توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال غیرمنقول و منقول اسناد رهنی پرونده کلاسه ۸۱۰۰۰۰۱ و ۸۱۰۰۰۰۲
ششدانگ یک قطعه زمین نوع ملک طلق به پلاک ثبتی ۱۰۳ فرعی از ۷۷ اصلی ، مفروز و مجزا شده از فرعی از اصلی مذکور ، واقع در بخش ۰۹ ناحیه ۰۰ حوزه ثبت ملک بوئین زهرا استان قزوین به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع
متن ملک شماره یکصد وسه فرعی از هفتاد وهفت اصلی واقع در بخش ۹ حوزه ثبتی بویین زهرا استان قزوین به مساحت (۲۵۰۰۰) بیست وپنج هزار متر مربع ، توضیحات ملک
به حدود: شمالا: خط فرضی است بطول (۰۰ / ۶۲) شصت ودو متر به باقیمانده هفتاد وهفت اصلی شرقا: (پی ودیواراست ) بطول (۰۰ / ۴۰۶) چهارصد وشش متر به خیابان احداثی به عرض بیست متر جنوبا: درب و دیواریست بطول (۱۰ / ۶۲) شصت ودو متر و ده سانتیمتر به خیابان احداثی به عرض بیست متر غربا: (پی ودیواریست ) بطول (۴۵ / ۴۰۰) چهارصد متر و چهل وپنج سانتیمتر به شماره ۵۱ ۴۹ ۵۲ ۵۳ فرعی از هفتاد وهفت اصلی
مشخصات منضمات ملک:
مشخصات مالکیت:
مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا شماره ثبت ۱۴۰۵۴۲ تاریخ ثبت ۱۳۷۷/۰۳/۰۶ دارای شماره ملی ۱۰۱۰۱۸۳۵۷۸۸ بعنوان مالک شش دانگ عرصه و اعیان متن سهم: ششدانگ یک قطعه زمین (محل کارخانه پنبه پاک کنی ) با شماره مستند مالکیت ۱۰۷ تاریخ ۱۳۷۷/۰۲/۱۵ موضوع سند مالکیت المثنی بشماره چاپی ۵۲۳۰۶۵ سری ب سال ۰۱ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۴۰۲۲۰۳۰۹۰۰۷۰۰۱۳۰۹ ثبت گردیده است. با شماره مستند مالکیت ۱۹۱۶۵۰ تاریخ ۱۳۷۷/۱۰/۰۹ موضوع سند مالکیت المثنی بشماره چاپی ۵۲۳۰۶۵ سری ب سال ۰۱ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۴۰۲۲۰۳۰۹۰۰۷۰۰۱۳۰۹ ثبت گردیده است و به موجب اسناد رهنی شماره ۱۹۱۶۵۰ مورخ ۱۳۷۷/۱۰/۰۸ و شماره ۱۹۲۱۳۷ مورخ ۱۳۷۸/۰۸/۳۰ و شماره ۱۹۲۱۳۵ مورخ ۱۳۷۸/۰۸/۲۷ (اسناد رهنی مربوط به پلاک ثبتی) شماره ۶۵۵۷۷ مورخ ۱۳۷۹/۰۸/۳۰ (مربوط به ماشین آلات و تجهیزات) تنظیمی دفترخانه اسناد رسمی شماره ۲ تهران در رهن بانک ملت قرار گرفته که به علت عدم ایفای تعهد منجر به صدور اجرائیه تحت کلاسه ۸۱۰۰۰۰۲ گردیده و مازاد آن نیز در پرونده کلاسه ۸۱۰۰۰۰۱ بازداشت گردیده است و طبق نظریه هیات کارشناسان رسمی دادگستری محل وقوع مورد مزایده در کیلومتر ۱۵ جاده بوئین زهرا – اشتهارد ، بعد از روستای فتح آباد ، نرسیده به تلمبه خانه شرکت نفت، جنب کوره آجرپزی جاوید مقدس می باشد و توصیف اجمالی موارد وثیقه عبارتست از:
توصیف اجمالی پلاک ثبتی:
مستحدثات و اعیانی های موجود بر روی عرصه شرکت سفید پنبه:
۱- سالن تولید شماره یک به مساحت ۶۱۲ متر مربع با مشخصات فنی سوله فلزی بارتفاع حدود ۱۴ متر و ابعاد ۴۲*۱۴/۵ متر با سیستم سقف ورق فلزی و پشم شیشه و توری فلزی و دیوار آجر بهمنی دورو نما و کفسازی بتن مسلح
