توضیحات آگهی

آگـهی مـزایـده
در پرونده کلاسه۹۹۰۰۲۹۵ اجرایی شعبه اول اجرای احکام
محکوم له : جهش طرح تهران
محکوم علیه:شرکت فنی کتیران
محکوم به :مبالغ مندرج در اجراییه و سایر هزینه های اجرایی ونیم عشر دولتی برابر قانون
لذا با توجه به اینکه محکوم علیه نسبت به برائت ذمه خویش اقدامی نکرده است .این اجرا به درخواست{  محکوم له } اقدام به توقیف نموده است
مشخصات مورد مزایده اول:
عطف به ابلاغیه شماره ۱۴۰۲۲۸۱۰۰۰۱۲۵۸۹۵۶۴ مورخ ۱۰/۷/۱۴۰۲ موضوع پرونده به شماره بایگانی ۹۹۰۰۲۹۵ در خصوص دعوی اقایان شرکت جهش طرح نهران به عنوان خواهان و شرکت فنی کنیران به عنوان خوانده به استخضار میرساند ایتجانب نعمت حمیدی کارشناس رسمی دادگسنری در معیت خوانده از محل شرکت واقع در کیلو متر ۵ جاده همدان نهران ابتدای جاده آق حصار شرکت کتیران بازدید به عمل آورده و کلیه ناسیسات و تجهیزات آن شرکت به شرح ذیل لیست برداری گردید.
۱-تاسیسات الکتریکی شامل:
حق الامتیاز برق با ترانس هوایی با قدرت ۹۰ کیلو وات
دو دستگاه تابلو برق اصلی و توزیع
یک دستگاه تابلو برق دیواری مربوط به سالن شماره ۲
یک دستگاه تابلو برق دیواری در کنار چاه آب
چند صد متر کابل کشی از ترانسفورماتور تا تابلوهای برق
روشنایی محوطه شامل ۶ عدد پروزکتور و یک عدد چراغ خیابانی
۲- تاسیسات مکانیکی و گازرسانی شامل :
حق الامتیاز گاز صنعتی با فشار ۶۰ پی اس ای و دبی ۴۰۰ متر مکعب در ساعت
کلیه لوله کشی های گاز فولادی دفنی و روی کار و رگلاتور تقلیل فشار و شیر آلات مربوطه
یک حلقه چاه با ظرفیت آبدهی ۱۴ متر مکعب در روز یدون پمپ و کابل
۳- تجهیزات اداری شامل ۱۲ دستگاه دوربین مدار بسته و ۳ دستگاه کامپیوتر و چهار خط تلفن
جمع کل ارزش موارد ۱ تا ۳ جمعا هفت میلیارد ریال معادل هفتصد میلیون تومان برآورد و اعلام میگردد.
مشخصات مورد مزایده دوم:
بازگشت به دستور کارشناسی در خصوص پرونده به شماره بایگانی ۹۹۰۰۲۹۵ موضوع دعوی شرکت جهش طرح تهران به طرفیت شرکت فنی کتیران، به استحضار می رساند از محل ملک واقع در جاده همدان به تهران، ۲ کیلومتر بعد از شهر جورقان، ابتدای راه ورودی روستای، آق حصار، شرکت کتیران بازدید بعمل آمد:
دستور مقام قضائی: ارزیابی ملک
مشخصات مستندات پرونده:
ملک طبق سند ارائه شده عبارتست از ششدانگ یکباب کارگاه دارای پلاک ثبتی ۱۶٫۱۶۴۷ واقع در بخش چهار ثبتی همدان و شماره ثبت ۲۳۹۸۹ و به مساحت ۲۸۴۴۳ مترمربع و به مالکیت شرکت فنی کتیران بوده و حدود اربعه ملک بشرح ذیل می باشد:
شمالا: اول بطول ۵۶ متر درب و دیوار به جاده، دوم بطول ۶۲ متر و سوم بطول ۱۱۴٫۸۰ متر و چهارم بطول ۷۰٫۸۰ متر همگی به پلاک مجاور.
شرقا: اول بطول ۶٫۵۰ متر پخی به جاده و دوم ۱۲۵٫۵۰ متر دیوار به جاده شوسه.
جنوبا: اول بطول ۲٫۶۰ متر به محوطه و دوم بطول ۲۱۹٫۲۰ متر و سوم بطول ۴۸ متر و چهارم بطول ۳۷٫۵۰ و ۵۴ متر همگی به پلاک مجاور.
غربا: بطول ۱۰۸٫۲۰ متر به پلاک مجاور.
