توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول – نوبت اول
مورد مزایده ۱- ژنراتور: ژنراتور با برند Stamford انگلیس و تولید ماه جون سال ۱۹۹۲ با قدرت تولیدی ۶۴۰KVA سه فاز و با ضریب توان ۰٫۸ یعنی قدرت ۵۱۲KW وهمچنین تعداد ۱۵۰۰ دور در دقیقه می باشد.
۲- موتور دیزل: موتور دیزل ژنراتور کامینز ۷۰۰ کاوا VTA28-G3 CUMMINS با توان اضطراری و توان دائم کار ۶۴۰ کیلوولت آمپر، براحتی با ژنراتور استمفورد مذکور کوپل شده و تامین انرژی می نماید. این موتور ۱۲ سلیندر بصورت V تایپ با دور ۱۵۰۰ دور در دقیقه به نرمی کار می کند. بدنه موتورهای کامینز از آلیاژهای با استقامت بالا ساخته شده است.
در خصوص پرونده اجرائی به کلاسه ۰۲۰۱۰۸۴/ ج ۱ با موضوع محکومیت محکوم علیه  صنعتی تولیدی مرتب -آقای سیدمجتبی سجادی جاغرق به پرداخت مبلغ ۴/۱۳۲/۱۶۸/۲۹۲ریال بابت اصل خواسته و  پرداخت هزینه دادرسی و پرداخت مبلغ۳۹/۸۰۰/۰۰۰ ریال بابت دستمزد کارشناس ودرپرونده کلاسه۰۲۰۰۸۶۹/۵ج  مبلغ۷/۰۰۴/۵۵۴/۷۱۲ریال مجموعا”مبلغ۱۱/۱۷۶/۵۲۳/۰۰۴ریال در حق محکوم له آقای نوذر حمیدی  و پرداخت مبلغ ۵۵۸/۸۲۶/۱۵۰ریال بابت هزینه نیم عشر اجرایی در حق دولت؛ در راستای استیفاء محکوم به مورد مزایده ۱- ژنراتور: ژنراتور با برند Stamford انگلیس و تولید ماه جون سال ۱۹۹۲ با قدرت تولیدی ۶۴۰KVA سه فاز و با ضریب توان ۰٫۸ یعنی قدرت ۵۱۲KW وهمچنین تعداد ۱۵۰۰ دور در دقیقه می باشد.
۲- موتور دیزل: موتور دیزل ژنراتور کامینز ۷۰۰ کاوا VTA28-G3 CUMMINS با توان اضطراری و توان دائم کار ۶۴۰ کیلوولت آمپر، براحتی با ژنراتور استمفورد مذکور کوپل شده و تامین انرژی می نماید. این موتور ۱۲ سلیندر بصورت V تایپ با دور ۱۵۰۰ دور در دقیقه به نرمی کار می کند. بدنه موتورهای کامینز از آلیاژهای با استقامت بالا ساخته شده است. متعلق  به محکوم علیه توقیف؛ اموال منقول موصوف پس از کارشناسی و ابلاغ آن به طرفین پرونده و عدم اعتراض به نظریه کارشناسی از سوی متداعیین در فرجه قانونی و با رعایت ماده ۱۱۴ قانون اجرای احکام مدنی که به شرح آتی توسط کارشناس مربوطه کارشناسی و برآورد قیمت شده است و بفروش گذاشته میشود.
