توضیحات آگهی

((آگهی مزایده مال  /غیرمنقول)) نوبت اول
محل برگزاری :اجرای احکام حوزه قضایی بخش سجاسرود
مطابق نیابت واصله از دادگاه عمومی بخش بزینه رود که به شماره ۰۱۰۰۰۸۰  اجرای احکام ثبت گردیده است محکوم علیه آقای مسعود حسینی فرزند ابوالحسن  به طرفیت محکوم له آقای مجید اسمی فرزند ایوب، محکوم به فروش ۲ مورد ماشین الات شیر پزی  متعلق به محکوم علیه به مشخصات ذیل توقیف شده و مورد ارزیابی قرار گرفته است و قرار است از طریق مزایده بتاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ سه شنبه  راس ساعت ۱۰الی۱۲ صبح در محل اجرای احکام دادگاه سجاسرود به فروش برسد،لذا مطابق ماده ۱۲۶قانون اجرای احکام مدنی طالبین و خریداران می توانند پنج روز قبل از مزایده از اموال مورد مزایده بازدید و قیمت پیشنهادی خود را بصورت مکتوب در روز مزایده اعلام دارند ، مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شدو همچنین از برنده مزایده ۱۰ درصد قیمت مبلغ پیشنهادمصوب اخذ و مابقی بایستی ظرف یکماه تودیع شود. در غیر اینصورت ۱۰درصد ثمن ماخوذه پس از کسر هزینه های نشر آگهی و دادرسی به نفع صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران ضبط و مزایده تجدید خواهدشد.این آگهی یک نوبت در معابر عمومی در راستای اجرای ماده ۱۲۰ قانون اجرای احکام مدنی الصاق می شود. ضمنا یک برگ نیز در محل وقوع اموال ماترک واقع در روستا ی زرزر الصاق می گردد.
مشخصات ما ل غیر منقول با قیمت ارزیابی کارشناسی به شرح ذیل می باشد.
در خصوص بازدید از اموال توقیف شده و در نظر گرفتن مدل و وضعیت آنها نسبت به تعیین قیمت پایه در معیت خوانده ( آقای مجید اسمی) ، پرونده مطالعه و از ماشین آلات موجود در روستای زرزر ( جمعا ۳ مورد ) بازدید بعمل و ارزیابی بر اساس وضعیت موجود (شرایط نگهداری نامناسب)  بشرح ذیل بحضور ایفاد می گردد .
۱٫    یخچال کامیونت به ظرفیت ۴ تن ساخت امگا شاسی دارای پوسیدگی جزئی  به مبلغ ۴۵۰،۰۰۰،۰۰۰  ریال
۲٫    پوسته دیگ بخار یک تن فاقد پلاک بدون متعلقات جانبی ( باز شده است) به مبلغ ۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
۳٫    شیر سرد کن با بدنه استیل در ابعاد ۱٫۵*۲٫۵*۱٫۲ با کمپرسور به مبلغ ۳۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
شماره آگهی : ۱۴۰۲۱۱۴۶۰۰۰۰۰۶۱۱۲۹
شماره پرونده : ۹۹۰۹۹۸۲۴۱۴۷۰۱۰۴۷
شعبه صادر کننده : اجرای احکام شعبه دادگاه عمومی بخش سجاسرود

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش پوسته دیگ بخار یک تن – شیر سرد کن با بدنه استیل

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.