توضیحات آگهی

آگهی مزایده فروش اموال منقول (نوبت اول) :
در پرونده کلاسه ۰۲۰۰۴۶۱ اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان محکوم علیه پرونده شرکت پارسوگام با مدیر عاملی علی محمد محمدی   به پرداخت مبلغی در حق آقای ابراهیم مظفری  و پرداخت مبلغ ۹۵٫۳۵۲٫۷۷۶ ریال  محکوم به بابت نیم عشر دولتی درحق صندوق دولت محکوم گردیده است و اموال محکوم علیه به شرح ذیل توقیف و به فروش خواهد رسید  قیمت مزایده از بهای ارزیابی شده توسط کارشناس دادگستری شروع شده و به شخص یا اشخاصی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند فروخته خواهد شد. برنده مزایده باید فی المجلس ۱۰درصد مبلغ پیشنهادی را در صندوق سپرده دادگستری تودیع و نسبت به پرداخت مابقی ان ظرف مدتی که از سوی واحد اجرای احکام تعیین میگردد و از یک ماه تجاوز نخواهد کرد  اقدام نماید درغیر اینصورت ۱۰درصد تودیع شده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید میگردد.
مشخصات اموال توقیف شده(خط تولید ایزوگام) :
طول ماشین آلات خط تولید ۲۵ متر مربع می باشد.  ماشین آلات خط تولید  شامل کوره پخت  به گنجایش ۱۲ تن دو جداره از ورق  به ضخامت  ۱۰ میلیمتر به همراه مشعل  گاز سوز، میکسر،  همراه الکترو گیربکس  بالا بر  به بلندی ۶ متر  همراه الکترو گیربکس  و تابلوی برق آن ، نوار نقاله  ، الکترو پمپ مکش قیر  از استخر قیر  و تابلوی برق مجموعه
مشخصات استخر قیر:
ابعاد حدود ۴*۳*۵ متر گنجایش  ذخیر قیر ۵۰ تن ، الکترو پمپ  مکش قیر  به قدرت ۳۰ اسب بخار  و دور r.p.m 900 ، پمپ مکش قیر دنده ای ۴ اینچ ، سیستم داغ کننده قیر  استخر از لوله  به شکل u   به قطر ۳۰ سانتیمتر  و طول ۱۵ متر  که توسط یک دستگاه مشعل  گازسوز حرارت را  در لوله u شکل دمیده  و موجب داغ شدن قیر می گردد. . مشخصات استخر آب: گنجایش استخر حدود ۲۰ متر مکعب  ،  چاه آب  به عمق ۳۰ متر  به همراه کف کش ، منبع ذخیره  آب به گنجایش ۶۰۰۰ لیتر،  نصب شده روی دکلی به بلندی ۱۲ متر . تجهیزات آزمایشگاه کنترل کیفیت محصول تولیدی کارخانه  این تجهیزات شامل فور(آون oven)  تست خمش در سرمای ایزوگام( bending cold waterproofing)  تست کشش ایزوگام  و تسط نفوذ نایری  آب در ایزوگام . می باشد.
ارزش کل خط تولید توقیف شده توسط کارشناس منتخب دادگستری مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است.  مال توقیف شده در مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۹/۳۰ لغایت ۱۰ صبح در محل اجرای احکام مدنی به فروش میرسد( افرادی که قصد شرکت در مزایده را دارند باید ۱۰ درصد سپرده را قبل از انجام مزایده واریز نمایند).
مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان دهگلان – امانی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۸۴۶۰۰۰۰۱۰۳۲۶۱
شماره پرونده : ۹۴۰۹۹۸۸۷۴۵۲۰۰۱۱۴
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان دهگلان/قدیم

شرایط آگهی

اعلام نشده
ماشین آلات خط تولید ۲۵ مترمربع

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.