عطف به ابلاغیه شماره ۱۴۰۲۶۸۱۰۰۰۴۰۷۴۸۹۸۲ مورخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۲ درخصوص پرونده شماره ۱۴۰۲۶۸۹۲۰۰۰۲۴۱۰۲۰۱ و شماره بایگانی ۰۲۰۱۰۸۴ مبنی بر درخواست نظریه کارشناسی درخصوص شکوائیه آقای نوذر حمیدی علیه خوانده پرونده شرکت صنعتی تولیدی مرتب بدلیل مطالبات مالی، به استحضار می رساند؛قرار کارشناسی: ارزیابی تجهیزات مبدل تولید برق اضطراری با قدرت۶۴۰ کیلوولت آمپر متعلق به شرکت مرتب الف) گردش کار:  پیرو دریافت ابلاغیه فوق الذکر و بررسی موضوع، اینجانب با هماهنگی های صورت گرفته توسط شاکی با مسئولین شرکت مرتب (خوانده پرونده) در تاریخ ۱۰/۷/۱۴۰۲ با حضور آقایان سوری (نماینده خواهان و یکی از شاکیان)، مسئول تأسیسات و یکی از پرسنل حراست آن شرکت از محل استقرار یک دستگاه ژنراتور برق با قدرت ۶۴۰ کیلوولت آمپر واقع در کانتینر موجود در محوطه کارخانه تولیدی خودرو مرتب، واقع در تهران بزرگراه لشکری (جاده مخصوص) بین خیابان بهار چهارم و ششم بازدید و بررسی های لازم صورت گرفت.
در طی یکی دوسال اخیر شرکت مرتب بدلایل مختلف، تولید محصولات را نداشته، تعدادی زیادی از کارکنان تعدیل شده که تعدادی از آنها جهت گرفتن مطالبات حقوق و بیمه و … اقدام به شکایت و توقیف برخی از اموال از جمله ژنراتور مذکور نموده اند.
با توجه به توقیف دیزل ژنراتور با حکم قضایی و پلمب بودن درب کانکس مستقر در محوطه شرکت مذکور، پرسنل محترم حراست شرکت، پلمب را شکسته، درب کانکس باز وملاحظه گردید که یک دستگاه ژنراتور برق با قدرت ۶۴۰KVA برند استمفورد انگلیستان با موتور دیزل ۱۲ سیلندر کامینز-گازائیل سوز وجود داشت. از لحاظ ظاهری این دستگاه موتور دیزل ژنراتور تقریباً تمیز بوده و برای آزمایش با فشاردادن کلید استارت آن براحتی و با نرمی روشن و شروع بکار کرد. از این ژنراتور برای تامین برق اضطراری شرکت تولیدی خودرو مرتب برای سالیان متمادی استفاده می شده است.
همانطوریکه در عکس های فوق ملاحظه می گردد هر دستگاه مبدل برق از دو قسمت ژنراتور و موتور دیزل گازسوز و یا گازائیل سوز تشکیل می شود. در این خصوص مشخصات آنها بشرح ذیل می باشد:
۱-    ژنراتور: ژنراتور با برند Stamford انگلیس و تولید ماه جون سال ۱۹۹۲ با قدرت تولیدی ۶۴۰KVA سه فاز و با ضریب توان ۰٫۸ یعنی قدرت ۵۱۲KW وهمچنین تعداد ۱۵۰۰ دور در دقیقه می باشد.
۲-    موتور دیزل: موتور دیزل ژنراتور کامینز ۷۰۰ کاوا VTA28-G3 CUMMINS با توان اضطراری و توان دائم کار ۶۴۰ کیلوولت آمپر، براحتی با ژنراتور استمفورد مذکور کوپل شده و تامین انرژی می نماید. این موتور ۱۲ سلیندر بصورت V تایپ با دور ۱۵۰۰ دور در دقیقه به نرمی کار می کند. بدنه موتورهای کامینز از آلیاژهای با استقامت بالا ساخته شده است.
بر روی بدنه موتورسال ساخت آن را برج ۶ سال ۱۹۹۲ میلادی درج شده است. بیش از ۳۰ سال از عمر آن گذشته است.
