توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده اموال منقول
«    نوبت اول »
درپرونده اجرائی ۰۲۰۰۰۷۹، له آقای غلامرضا داداشی وعلیه آقای سیدامیرحمزه موسوی و خانم زهرا شمس نیک با توجه به نیابت واصله محکوم علیهم محکوم هستند به پرداخت مبلغ ۵۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در حق محکوم له و با توجه به معرفی ۸ دستگاه بخاری گلخانه ای به همراه متعلقات مربوطه ساخت شرکت رهنما اصفهان جهت فروش و اخذ محکوم به توسط محکوم علیهم، لذا با ارجاع امر به  کارشناس رسمی دادگستری، بخار های فوق الذکرتوسط کارشناس رسمی ارزیابی وبه شرح ذیل قیمت گذاری شده اند و بخاری ها در مزرعه لیلان در روستای لیلان  شهرستان ماهنشان قرار دارند و قرار است از طریق مزایده حضوری در تاریخ  ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ روز پنج شنبه در محل دفتر شعبه اجرای احکام مدنی ماهنشان راس ساعت۱۰صبح به فروش برسد.
مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد و ۱۰درصد ثمن معامله نقدا یا بصورت چک بانکی(تضمینی) یا واریز نقدی به حساب دادگستری از برنده مزایده اخذ ومابقی باید ظرف مدت یک ماه وصول میگردد در غیر اینصورت ۱۰ درصد ماخوذه به نفع دولت ضبط خواهدشد.
طرفین می توانند ظرف مدت یک هفته ازتاریخ مزایده نسبت به نحوه برگزاری مزایده اعتراض نمایند که در اینصورت تا رسیدگی به اعتراض ازسوی دادگاه مورد مزایده به نام خریدار منتقل نخواهد شد.
خریداران می توانند ظرف مدت پنج روز قبل ازتاریخ برگزاری مزایده از اموال مورد مزایده بازدید نمایند.
مشخصات اموال مورد مزایده طبق نظر کارشناس رسمی :
۱-تعداد ۸ عدد هیتر گلخانه ای مورد بازدید قرار گرفت.
۲-همه هیترها فاقد مشعل می باشند.
۳-تعداد ۶ عدد از هیترها دارای فن با الکتروموتور هستند و ۲ عدد فاقد فن و الکتروموتور می باشند.
۴- وزن تقریبی محاسبه شده برای هر هیتر بدون فن و الکتروموتور در حدود ۳۰۰ کیلوگرم می باشد.(امکان توزین در محل مهیا نبود و بر اساس محاسبات ابعادی و ضخامت های احتمالی وزن محاسبه شده و دقیق نمی باشد )
۵- – با توجه به اینکه این نوع هیترها قدیمی بوده و از رده تولید خارج شده اند به نوعی ضایعاتی محسوب میگردند ، ولی در صورتیکه به آنها مشعل  و فن و الکتروموتور اضافه شود ، امکان استفاده میسر می گردد.
۶- ارزش کارشناسی هر هیتر بدون فن مبلغ  ۵۱،۰۰۰،۰۰۰ (پنجاه و یک میلیون)  ریال می باشد . که در مجموع برای ۸ عدد ۴۸۰،۰۰۰،۰۰۰ (چهارصدو هشتاد میلیون ) ریال خواهد بود.(به ازاء هر کیلوگرم مبلغ ۱۷۰،۰۰۰ (صدو هفتاد هزار) ریال قیمت کارشناسی ارزیابی شده است  ، لذا در صورت اختلاف وزن واقعی با وزن محاسباتی میبایست برای محاسبه قیمت وزن در مبلغ ۱۷ هزارتومان ضرب گردد)
۷- ارزش کارشناسی فن و الکتروموتور در صورت سالم بودن (امکان تست میسر نبود) هرکدام ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) ریال می باشد که برای ۶ عدد مبلغ ۹۰،۰۰۰،۰۰۰ (نود میلیون ) ریال خواهدبود.
۸- ارزش کارشناسی کل مورد کارشناسی مبلغ ۵۷۰،۰۰۰،۰۰۰ (پانصدو هفتاد میلیون ) ریال معادل پنجاه و هفت میلیون تومان می باشد.
قاضی واحد اجرای احکام مدنی شعبه یک اجرای احکام مدنی شهرستان ماهنشان – مرسل دویران
ماهنشان – خیابان اسلام – جنب مرکز بهداشت – دادگستری ماهنشان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۱۱۴۶۰۰۰۰۰۶۱۰۵۱
شماره پرونده : ۱۴۰۱۱۱۹۲۰۰۰۰۷۷۴۱۱۹
شعبه صادر کننده : شعبه یک اجرای احکام مدنی شهرستان ماهنشان

شرایط آگهی

اعلام نشده
۸ دستگاه بخاری گلخانه ای

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.