توضیحات آگهی

مزایده نوبت اول
در پرونده کلاسه ۰۲۰۰۹۸۳ شعبه دوم اجرای احکام مدنی له علی اکبر خودنیا  علیه قاسم مرادی  به موجب دادنامه صادره از شعبه ۲ دادگاه حقوقی دادگستری قائمشهر، یک قطعه ملک به مساحت ۷۸۰ متر مربع بصورت سوله مسقف آهنی و ایرانیت به ارتفاع حدود ۴ تا ۵ متر و ماشین آلات و وسایل مذکور در نظریه کارشناسی لذا دادگاه مستنداً به مواد ۵۸۹ و ۵۹۴ ق مدنی و ۳۰۰ و ۳۱۷ ق امور حسبی حکم فروش ملک و وسایل موجود با مشخصات مذکور را صادر نموده است لذا ملک و سورتینگ به آدرس قائم شهر –جاده قائمشهر به ساری عبور پاشاکلا روستای افراپل  به شرح زیر کارشناسی گردیده است :
مشخصات ملک:
ملک تعرفه شده، به آدرس  روستای افراپل، جنب باشگاه، با مختصات گوگلی  ۵۲٫۹۲۹۳۷۱ و ۳۶٫۵۴۹۳۰۶ بر اساس اطلاعات طرفین دعوی فاقد سند و بر اساس نقشه پیوستی، به مساحت حدود  ۷۷۷٫۹۰ متر مربع با حدود اربعه به شرح ذیل می باشد:
شمالاً:  به طول حدود  ۳۵٫۹۰ متر به ملک مجاور شرقاً: به طول حدود ۲۱٫۱۰متر به ملک مجاور،جنوباً: به طول حدود ۳۷ متر به ملک مجاور ، غرباً: به طول حدود  ۲۱٫۱۰ متر به خیابان
اعیانی ملک به مساحت حدود ۷۰۰متر مربع شامل سالن اصلی، ساختمان اداری و اتاق باسکول (در دو طبقه) بوده است، سالن اصلی دارای اسکلت فلزی پروفیلی، کف بتن، دیوار بلوکی با نرمه کشی، دارای دو درب فلزی بزرگ به محوطه و خیابان  سقف شیروانی و دارای  انشعابات آب، گاز، برق بوده است.
کارشناس محترم دادگستری ارزش ششدانگ عرصه و اعیان پلاک موصوف، با توجه به موقعیت محلی،کمیت و کیفیت و قدمت بنا و سایر جهات و عوامل ذیمدخل ، بدون احتساب ماشین آلات و تجهیزات کارخانه (که خارج از حیطه کارشناسی میباشد) و بدون در نظر گرفتن تعهدات و دیون احتمالی به اشخاص حقیقی یا حقوقی به مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل سه میلیارد تومان،  برآورد و اعلام نموده است .
مشخصات سورتینگ وتجهیزات آن :
یک دستگاه خط سورتینگ میوه ساخت شرکت ماشین سازی بادله به عرض یک ونیم متر شامل حوضچه اولیه شستشو – برس شستشو – غلطک بازبینی –برس خشک کن – غلطک آب درمانی با مخزن ۲۰۰۰ لیتری – بالابر – برس خشک کن مرحله دوم – کوره اولیه – برس واکس – کوره ثانویه –سایزینگ با ۶ دهانه خروجی  . کارشناس دادگستری قیمت این خط کامل را یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام نموده است .
دو دستگاه جک پالت هیدرولیک ۲ تن ساخت شرکت Lansing  که کارشناس دادگستری هر یک به قیمت ۵ میلیون تومان و مجموع دو دستگاه به قیمت ۱۰ میلیون تومان اعلام نموده است .
لوله داربست نمره ۵ به تعداد ۳۰ شاخه ؛ کارشناس دادگستری مبلغ هر شاخه ۳۰۰ هزار تومان و مجموع کل این ردیف به قیمت ۹ میلیون تومان اعلام نموده است .
بست چهار پیچ مخصوص داربست به تعداد ۵۰ عدد که  کارشناس دادگستری مبلغ  هر یک را  ۳۵ هزار تومان و مجموع کل این ردیف را یک میلیون ۷۵۰ هزار  تومان اعلام نموده ست .
مجموعه تجهیزات اطاق گرم و تزریق گاز شامل دیگ هوای گرم با مشعل ایران رادیاتور ؛ یک عدد کپسول ازت ۴۰ لیتری ؛ دو عدد کپسول اتیلن ۵۰ لیتری ؛ مخزن اختلاط دو گاز ؛ تابلو نمایشگر فلومتر برای اندازه گیری حجم گازها در حال تزریق ؛  و یک تابلو برق کوچک راه انداز که کارشناس دادگستری  قیمت کل این ردیف را  ۴۰ میلیون تومان اعلام نموده است .
باسکول ۳۰ تنی دیجیتال تهیه شده توسط شرکت مقیاس توزین با نمایشگر GAMMA 07  و پرینتر اپسون مدل LQ-350 و صفحه توزین بابعاد ۲٫۵*۶٫۵ متر که کارشناس دادگستری  به قیمت ۶۵ میلیون تومان اعلام نموده است .
مجموع قیمت ۶ آیتم بالا ۱٫۶۲۵٫۷۵۰٫۰۰۰  یک میلیارد و ششصد و بیست و پنج میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان میباشد .
این اجرا در نظر دارد ملک فوق  به همراه تجهیزات سورتیگ را از طریق مزایده حضوری  راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ در دفتر شعبه دوم اجرای احکام مدنی قائمشهر به فروش برساند. مزایده بر مبنای قیمت کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته و ۱۰ درصد بهای مزایده فی المجلس از برنده مزایده اخذ خواهد شد و مابقی ظرف یک ماه از تاریخ مزایده وصول می گردد. در صورت عدم پرداخت مابقی ثمن مزایده، پس از کسر سایر هزینه های اجرا به نفع دولت ضبط خواهد شد. شرکت در مزایده حضوری است و برای عموم به استثنای مشمولین ماده ۱۲۷ قانون اجرای احکام مدنی بلامانع می باشد. متقاضیان ظرف ۵ روز جهت رویت به این اجرا مراجعه نمایند . (شرکت در مزایده مستلزم ارائه کپی ثبت نام ثنا ، کپی کارت ملی  می باشد.)
حسین لقمانی – مدیر دفتر  شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قائمشهر
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۷۴۶۰۰۰۰۲۲۳۲۱۸
شماره پرونده : ۱۴۰۲۴۷۹۲۰۰۰۰۵۸۸۷۷۴
شعبه صادر کننده : شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قائم شهر

شرایط آگهی

اعلام نشده
یک قطعه ملک به مساحت ۷۸۰ متر مربع بصورت سوله مسقف آهنی و ایرانیت- ساختمان اداری- ماشین الات و تجهیزات کارخانه ای

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.