توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده اموال غیرمنقول
به موجب یک فقره پرونده اجرایی کلاسه بایگانی۰۲۰۰۲۹۴ صادره از شعبه اجرای احکام مدنی شهرستان لاهیجان  محکوم له : محمدرضا ترابی دریاسری بطرفیت: علی احمدزاده خمامی مقدم    مطالبه : نیابت و  پرداخت  ۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  بابت نیمعشر دولتی واقع درسنگر به رشت نبش کوچه علیزاده ۳  که با انجام عملیات اجرایی و تشریفات قانونی و با ارزیابی کارشناس اهل فن و منتخب دادگستری آقای محمدرضا اثنا عشری در اجرای ماده ۱۱۳ الی ۱۳۶/۱۳۷ الی ۱۴۷ قانون اجرای احکام مدنی در مرحله اول به شرح ذیل به فروش میرسد.
گزارش کارشناسی :
در بازدید بعمل آمده، مشاهده گردید که، دستگاه ها و تجهیزات مورد نظر به شرح زیر، توسط شرکت های معتبر ساخته شده، ولی مستعمل و دارای کارکرد کم بوده و شامل تجهیزات خط تولید و عرضه بستنی، قهوه ، کیک وآب میوه می باشند.
۱- یک دستگاه فریزرایستاده(شوک فریز) بدنه سیلور، دارای ۷ طبقه استیل میله ای و دو دستگاه فن، به ابعاد۲۰۰*۹۰*۸۰، ارتفاع درب ۱۳۰ می باشد به ارزش تقریبی ۱٫۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال.
۲- دودستگاه یخچال خوابیده ویترینی مخصوص اسکوپی آیس کرم به ابعاد ۱۳۰*۱۰۰*۲۰۰ و یک دستگاه یخچال خوابیده ویترینی سه طبقه مخصوص کیک و قهوه به ابعاد ۱۴۰*۸۰*۱۲۰ به ارزش تقریبی ۱٫۹۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۳- یک دستگاه فریزر ایستاده چهارطبقه ازپروفیل قوطی استیل با سه درب فلزی به ابعاد۲۱۵ *۸۰*۱۸۰ به ارزش تقریبی ۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۴- یک دستگاه فریزر با دو درب در پایین و با دو محفظه در سطح (یک محفظه با درب شیشه ای کشویی باشد) به ابعاد۱۴۰*۸۵*۲۳۰  و یک دستگاه یخچال میوه دو طبقه با دو درب در پایین به ابعاد۱۳۰*۹۵*۱۹۰ به ارزش تقریبی ۱٫۰۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۵- یک دستگاه یخچال ایستاده با سه درب بلند شیشه ای، پنج طبقه، به ابعاد ۲۴۰*۸۵*۱۹۰ و یک دستگاه یخچال فریزر ایستاده با شش درب بلند شیشه ای(سه درب بالا و سه درب پایین)، پنج طبقه به ابعاد ۲۴۰*۸۵*۱۹۰ به ارزش تقریبی ۱٫۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۶- یک دستگاه یخچال خوابیده با دودرب شیشه کشویی درسطح (سنتی) و یک درب در پایین، چرخ دار، به ابعاد ۱۴۰*۸۰*۱۴۰ و یک دستگاه یخچال خوابیده با دودرب کشویی درسطح و دو درب در پایین(فالوده)، چرخ دار، به ابعاد۱۴۰*۸۰*۱۹۰ به ارزش تقریبی ۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۷- یک صندوق فروش دارای یک کشو، چرخ دار، به ابعاد ۱۲۰*۸۰*۸۰ و یک میز کار به ابعاد ۹۵*۸۰*۱۵۰ به ارزش تقریبی ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۸- یک دستگاه فریزرایستاده ویترینی (عمودی ۲۳-/۱۵-) فیالستون، دارای پنج طبقه، ۲۴۵ لیتر، به ابعاد۲۰۰*۶۱*۶۰٫ ساخت آشوری به ارزش تقریبی ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۹- یک دستگاه شیر سرد کن، شامل دومخزن به همراه دو الکتروگیربکس۲۵/. اسب بخار و دو شیر کلاچ دار، به ابعاد ۱۳۵*۹۰*۹۰، جمعا به ظرفیت ۳۰۰لیتر.  