توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده و فروش مال مشاع / ماترک نوبت اول
به موجب دادنامه شماره ۱۴۰۱۲۸۳۹۰۰۰۲۴۲۸۹۸۱ صادر شده در پرونده کلاسه ۰۰۰۱۲۹۰شعبه ۲  دادگاه عمومی شهرستان ملایر ، موضوع پرونده اجرایی کلاسه۰۱۰۱۰۴۵ این اجرا دستور فروش شش دانگ ملک پلاک ثبتی ۱۱۴/۱۸۵۵مفروز و مجزی شده از ۹فرعی از اصلی  به آدرس خ سعدی ک مهاجر ک صداقت و و وسایل  منزل  شامل ۲۳ قلم با مشخصات  نظریه کارشناس  صادر گردیده است تقسیم ثمن حاصل از فروش ما بین کلیه  صاحبان به قدر السهم آنها له فریبرز مرادی علیه اعظم و ایرج مرادی  صادر گردیده، لذا این اجرا به درخواست  وکیل محکوم له اقدام به فروش ملک موصوف که توسط کارشناس به شرح زیر توصیف و ارزیابی شده می نماید و مقرر است از ساعت ۱۰  الی ۱۱  مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۲در محل اجرای احکام حقوقی دادگستری ملایر از طریق مزایده به فروش برسد مزایده از قیمت پایه کارشناسی ملک  به قیمت  ۱۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  و  اموال منقول  و سایل  منزل بقیمت کارشناسی  ۳۹۹۰۰۰۰۰۰ریال شروع می شود و به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد. ده درصد وجه مزایده فی المجلس بصورت وجه نقد یا چک بانکی تضمینی از خریدار اخذ و مابقی ظرف مدت یک ماه از خریدار وصول و پس از انجام مراحل قانونی و صدور دستور تملیک از سوی دادگاه مربوط ، مورد مزایده بنام خریدار منتقل خواهد شد، در صورتی که خریدار در مهلت یک ماه مقرر بقیه وجه مزایده را پرداخت ننماید، سپرده وی پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد. در صورت ایصال اعتراض از ناحیه اشخاص ذینفع ظرف یک هفته از تاریخ مزایده نسبت به نحوه انجام مزایده تا رسیدگی به اعتراض از سوی دادگاه ، مورد مزایده به خریدار تحویل نخواهد شد. ضمنا متقاضیان به شرکت در مزایده می توانند در مدت پنج روز قبل از مزایده با هماهنگی این اجرا از مال مورد مزایده بازدید نمایند.
-۱- سند ملک به اینجانب ارائه نشد و بر اساس مستندات موجود در پرونده ( تصویر گزارش کارشناس محترم رسمی)، ملک شامل ششدانگ عرصه و اعیان آپارتمان به مساحت ۱۰۶٫۹۰ متر مربع می باشد.۲ – همچنین واحد در طبقه اول مجتمع آپارتمانی ۳ واحدی ( به صورت تک واحد در هر طبقه) قرار دارد. ۳ – مجتمع به صورت فلزی با سقف طاق ضربی، دارای پنجره های فلزی تک جداره، با سال ساخت تخمینی بیش از ۲۰ سال بوده و نمای آن سنگ است. ۴ – کف هال و اتاق خواب ها موزاییک است.۵ – طبق گزارش کارشناس محترم فاقد انبار و پارکینگ می باشد.۶- ملک دارای آب، برق و گاز است.
مبلغ کل ملک به انضمام امتیازات، با فرض نداشتن هرگونه مشکل و بدهی .. با توجه به موقعیت مکانی، شرایط حاکم بر بازار و یافته های موثر، مبلغ ۱۹،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیارد و نهصد میلیون تومان) برآورد و به حضورتان اعلام می گردد.
-۱-یک عدد تابلو فرش ماشینی زمینه کرم ؛ ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۲-دو تخته فرش دستبافت ۱۲ متری کارکرده ؛ ۲۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۳-یک تخته فرش ۱۲ متری ماشینی زمینه لاکی ؛ ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۴-یک تخته فرش ۹ متری ماشینی ؛ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۵-یک تخته فرش ۶ متری ماشینی ؛ ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۶-یک دست سرویس مبل راحتی ۷ نفره رنگ سفید و قرمز ؛ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۷-یک دست میز غذا خوری ۴ نفره چوبی ؛ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۸-یک دستگاه تلویزیون ۲۱ اینچ سامسونگ ؛ ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۹-یک عدد میز چوبی زیر تلویزیون ؛ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۰-پلوپز یک عدد مارک نگین خزر ؛ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۱-چرخ گوشت ناسیونال ؛ ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۲-لباسشویی آزمایش ؛ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۳-اجاق گاز سه شعله قدیمی ؛ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۴-جارو برقی ناسیونال ؛ ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۵-لوازم آشپزخانه شامل قابلمه ،قاشق ،چنگال ،ماهی تابه و غیره ؛ ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۶-یخچال فریزر ۲۰فوت جنرال استیل ؛ ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۷-چهار عدد لوستر قدیمی ؛ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۸-اجاق گاز تک شعله ؛ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۱۹-بخاری گازی ارج ۱۲ هزار ؛ ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
جمع کل ؛ ۳۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
قاضی شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان ملایر – سمانه بهاری مقدم
ملایر – بلوار نبوت – میدان قائم – دادگستری شهرستان ملایر
شماره آگهی : ۱۴۰۲۲۸۴۶۰۰۰۰۱۱۴۶۱۰
شماره پرونده : ۱۴۰۰۲۸۹۲۰۰۰۱۶۴۹۷۷۰
شعبه صادر کننده : شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان ملایر

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش اپارتمان و تابلو فرش و تخته فرش و سرویس مبل و…

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.