۲- سالن تولید شماره دو به مساحت ۷۶۸ متر مربع با مشخصات فنی سوله فلزی بارتفاع حدود ۵/۵ متر و ابعاد ۶۲*۱۲ متر با سیستم سقف ورق فلزی در حد نو و پشم شیشه و توری فلزی و دیوار آجربهمنی دورونما و کفسازی بتن مسلح و فاقد درب و پنجره
۳- سالن انبار به مساحت ۹۷۰ متر مربع با مشخصات اسکلت فلزی با ستون قوطی ۱۴ و تیرآهن ۱۴ در کشهای سقف استفاده شده بود بارتفاع حدود ۸ متر و ابعاد ۴۸*۱۸ متر با سیستم سقف ورق فلزی و پشم شیشه و توری فلزی و دیوار آجر بهمنی دورونما و کفسازی بتنی و داخل تیغه بندی با استر سیمان(اکثرا تا سقف امتداد نداشت) و سقف و دیوارها حدود ۳۰ درصد آسیب دیده بودند.
۴- ساختمان اداری با اطاق باسکول به مساحت ۲۰۰ مترمربع با مشخصات فنی اسکلت فلزی با سقف طاق ضربی و دیوارکوب پی وی سی کاذب و پنجره دوجداره و فرش کف سرامیک و نمای آجرنما و کولر گازی و کابینت mdf.
5- ساختمان نگهبانی به مساحت ۲۰ مترمربع با مشخصات فنی دیوارباربر با سقف طاق ضربی و فرش کف موزائیک و سقف کاذب و نمای سیمانی و کف سرامیک و دیوارکوب بود.
۶- ساختمان کارگری به مساحت ۷۲ مترمربع با مشخصات فنی دیوار باربر با سقف طاق ضربی و فرش کف موزائیک و پنجره دوجداره و کف سرامیک و نمای سیمانی مشهود بود.
۷- طول دیوار پیرامونی محوطه بطول ۹۳۰ متر بارتفاع ۲/۲۰ متر با مشخصات آجر فشاری(فقط دیوار ضلع جنوب از هردو سمت سیمانکاری بود) و جدول کاری حدود ۵۰۰ متر طول و محوطه سازی حدود ۳۰۰۰ مترمربع آسفالت و حدود ۲۰۰۰ مترمربع شن ریزی مسیر رفت و آمد قابل رویت می باشد و به مبلغ ۱۸۶/۷۷۰/۰۰۰/۰۰۰ریال ارزیابی شده است.
توصیف اجمالی درختان مثمر غرس شده در محوطه:
انواع درختان مثمر شامل ۸۰ اصله انار، ۳۵ اصله سنجد ، ۳۵ اصله توت ، ۳۵ بوته انگور ، ۱۵ اصله نهال شاه توت، ۳۰ اصله نهال قطره طلا و آلو، ۱۵ اصله نهال هلو، ۱۹ اصله نهال سیب ، ۱۰ اصله نهال انجیر و در حدود ۱۰۰ نهال درختان غیرمثمر غرس گردیده است و اصول فنی باغبانی و فاصله نهال کاری رعایت نگردیده است و به مبلغ ۱/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی شده است.
توصیف اجمالی تاسیسات و تجهیزات:
الف)تجهیزات: در زمان بازدید هیچ ماشین و دستگاه مرتبط با خط تولید مشاهده نگردید. دیگر تجهیزات عمومی برابر ردیف های ذیل میباشند.
۱- یک دستگاه باسکول ۶۰ تنی بدون مرکز کنترل و سنجش به همراه سنسورها
۲- یک دستگاه دیگ بخار دوتنی مستعمل بدون مشعل
۳- یک دستگاه مخزن مستعمل گازوییل فلزی ۱۰۰۰۰ لیتری(متعلق به دیگ بخار)
۴- یک دستگاه مخزن مستعمل آب گرم ۵۰۰۰ لیتری(فاقد مبدل)
۵- یک دستگاه مخزن مستعمل جمع آوری آب کندانس شده به ظرفیت ۵۰۰۰ لیتر( فاقد شیرآلات و تجهیزات کنترلی)
ب) تاسیسات:
۱- یک دستگاه مخزن هوایی پلی اتیلن به ظرفیت ۵۰۰۰ لیتر منصوبه در ارتفاع تقریبی در حدود ۱۰ متر.