اعیانی ملک: اعیانی ملک مشتمل بر ساختمان های ذیل می باشد:
ساختمان سقف شیبدار: به ابعاد ۵۴*۱۶ متر و مساحت ۸۶۴ مترمربع با کف سقف تیرآهن زنبوری و ورق گالوانیزه و دیوار محیطی نما درجا و کف بتن.
ساختمان اداری: بصورت یک طبقه با اسکلت دیوار باربر و طاق ضربی و مساحت حدود ۳۸۰ مترمربع
دیوار محوطه: که فاقد نماسازی بوده و در ارتفاع آن حدود ۳ متر به طول آن حدود ۴۰۰ متر می باشد.
ملک دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن استان همدان به شماره ۱۳۴۰ و مورخ ۱۳۸۱/۱۲/۲۳ می باشد.
امتیازات ملک نیز طبق گفته خواهان (اسنادی در این زمینه ارائه نگردید) دارای امتیاز برق ۲۰۰ KW و چاه آب به ارتفاع ۱۵۰ متر و گاز بوده است اما با عنایت به اینکه اسنادی در این زمینه ارائه نگردید و همچنین با عنایت به تعطیلی کارگاه احتمال جمع آوری امتیاز برق و گاز می باشد لذا ارزش امتیازات در ارزیابی به صورت صرفا امتیاز حداقل لحاظ گردید.
نظریه کارشناسی:
با عنایت به موارد فوق الذکر، موقعیت محل و نیز با توجه به مساحت ملک، وضعیت اعیانی، با توجه به قیمت روز معاملاتی و امتیازات، درصورت بلامعارض بودن، عدم بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی، ملک دارای پلاک ثبتی ۱۶٫۱۶۴۷ جمعا به ارزش ۵۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد و پانزده میلیارد ریال) ارزیابی می گردد.
لذا این اجراء بتاریخ ۸-۹-۱۴۰۲ ساعت ۸ تا ۸٫۳۰ صبح در محل بالا تر از آرامگاه بوعلی دادگستری همدان طبقه اول واحد مزایده اقدام به برگزاری مزایده می نماید .مورد مزایده ۵روز قبل از تاریخ مذکور با هماهنگی واحد مزایده  قابل مشاهده است .برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت پیشنهادی را ارائه و ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی را فی المجلس و الباقی را ظرف مهلت قانونی واریز وفیش آنرا به دفتر مزایده تحویل نماید. متقاضیان جهت جلوگیری از اطاله دادرسی برای شرکت در مزایده می بایست اصل کارت ملی و یک فقره چک تضمین شده (چک سبز ) بانک ملی یا یک فقره چک بانکی (سایر بانکها ) در وجه دادگستری همدان باشناسه ۱۴۰۰۲۵۹۳۷۲۰  که مبلغ آن میبایست  ۱۰ درصد مبلغ کارشناسی باشد وحتما شماره پرونده بر روی چک قید گردیده  باشد به همراه خود داشته باشند و در ساعت مزایده تحویل دفتر مزایده نمایندکه در صورت برنده نشدن به آنها عودت خواهد شد.
مدیر واحد مزایده اجرای احکام مدنی دادگستری همدان – مزجات
یک نسخه در تابلو اعلانات الصاق گردید
رونوشت : ریاست محترم واحد ارجاعات همدان جهت اقدام در خصوص الصاق در محل
شماره آگهی : ۱۴۰۲۲۸۴۶۰۰۰۰۱۰۸۸۶۰
شماره پرونده : ۹۶۰۹۹۸۸۱۱۱۶۰۰۸۰۲
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان همدان

شرایط آگهی

اعلام نشده
تجهیزات و تاسیسات و ماشین الات و یک باب کارگاه

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.