توضیحات آگهی

بسمه تعالی
((آگهی مزایده اموال منقول))
به موجب اجراییه شماره ۱۴۰۲۳۴۹۲۰۰۰۰۱۰۷۳۸۴مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ موضوع پرونده شماره ۰۲۰۰۱۲۰ شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری رودبار محکوم علیه تولیدی آجر و سفال بام رودبار  به نشانی استان گیلان – شهرستان رودبار – بخش مرکزی شهرستان رودبار – کلشتر  علی اباد بالا  شهرک تولیدی آخر و سفال بام رودبار محکوم است به پرداخت محکوم به درحق محکوم له آقای حسن خدایاری فرزند سیف اله با وکالت محراب صمدی و اموال مشروحه ذیل از محکوم علیه توقیف ومورد ارزیابی قرار گرفته است مقرراست از طریق مزایده درتاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۱ صبح درشعبه اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی حقوقی شهرستان رودبار به فروش برسد که مزایده از قیمت ۶۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال شروع می شود ومال متعلق به کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید۱۰ درصد از قیمت مزایده به صورت وجه نقد یا چک بانکی ( تضمین شده ) فی المجلس از برنده مزایده دریافت می شود و مابقی وجه مزایده ظرف مهلتی که از سوی دایره اجرای احکام تعیین می گردد حداکثر یک ماه از تاریخ مزایده تجاوزنخواهد کرد از خریدار اخذ و به نامبرده تحویل خواهد شددر صورتی که برنده مزایده در موعد مقرربقیه بهای مال را نپردازد سپرده او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد. در صورتی که روز مزایده مصادف با ایام تعطیل باشد مزایده فردای اداری همان روز در همان ساعت و مکان برگزار می گردد،شکایت از مقررات مزایده ظرف یک هفته از تاریخ فروش به دادگاه ارایه می شود و قبل از انقضای مهلت مذکور وقبل از اتخاذ تصمیم دادگاه (در صورت وصول شکایت ) مال به خریدار تسلیم نخواهد شد ، ضمناً طالبین میتوانند ظرف پنج روز قبل از مزایده به دفتر اجرا مراجعه و با هماهنگی اجرا از اموال بازدید نمایند./.
اموال مورد مزایده وبهای آن به شرح ذیل است:
اموال توقیف شده شامل یک کانتینر ۱۱ متری و فن کوره آجر پزی .
یک دستگاه کانتینر بطول یازده متر، آبی رنگ، به حجم ۶۶٫۸ متر مکعب، وزن حدود ۳۸۰۰ کیلوگرم، ظرفیت بارگیری ۲۶۷۱۵ کیلوگرم، مستقر در حیاط آجرپزی، کمی زنگ زده و قسمت دیواره آن  دارای کمی فرورفتگی  است. و با سرویس و اصلاح می توان در امور حمل و نقل استفاده کرد. با توجه به شرایط نگهداری و ظاهر، ارزش آن ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ (پانصد میلیون ) ریال معادل پنجاه میلیون تومان برآورد می گردد&#۶۵۲۷۹; یک دستگاه  فن کوره با کوپلینگ چهار تسمه، مستقر در حیاط آجر پزی، فاقد الکترو موتور و تسمه، آبی رنگ، به ارتفاع ۲ و نیم متر، قسمت های داخلی آن کاملاً زنگ زده، قطر پره آن حدود یک متر ، نوع فن سانتریفیوژ ، فاقد هر گونه اتصالات برقی و تابلوی مربوطه، هیچ گونه پلاک و اطلاعات سازنده موجود نبود. بکار گیری دوباره آن اقتصادی نمی باشد. بنابراین با توجه به شرایط نگهداری و میزان کارایی، ارزش آن ۱۸۰۰۰۰۰۰۰ (صد و هشتاد میلیون) ریال معادل هجده میلیون تومان برآورد می گردد .بنابراین ارزش دو دستگاه فوق جمعاً به مبلغ ۶۸۰/۰۰۰/۰۰۰ (ششصد و هشتاد میلیون) ریال معادل شصت و هشت میلیون تومان برآورد می گردد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۴۴۶۰۰۰۰۱۸۸۸۰۹
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۴۹۲۰۰۰۰۱۰۷۳۸۴
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان رودبار

شرایط آگهی

اعلام نشده
یک کانتینر ۱۱ متری و فن کوره آجر پزی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.