ب) بررسی کارشناسی   درحال حاضر دربازار داخلی کشور موتور ژنراتورهای کامینز(Cummins) و ژنراتورهای استمفورد (Stamford) وجود داشته و خرید و فروش می شود همچنین قطعات آنها جهت تعمیر و نگهداری نیز وجود دارد. این سری ژنراتورها با قدرت های مختلف از ۱۰KW تا ۳۰۰۰KW تولید انگلیس در بازارهای بین المللی و داخلی وجود دارد. این ژنراتورها از لحاظ تکنیک و ساختار موتور و ژنراتور متفاوت و با راندمان بهتری نسبت به ژنراتورهای قدیمی می باشند. یک دستگاه مبدل برق کامینز انگلیس با این قدرت و نو، امروزه حدود ۱۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا و یا در داخل کشور بیش از ۴۵میلیارد ریال قیمت دارد. لیکن ژنراتور استمفورد مدل HC-544Fl سه فاز ۵۰ هرتز و قدرت ۶۴۰ کیلوولت آمپر با موتور کامینز ۱۲ سلیندر مدل VTA-28-G3 که تولید سال ۱۹۹۲ و با طول عمر کارکرد حدود ۳۰ سال، در محل سرپوشیده محوطه شرکت مرتب قرار دارد، برای استفاده در محیط های صنعتی مشکل خاصی ندارد. اجزاء این مبدل کامل و همراه تابلوهای برق خاص خود می باشد.
بمنظور برپا نمودن مزایده فروش با توجه به شرایط ذکر شده آن دستگاه، برآورد قیمت پایه مبلغ ۱۸میلیارد ریال می باشد.
ج) جمع بندی نظر کارشناسی باتوجه به موارد ذکرشده در(بندهای الف و ب) این گزارش، دستگاه موتور ژنراتور کامینز مدل VTA-28-G3 و ژنراتور استمفورد HC-544F تولید سال ۱۹۹۲ انگلیس با قدرت اسمی ۶۴۰KVA و با تجهیزات تابلو برق خاص خود، مستقر در محوطه شرکت صنعتی و تولیدی خودرو مرتب در تاریخ ۱۰/۷/۱۴۰۲ مورد بازدید و ارزیابی و کارشناسی قرار گرفته و قیمت پایه برگزاری مزایده فروش برای آن مبلغ ۱۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال معادل یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برآورد می گردد.
با توجه به مراتب فوق وقت مزایده مورخ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ساعت ۱۰/۰۰ الی ۱۰/۱۵ صبح تعیین و محل برگزاری مزایده اتاق مزایده واقع در طبقه دوم مجتمع قضائی شهید مفتح واقع در تهران –شهرزیبا –میدان الغدیر –خ مخابرات –جنب کانون اصلاح و تربیت –مجتمع قضائی شهید مفتح میباشد؛ کسانیکه که قصد شرکت در جلسه مزایده دارند می بایست ده درصد قیمت پیشنهادی را فی المجلس ازطریق ارائه موجودی کارت عابربانک اقدام و به واحد مزایده تحویل دهند؛ (ضمنا از ارائه ده درصد مذکور در قالب پول نقد و یا چک بانکی و … اجتناب نمایید)؛ برنده مزایده موظف است باقمیانده ثمن مورد مزایده را ظرف حداکثر یکماه در راستای ماده ۱۲۹ قانون اجرای احکام مدنی پرداخت نماید در غیر این صورت، از محل ده درصد تودیع شده بدواً هزینه های انجام شده اخذ و الباقی بنفع دولت ضبط میگردد؛ متقاضیان شرکت کننده در مزایده میتوانند ۵ روز قبل از موعد مزایده به واحد مزایده اجرای احکام مجتمع قضائی شهید مفتح (طبقه دوم) مراجعه تا موجبات بازدید از مال مورد مزایده در ساعات اداری فراهم گردد. ضمنا کلیه هزینه های مربوط به انتقال سند و … بر عهده خریدار می باشد.(لازم به ذکر است که استرداد قبض سپرده مذکور به شرکت کننده پس از ده روز انجام می شود)
شماره آگهی : ۱۴۰۲۶۸۴۶۰۰۰۰۴۶۲۷۶۶
شماره پرونده : ۱۴۰۲۶۸۹۲۰۰۰۲۴۱۰۲۰۱
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی شهید مفتح تهران

شرایط آگهی

اعلام نشده
موتور دیزل ژنراتور کامینز ۷۰۰ کاوا

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.