توضیحات آگهی

بسمه تعالی نوع مزایده :بدون تشریفات
نوبت مزایده : نوبت دوم
محل مزایده: دفتر اجرای احکام مدنی ملکان
تاریخ برگزاری مزایده:روز  شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ساعت ۱۰صبح لغایت ۱۱ صبح
مورد مزایده: اموال  منقول
فروش اقلام منقول سرشعله چدنی ساده به شماره اسمی ۱۲ بازاری ساده بدون گشواره  به تعداد ۱۹۰۰ عدد واقع در ملکان -شرکت کاوه گستر در اختیار امین اموال بنام یاسر رستمی موضوع پرونده های کلاسه ۰۱۰۱۲۶۶  و۰۱۰۱۴۸۶  و۰۱۰۱۴۸۵  و ۰۲۰۰۲۲۹  سر شعله ها کاملا نو وبدون زنگ خوردگی که قیمت هرعدد سرشعله ۳۷۰۰۰۰ ریال که قیمت کل به مبلغ ۷۰۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل هفتاد میلیون وسیصد هزار  تومان  برآورد وتعیین وبعنوان قیمت پایه مزایده معرفی میگردد.
۱- ده درصد از کل ثمن مزایده فی المجلس از برنده مزایده اخذ و به حساب سپرده دادگستری واریز می گردد الباقی ثمن معامله تا یک ماه از زمان مزایده وصول می گردد. ۲- متقاضیان می توانند پیشنهاد خود را پنج روز قبل از موعد مزایده به دفتر اجرای احکام مدنی ارسال نمایند و مورد مزایده را با هماهنگی اجرای احکام مدنی رویت نمایند. ۳- مزایده از قیمت کارشناسی شروع و به کسی که بالاترین قیمت را پیشنهاد کند واگذار می شود ۴- در صورتی که برنده مزایده از خرید منصرف و یا در مهلت یک ماه ه نتواند بقیه بهای مزایده را بپردازد سپرده او پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت مزایده تجدید خواهد شد
مکان مورد مزایده:دفتر اجرای احکام مدنی دادگستری ملکان
زمان مزایده :روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ساعت ۱۰/۰۰ لغایت ۱۱/۰۰
دادورز اجرای احکام شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان ملکان – عوض امیرنژادآروق
ملکان – شهرک ولیعصر – ابتدای ۶۰ متری – ساخنمان دادگستری و دادسرای ملکان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۰۴۶۰۰۰۰۱۶۴۶۲۹
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۰۹۲۰۰۰۰۴۴۹۸۱۷
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان ملکان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش اقلام منقول سرشعله چدنی ساده

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.