توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول
با توجه به اجرائیه صادره له آقای علی عامری و علیه شرکت پایا بتن جنت آباد، محکوم علیه محکوم است به پرداخت مبلغ  ۶۴۴/۰۱۲/۰۰۰  ریال بابت اصل محکوم به پس از کسورات قانونی و همچنین پرداخت نیم عشر اجرایی در حق صندوق دولت، لذا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۱ صبح در دفتر شعبه اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی بخش ایوانکی از طریق مزایده عمومی اقدام به فروش اموال توقیف شده ذیل مینماید. شرکت در مزایده برای عموم آزاد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد و حین مزایده ده درصد مبلغ فروش مورد مزایده را پرداخت و مابقی را ظرف مهلت یک ماه پس از مزایده به حساب سپرده دادگاه عمومی ایوانکی واریز و قبض مربوطه را ارائه نماید. در غیر اینصورت کل ده درصد دریافت شده به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد.ضمنا ۵ روز قبل از مزایده جهت بازدید به واحد اجرای احکام مراجعه نمایید.
مشخصات اموال مزایده و قیمت پایه به شرح ذیل میباشد:
۱- یک دستگاه کانکس نگهبانی به ابعاد ۲٫۴*۶ متر (۱۵متری) ساخت شرکت سپهر کانتین به ارزش قیمت پایه دویست و پنجاه میلیون ریال (۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال).
۲- یک دستگاه گولر گازی  به ظرفیت ۱۲۰۰۰Btu/h (گرم و سرد) مدل Q matic- H12H1(B2) مارک GREE سال ساخت ۲۰۱۵ به ارزش قیمت پایه هشتاد میلیون ریال (۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال).
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۹۴۶۰۰۰۰۰۷۲۲۳۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۴۹۹۲۰۰۰۰۶۶۱۳۱۷
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی بخش ایوانکی

شرایط آگهی

اعلام نشده
یک دستگاه کانکس نگهبانی- کولرگازی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.