۲- دو دستگاه مخزن مستعمل گالوانیزه ۲۰۰۰۰ لیتری(جهت تامین آب مورد نیاز سوله) به همراه حدود ۱۷۰ متر لوله پلی اتیلن با سایر ۱۱۰ میلیمتر.
۳- یک دستگاه پمپ ۲ اسب بخار جهت آبیاری فضای سبز محوطه به همراه تابلو برق و لوله کشی اصلی با لوله پلی اتیلن به طول حدود ۱۵۰ متر و سایز ۵۰ میلیمتر و انشعابات فرعی مجهز به شیرآلات جهت استفاده.
۴- حدود ۵۰ دستگاه پروژکتور ال ای دی منصوبه در نقاط مختلف محوطه به منظور تامین روشنایی مورد نیاز به همراه کابل کشی های مربوطه.
۵- مخزن ۳۰۰۰ لیتری در ورودی جهت تامین آب مورد نیاز ساختمان نگهبانی.
۶- تاسیسات سرمایشی و گرمایشی شامل دو دستگاه کولر آبی ۶۰۰۰ و دو دستگاه کولر گازی ۲۴۰۰۰ و ۱۸۰۰۰ و سه دستگاه آبگرمکن
ج: امتیاز برق
شرکت دارای امتیاز برق ۲۶۰ کیلووات می باشد که توسط یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ترانس منصوبه kva 315 و کابل کشی به طول تقریبی ۳۰۰ متر می باشد.
جمع ارزش بندهای فوق الذکر به میزان ۱۵/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
توصیف اجمالی چاه:
۱- یک حلقه چاه به عمق ۱۰۰ متر و لوله جدار ۱۰ اینچ و لوله آبده با قطر ۲ اینچ با آبدهی ۱۰ متر مکعب در شبانه روز می باشد که در حال حاضر با تابلو برق و لوله های مربوطه و کابل برق در حال بهره برداری می باشد و مبلغ حدود ۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به آب منطقه ای استان قزوین بدهی داشته و ارزش کنونی این چاه شامل ارزش حقابه و کلیه تاسیسات شامل پمپ شناورف لوله آهنی جدار لوله آبرسان و تابلو برق و … به مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزش گذاری می شود.
۲- مخزن ۵۰۰۰ لیتری آب جلوی سرایداری(آب شیرین) بدون فنداسیون به ارزش ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۳- دومخزن ۲۰۰۰۰ لیتری فلزی با فنداسیون آجر و ملات ماسه سیمان به ارزش ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۴- یک مخزن هوایی با پایه فلزی و مخزن پلی اتیلنی ۳۰۰۰ لیتری به همراه فنداسیون و لوله های رفت و برگشت به ارزش ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۵- دو مورد علمک برداشت آب به ارزش ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۶- اتاقک فرمان به متراژ ۱۰ متر مربع به ارزش ۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۷ – دو عدد کفکش یکی در استخر آب و دیگری در یکی از مخازن ۲۰۰۰۰ لیتری فلزی جمعا به ارزش ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۸ – یک عدد استخر ایزوله با دیوار ۳۵ سانتی ملات ماسه سیمان و ارتفاع ۳/۵ متر و حجم آب ۲۵۰۰۰۰ لیتری به همراه خاکبرداری و خاکریزی به ارزش ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
۹- کلیه لوله گذاری داخل محوطه از قبیل ۱۶۵ متر لوله یک اینچ با ۵۰ عدد شیرفلکه های انشعابات آن و ۷۵۰ متر لوله دو اینچ و یک اینچ پلی اتیلن و لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلیمتری ۶ بار به متراژ ۲۰۰ متر کارشده در لوله کارخانه(کنار دیوار) به ارزش ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که جمع موارد مذکور به ارزش ۳۳/۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.بنابراین مجموع موارد وثیقه به مبلغ ۲۳۷/۴۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.
