توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول ( تجدید نوبت اول )
در خصوص پرونده اجرایی به شماره ۰۰۰۰۰۳۴ بر له آقای محمدابراهیم شکوری با وکالت آقای ایوب جودی وند آذر و بر علیه آقای اصغر قاسمزاده بخواسته مطالبه مبلغ ۷۳/۸۲۷/۵۰۰/۰۰۰ ریال از بابت محکوم به و مبلغ ۳/۶۹۱/۳۷۵/۰۰۰ ریال از بابت نیم عشر اجرائی در حق صندوق دولت به دلیل عدم پرداخت دین از طرف محکوم علیه یک دستگاه تاور کرین متعلق به ایشان توقیف ، از طریق کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ، بعد از ارزیابی و طی مراحل قانونی در تاریخ
۱۴۰۲/۰۹/۰۲روز پنج شنبه از ساعت ۰۹الی ۱۰صبح از طریق مزایده در شعبه ۲ اجرای احکام مدنی تبریز واقع در تبریز جاده خاوران باسمنج بعد از خاوران . اول باسمنج . مجتمع قضایی شهید مدنی . طبقه همکف شعبه ۲ اجرای احکام مدنی تبریز بفروش خواهد رسید. مزایده از مبلغ ارزیابی شده توسط کارشناس شروع و به کسی که بالاترین مبلغ را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد و ده درصد مبلغ پیشنهادی فی المجلس اخذ و مابقی حداکثر یک ماه فرصت داده می شود برنده مزایده به هر عنوان انصراف نماید ده درصد مبلغ پیشنهادی اخذ شده به نفع صندوق دولت ضبط خوهد شد. طالبین می توانند پنج روز قبل از مزایده از اموال بشرح ذیل با هماهنگی این واحد بازدید نمایند.
مال مورد مزایده: دستگاه تاور کرن
شرح دستگاه : تاور کرن یا جرثقیل برجی  منصوبه در محل ساحت شرکت potain  مدل c  dm743 به سریال ۳۰۴۹۹ سال ساخت ۱۹۷۰ به ظرفیت ۱۰ تن با الکتروموتور و وینچ های مربوطه  با تابلو برق metal deploye به ارتفاع حدود ۷۰ متر با فلش واطاقک راننده  حد اکثر بار در نوک فلش ۳تن  در فاصله ۳۰ متری از محور تاور ۳٫۸ تن و در فاصله ۲۴ متر ۵ تن و در فاصله ۱۶٫۳ متر از محور ۸ تن میباشد با توجه به متوقف بودن وامکان تست و رویت عمل کرد آن در وضع موجود مقدور نبوده احیانا” احتیاج به تعمیرات  برقی و مکانیکی خواهد داشت با توجه به موارد فوق پس از کسر استهلاک ارزش دستگاه را ۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بیست وسه میلیارد ریال می باشد که از طریق مزایده بفروش خواهد رسید .
دادورز شعبه ۲ اجرای احکام مدنی تبریز .امیر فتحی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۰۴۶۰۰۰۰۱۶۴۵۵۱
شماره پرونده : ۹۹۰۹۹۸۴۳۰۸۷۰۰۱۶۰
شعبه صادر کننده : شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان تبریز

شرایط آگهی

اعلام نشده
تاور کرن یا جرثقیل برجی 

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.