ساخت هیمورا. به ارزش تقریبی ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۰- یک دستگاه پروسس تانک شیر، استوانه ای شکل، حدود ۳۰۰ لیتر، درب شارژ از بالا، به قطر ۷۵ و ارتفاع ۱۱۰، با الکتروگیربکس یک اسب بخار و یک شیر کلاچ دار در قسمت پایین به همراه درایو زیما. ساخت هیمورا. به ارزش تقریبی ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۱- یک دستگاه هموژنایزرتک هد، حدود ۲۰۰ لیتری، ۱۵۰ بار، همراه با تابلو برق به ابعاد ۱۱۵*۸۰*۵۰ ساخت هیمورا. به ارزش تقریبی ۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۲- یک دستگاه پکیج حرارتی آب گرم، مکعب شکل به رنگ قرمز، با مشعل گازسوز ایران رادیاتور دارای سریال ۳۲۰۲٫ به ارزش تقریبی ۲۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۳- یک دستگاه بارسفت کن ساخت شمس، مدل رویال یک .به ابعاد ۱۵۰*۷۵*۶۰٫ به ارزش تقریبی ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۴- دو دستگاه فریزر صندوقی چهار درب، ۱/۲ اسب بخار به ابعاد ۸۸*۷۰*۱۲۳، ساخت فریدونی. به ارزش تقریبی ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۵- شش عددظرف حمل شیر(بیدون) به همراه درپوش با ده قالب مخصوص بستنی سنتی و ۴۰ عدد بن ماری بزرگ ۱/۱ و۴عدد بن ماری کوچک۱/۲٫ به ارزش تقریبی ۳۹۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۶- ترازوی دیجیتال فروشگاهی ۴۰ کیلو گرمی محک و یک ترازوی صنعتی پند۳۰کیلوگرم، علمک دار، مدل px3000 ویک دستگاه بسته بندی لیوان(سیل لیوانی آیس پک) به رنگ آبی، با سریالCP 318695B-16. به همراه ۵ رول پک و یک تلفن فاکس پانا سونیک و یک فن هیتر برقی پارس خزر۲۰۰۰ P FH و یک جعبه میکروسکوپ OMT- DISCOVERY 82 تیکه ۵۰X- 1200Xو یک بلوور. به ارزش تقریبی ۱۳۵٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۷- دو دستگاه مخلوط کنMadin-206  با قدرت ۱۱۰۰ وات به رنگ جگری و BATAMIX باقدرت۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات مدل SY-767به رنگ قرمز یک دستگاه شیرو شیرکاکائوداغ کن ساخت SPM  ایتالیا، معیوب. به ارزش تقریبی ۲۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۸- یک دستگاه آسیاب صنعتی استیلSMART 3000 وات و یک آب مرکبات گیری (آب انارگیری) دستی ویک آب مرکبات گیری GASTROBACK 1000 تا ۱۲۰۰ وات.به ارزش تقریبی ۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۱۹- یک دستگاه قهوه ساز(اسپرسو) ساخت گستروبک ۴۲۶۰۹ با قدرت ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ وات به ارزش تقریبی ۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۰- یک دستگاه کارواش ۱۶۵۰ وات رونیکس با تجهیزات کامل و یک دستگاه تصفیه آب آکوا جوی با شش عدد فیلترو دو عدد کپسول آتش نشانی گاز ۳و۶ کیلوگرمی و یک عددگاری حمل چهارچرخ به رنگ آبی و یک تخته سیاه دو طرفه دارای باکس گلدان پایه دار و ۴ عدد تابلوی راهنما ۳۰*۶۰ داخلی و آچاربکس با جعبه وآچار(انبر) پرچ. به ارزش تقریبی ۸۹٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۱- سه دستگاه مانیتور ال جی” ۴۳ ودودستگاه مانیتورتی سی ال”۳۲ با کنترل ها، و آدابتور، مودم، سیم سیار و سه عدد پنج راهی و سه راهی صنعتی، به ارزش تقریبی۲۴۵٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۲- فیش پرینتر صندوق فروشگاهی اسکار باشش حلقه کاغذ رول و اوکی پوزلمسی(OKPOS) صندوق وکارتخوان(پوز) سداد و توسان تکنو سه