توضیحات آگهی

(((آگهی فروش اموال منقول )))
بموجب مواد ۱۱۳ الی ۱۳۶ قانون اجرای احکام مدنی حسب درخواست محکوم لهم آقایان علی کاظم یوسف وند  و صحبت اله یگانه و خدامراد یوسفوند  یک دستگاه موتور برق ۶ سیلندر ولوو و و سه دستگاه الکنرو موتور جمکو و پمپ های آنها  متعلق به شرکت آبزی اکثیر – واقع در الشتر منطقه کهمان روستای دره تنگ پرورش ماهی شرکت آبزی اکثیر-که سه عدد الکترو موتور با مارک جمکو ، سه عدد پمپ با مارک پمپیبران و یک دستگاه ژنراتور ولوو  همگی مستعمل وسالم می باشند و ژنراتور تعمیر شده است.-دو عدد از موتور ها ۵۵kw  ویک عدد ۳۷kw با  دور ۱۴۸۰ می باشند که قیمت هر عدد از موتور های ۵۵ کیلو وات برابر  ۵۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰ پانصد و نود و چهار میلیون ریال و موتور ۳۷ کیلو وات برابر ۴۳۷٫۲۲۲٫۵۰۰ چهارصد و سی و هفت میلیون و دویست و بیست و دو هزار و پانصد ریال قیمت گذاری که مجموع آنها برابر ۱٫۶۲۵٫۲۲۲٫۵۰۰ریال می باشد.
-پمپ ها مدل ۲۵۰-۲۹  ۵۵kw پمپیران می باشند که قیمت هرکدام برابر ۲۷۵٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال دویست هفتاد و پنج میلیون و پانصد هزار ریال و در مجموع ۸۲۶٫۵۰۰٫۰۰۰ هشتصد و بیست و شش میلیون و پانصد هزار ریال می باشند.
-ژنراتور مدل VOLVO PENTA  شش سیلندر ۲۵۰ می باشد که قیمت آن ۴٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده است .و درخصوص پروندهای کلاسه ۰۲۰۰۵۶۸و ۰۲۰۰۵۷۲و۰۲۰۰۵۷۴ با در نظر گرفتن شرایط زیر به مزایده گذارده می شود.
۱- قیمتهای اعلامی توسط کارشناس رسمی دادگستری بعنوان قیمت پایه تعیین گردیده اند و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
۲-مراسم فروش در تاریخ ۱۴۰۲/۹/۵ ساعت ۱۰ صبح با حضور نماینده محترم دادسرا در محل دفتر اجرای احکام حقوقی دادگستری الشتر برگزار می گردد.
۳- هرکس که مایل به شرکت در مزایده است می تواند با مجوز قبلی از این اجرا از دستگاههای موصوف بازدید نماید.
۴-ده درصد از قیمت پیشنهادی نقدا”دریافت و مابقی ده روز پس از مراسم مزایده دریافت می شود – چنانچه برنده مزایده پس از تنظیم صورتجلسه به هر عنوانی از نظر پیشنهادی خود عدول نماید مبلغ ده درصد وصول شده به نفع دولت ضبط و به حساب در آمد دادگستری واریز خواهد شد.
محمدکرم سیفی -مدیر اجرای احکام مدنی الشتر
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۶۴۶۰۰۰۰۱۰۹۹۵۰
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۶۹۲۰۰۰۰۸۳۳۷۳۱,۱۴۰۲۳۶۹۲۰۰۰۰۸۳۳۸۲۱,۱۴۰۲۳۶۹۲۰۰۰۰۸۷۷۷۸۴
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان الشتر

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه موتور برق ۶ سیلندر ولوو و و سه دستگاه الکنرو موتور جمکو و پمپ های آنها  دو عدد از موتور ها ۵۵kw  ویک عدد ۳۷kw با  دور ۱۴۸۰ می باشند

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.