱۵۴۵۷   شعبه سوم   دادگاه حقوقی گرگان   محکوم علیه  احمد مسرور  فرزند ابوالقاسم   به پرداخت   ۱/۸۸۷/۶۹۸/۴۲۴ ریال  در حق محکوم له سید دانیال عسگری  با وکالت سید بنی میقانی  و پرداخت نیم عشر دولتی و هزینه کارشناسی محکوم و بدهکار می باشد که دستگاه سنگ شکن کارشناسی شده زیر  پس از توقیف    پس از جری تشریفات قانونی کارشناسی و قیمت گذاری ازطریق مزایده حضوری بفروش میرسدطالبین خرید می توانند درجلسه مزایده شرکت وپیشنهادخودرا ارائه وتسلیم نمایند
نظریه کارشناس%
محل استقرار دستگاه  به نشانی گرگان  خط نصراباد  کارخانه سنگ شکن  میلا فخر  و پس از بازدید  و معاینه فنی  یک دستگاه سنگ شکن  کوبید ۱۲۰ به شرح ذیل اقدام نموده استمشخصات فنی
سنگ شکن های ضربه ای که چکشی نیز نامیده می شوند (impact crusher
)جهت عملیات خردایش ،از طریق دوران روتور طراحی شده ند. این سنگ شکن ها هم به عنوان سنگ شکن های اولیه و هم ثانویه در خطوط فراوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شوند ،این سنگ شکن ها که برای خرد کردن مصالح کوهی و یا رودخانه ای به کار می روند در سایزهای حدود ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر عرضه می شوند .سنگ شکن چکشی یا کوبیت ، از یک روتور که دارای ۲تا ۶ ردیف پره چکش است و با سرعت زیاد دوران می کند تشکیل شده اند،نقش پره های چکشی پرتاپ قطعات بار ورودی (سنگ و مواد معدنی)به طرف جدار داخل سنگ شکن است . با چرخش روتور و پرتاپ سنگ ها به دیواره ها و سندان ها عمل خردایش صورت می پذیرد. بر روی جداره داخلی سنگ شکن تعدادی سپر آجدار از آلیاژ های ضد سایش نصب شده است که نقش مانع را ایفا می کنند و قطعات بار ورودی بر اثر برخوردبا آنها خرد می شود ،سرعت حرکت پره ها ۱۵ تا ۵۰ متر در ثانیه است . در سنگ شکن های ضربه ای دانه بندی بار خروجی به راحتی توسط سیستم رگلاژسنگ شکن قابل تنظیم است. همچنین این سنگ شکن ها در دو تیپ هیدرولیکی (جک دار)و ساده و در مدل های یکطرفه ، دوطرفه ،HSودر ظرفیت های ۸۰-۱۰۰-۱۲۰-۱۸۰-۲۴۰ تا ۳۰۰ تن در ساعت ساخته می شوند .
جمع بندی نظریه کارشناسی:در طی بررسی های بعمل آمده ، با توجه به برند و اجزای دستگاه ، عمر مفید ،وضعیت موجود و همچنین قیمت روز بازار ، ارزش یک دستگاه سنگ شکن موجود که قابل بهره برداری نمی باشد . چون فاقد روتور و تجهیزات جانبی می باشد  ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال که معادل چهارمیلیارد ریال ارزیابی می گردد.
زمان ومکان مزایده –
۱-زمان مزایده :روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۱۰/۳۰ الی ۱۱/۳۰ صبح
۲-مکان مزایده:دفتر شعبه  چهارم  اجرای احکام مدنی متمرکز دادگستری گرگان
–شرایط مزایده—
۱-مزایده ازمبلغی که توسط کارشناس تعیین گردیده شروع،برنده مزایده کسی است که بالاترین مبلغ رادرجلسه مزایده قبول نماید.
۲-برنده مزایده می بایست ۱۰%مبلغ موردپیشنهادرانقدا”به حساب سپرده ۲۱۷۱۲۹۴۷۷۸۰۰۰ دادگستری واریزومابقی آن راظرف یک ماه ازتاریخ اجرای مزایده به حساب سپرده واریزوقبض واریزشده راتحویل دایره اجرانماید درغیراین صورت وفق ماده ۱۲۹ قانون اجرای احکام مدنی سپرده پس ازکسر هزینه های اجرایی به نفع دولت ضبط وآگهی مزایده تجدید خواهد شد.
۳-طالبین خرید می توانند یک هفته قبل ازاجرای مزایده باهماهنگی این اجرای احکام از سنگ شکن    مورد نظر بازدید نمایند.
۴-تحویل مال مورد مزایده پس ازتایید صحت مزایده ازناحیه دادگاه صادرکننده اجراییه خواهد بود درصورت عدم تایید صحت مزایده این اجرامسولیتی دررابطه باخریدارنداردفقط مبلغ تودیع شده عودت خواهد شد .
۵-مزایده باحضورنماینده محترم دادستان دادسرای عمومی وانقلاب گرگان ونماینده اجرای احکام مدنی انجام خواهد شد.
۶-  ضمنا” متقاضیان  جهت شرکت در مزایده  یک  فقره چک تضمین شده (چک سبز)  بانک ملی  در وجه سپرده  موقت دادگستری  گرگان  که مبلغ  آن  می بایست ۱۰درصد  مبلغ کارشناسی باشد و حتما” شماره پرونده  بر روی  چک قید  گردیده شود به همراه خود  داشته باشند و در ساعت  مزایده تحویل  دفتر مزایده نمایند تا اجازه شرکت درمزایده را داشته باشند
مدیر دفتر شعبه چهارم اجرای احکام مدنی متمرکز دادگستری گرگان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۴۶۰۰۰۰۲۳۲۸۳۸
شماره پرونده : ۹۹۰۹۹۸۰۰۵۹۹۰۰۶۹۳
شعبه صادر کننده : شعبه چهارم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان گرگان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه سنگ شکن  کوبید ۱۲۰

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.