عدد با ۲۰ رول کاغذ و رمز کارت پین پد سداد. به ارزش تقریبی ۲۵۸٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۳- قفسه استیل نگهداری ظروف، چهارطبقه چرخ دار از پروفیل قوطی شامل چهار آبچکان در سایز طبقات، لگن استیل، دوعدد بن ماری استیل ۱/۶ ویک عدد بن ماری استیل ۱/۳ ، سطل دسته دار استیل، سه عددچلو (سرتاس)استیل، کفگیراستیل، دوعدد ظرف(پارچ، پیچر) مدرج استیل، هفت ملاقه استیل،دو عدد شاخک(پره) همزن استیل، سه عددکاردک استیل،و چاقوی بلند و کوتاه سه عدد، کارد ساتوریYUCHUDA ، صافی استیل، رینگ استیل، پالت استیل، قاشق بزرگ پنج عدد، بشقاب و دیس ملامین هفت عدد، فرچه شیرینی، لیوان شیشه ای چهار عدد،تابه(قابلمه) دو دسته. به ارزش تقریبی ۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۴- صندلی دسته دار قرمز، ساخت نظری با پایه لوله ای فلزی ۱۵ عدد، صندلی پلاستیکی ساخت نظری ۲۹عدد، میز سفید مربع شکل، ساخت نظری پایه سه پر چدنی ۹ عدد و پایه پلاستیکی ۳ عدد، به ارزش تقریبی ۳۷۴٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۵- بشکه پلاستیکی ۲۲۰لیتری به رنگ آبی و درب پیچی قرمز، سطل های زباله پلاستیکی پدالی چرخ دار، پدالی متوسط و پدالی کوچک. به ارزش تقریبی ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲۶-  سبد های پلاستیکی، بطری های آب و دبه، ظروف یک بار مصرف، کارتن های مختلف تقریبا۱۵۰ کیلوگرم، درب بطری نوشابه حدودا به مقدار ۲ کیلوگرم به ارزش ۱۲٫۷۰۰٫۰۰۰ ریال.
ارزش پایه مجموع ۲۶ ردیف از اقلام فوق الذکر، جمعا به مبلغ ۱۱٫۸۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال(معادل یازده میلیاردوهشتصدوبیست میلیون ریال) برآورد و بنظر می رسد
وقت مزایده: روز چهارشنبه    مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۴    از ساعت    ۹:۳۰  الی ۱۰ صبح.
محل مزایده: دفتر اجرای احکام مدنی دادگاه سنگر
از ناحیه طرفین پرونده اعتراض مثمر به ثمری واصل نگردیده و قیمت مزایده از مبلغ ارزیابی شده شروع و کسانیکه بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند برنده محسوب می شوند و مبلغ ۱۰% پیشنهادی را فی المجلس از برنده مزایده نقداً اخذ و مابقی ظرف مدت حداکثر یک ماه از تاریخ فروش وصول خواهد شد. در غیر اینصورت مبلغ ۱۰% مستندا به ماده ۱۲۹ ق اجرای احکام مدنی به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد، ضمناً کسانی که تمایل به شرکت در مزایده را دارند وفق ماده ۱۲۶ همان قانون می توانند ظرف ۵ روز قبل از شروع مزایده با هماهنگی این اجرا از اموال مورد مزایده بازدید نمایند. شرکت در مزایده به منزله قبول وضعیت موجود می باشد. این آگهی برای اطلاع عموم بر معابر الصاق و در یکی از روزنامه های کثیره الانتشار محلی درج می گردد. کلیه هزینه های فروش به عهده محکوم علیه میباشد
.
مدیر اجرای احکام مدنی حوزه قضایی سنگر –حسن نیا
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۴۴۶۰۰۰۰۱۷۵۲۸۷
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۴۹۲۰۰۰۰۵۱۵۸۴۸
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان سنگر

شرایط آگهی

اعلام نشده
اموال شامل تعدادی دستگاه فریزر ایستاده شوک فریز- دستگاه شیر سردکن – – دستگاه پروسس تانک

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.