برابر پاسخ املاک به شماره نامه ۱۴۰۲۸۵۶۰۹۰۰۷۰۰۱۰۹۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ محدودیت (بازداشتی های) پلاک ثبتی بدین شرح است: شش مورد بازداشت دائم بموجب دستور شماره ۸۶/۶۳/ح/ارجاعی مورخ ۱۳۸۶/۱۲/۰۴ صادره از اجرای احکام مدنی داگستری بوئین زهرا به نفع . برای مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا بازداشت می باشد.
بموجب دستور شماره ۲۵۵۵۴ مورخ ۱۳۸۸/۰۲/۱۶ صادره از اداره دارایی بوئین زهرا به مبلغ ۵۳۵۴۶۰۳۵۵ به نفع . برای مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا بازداشت می باشد.
بموجب دستور شماره ۳۶۰۵۸/ج۱ مورخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ صادره از مدیرمحترم واحداجرائیات شعبه تامین اجتماعی بوئین زهرا به نفع . برای مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا بازداشت می باشد.
بموجب دستور شماره ۴۴۵۳۴ مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ صادره از ریاست محترم شعبه تامین اجتماعی بوئین زهرا به نفع . برای مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا بازداشت می باشد.
بموجب دستور شماره ۱۳۹۹۰۴۹۰۹۰۴۹۰۰۱۲۱۷ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ صادره از اجرای ثبت اسناد بوئین زهرا به مبلغ ۸۴۱۲۵۰۰۰۰ به نفع بانک ملت تهران برای مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا بازداشت می باشد.
بموجب دستور شماره ۱۴۰۰۲۲۹۹۰۰۱۱۹۵۲۲۲۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ صادره از شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستر شهرستان بوئین زهرا/قدیم به نفع . برای مالکیت سفید پنیه بوئین زهرا . بازداشت می باشد و برابر اعلام بستانکار، ملک در ید آقای سالار کریمی مدیرشرکت سفیدپنبه بوده و موارد وثیقه بیمه بوده و مبلغ بیمه ۱/۱۵۵/۱۵۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ می باشد و جهت وصول طلب بستانکار و حقوق دولتی کلاسه فوق الذکر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر در محل اجرای ثبت بوئین زهرا به نشانی خیابان ولی عصر غربی جنب دادگستری از طریق مزایده به فروش می رسد و مزایده از مبلغ پایه شروع و به بالاترین قیمت که خریدار داشته باشد فروخته خواهد شد. شرکت در جلسه مزایده برای عموم آزاد و منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب سپرده ثبت و تحت شناسه واریز اعلامی و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است فروش کلا نقدی میباشد. ضمنا شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به
حساب سپرده ثبت به شماره شبا IR480100004077013207910608 و شناسه پرداخت ۹۹۸۱۰۸۵۷۷۱۰۱۳۲۱۴۰۰۰۲۰۷۵۰۹۰۰۰۰۵ نزد بانک ملی می باشد و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده ضروری است. برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده بهحساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد. در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد. بدهی های مربوط به آب و برق و گاز اعم از حق انشعاب یا اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده و انتقال سند اعم از اینکه رقم قطعی آنها معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است. و تنظیم سند انتقال موکول به ارائه مفاصا حسابهای دارایی و شهرداری و … خواهد بود. این آگهی پس از تائید فرآیند مزایده در سایت آگهی های سازمان ثبت قرار خواهد گرفت و به منزله انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار محلی است . ضمناً برابر ماده ۳۹ مکرر آئین نامه اجرا در کلیه پرونده های اجرایی که مال مورد مزایده به بستانکار واگذار میشود بدهکار میتواند ظرف دو ماه از تاریخ مزایده حسب مورد اقدام به پرداخت بدهی خود نمایند این زمان برای واحدی تولیدی تا قبل از تنظیم و امضا سند انتقال اجرایی اموال یا تحویل مال منقول است .
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۹۰۹۰۴۹۰۰۰۰۲۳
شماره پرونده : ۱۳۸۱۰۴۰۰۹۰۴۹۰۰۰۰۰۲ و
۱۳۸۱۰۴۰۰۹۰۴۹۰۰۰۰۰۱

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش کارخانه پنبه پاک کنی با تاسیسات

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.