توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده ( نوبت اول)
در پرونده کلاسه بایگانی  ۰۰۰۰۴۶۳ و ۰۰۰۰۶۴۱  اجرا ، در خصوص مفاد نیابت واصله از اجرای احکام مدنی شعبه ۲۶۶  مجتمع قضایی خانواده ۲  تهران در خصوص مطالبه مهریه بنام محکوم له  نگار چرغونی  و  محکوم علیه  حبیب حبیبی راد  و با عنایت به توقیف اموال محکوم علیه پس ازطی مراحل قانونی و ارجاع به کارشناسی قیمت اموال توقیفی بشرح ذیل برآورده شده و سپس مقرر گردید . در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ از ساعت ۹ الی ۹/۳۰ در محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قدس واقع در بلوار شهید کلهر جنب بهشت فاطمه (س) . اموال توقیفی از طریق مزایده بفروش برسد . لذا متقاضیان می توانند پنج روز زودتر از تاریخ مزایده با اطلاع وهماهنگی این اجرا از اموال توقیفی بازدید نموده و در صورت تمایل از تاریخ یاد شده در مراسم مزایده شرکت نمایند.مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع و هرکس بالاترین را پیشنهاد نماید بعنوان برنده مزایده شناخته شده و ۱۰% کل مبلغ فروش(مبلغ پیشنهادی) فی المجلس طی فیش سپرده یا چک تضمینی از خریدار و در صورت عدم وصول هر گونه اعتراض ظرف مهلت یک هفته الباقی اخذ و کلیه اموال پس از تنفیذ و رعایت تشریفات قانونی به وی تحویل خواهد شد.
مشخصات اموال مورد مزایده طبق نظریه کارشناسی:
محل استقرار دستگاه های توقیف شده  ، درآدرس شهرستان قدس ، خیابان امام زاده ، بعد از چهارراه گلبرگ ، کوچه مجتمع ۴۱ ، پلاک۱۳
قابل ذکر است که ماشین آلات مورد نظرفاقد پلاک مشخصات بوده و درحالت خاموش مورد بازدید قرار گرفتند. که پس از بررسی ها و تحقیقات میدانی انجام شده و با در نظر داشتن کاربری و شرایط حال حاضرتجهیزات ، شرایط بازار ، استهلاک دستگاه ها و کلیه جوانب دخیل در قیمت گذاری و لحاظ نمودن شرایط مزایده ، موارد ، مورد ارزیابی به تاریخ روز قرار گرفته اند.
۱- یکدستگاه ساب زنی و پرداخت سطح شامل میزکارگیر . محفظه استقرار قطعات کار  ، بازوی ترمز دار قابل دوران با الکتروموتور نصب شده روی آن با رنگ بدنه آبی که ارزش آن برای پایه مزایده مبلغ ۱،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( یک میلیارد چهارصد میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
۲- یکدستگاه پرس هیدرولیک دروازه ایی ساخت شاهین ماشین مجهز به جک زیر و میز به ابعاد ۸۰ ×۹۰ سانتی متر ، بر اساس اسناد موجود در پرونده قدرت جک بالا ۲۵۰ تن و قدرت جک پایین ۳۰ تن و سال ساخت دستگاه ۱۳۹۷ می باشد. همچنین دستگاه مجهز به الکتروموتور ، پمپ های هیدرولیک ، مخزن روغن هیدرولیک ، شیر ها و شلنگ های هیدرولیک و تابلو برق می باشد. در ضمن رنگ بدنه دستگاه  آبی می باشد.
ارزش حال حاضردستگاه فوق برای پایه مزایده مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( دو میلیارد ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
۳- یکدستگاه کوره برقی اتمسفر کنترل افقی آب خنک با قابلیت ورود گاز محافظ که بر اساس مدارک موجود در پرونده دستگاه ساخت شرکت آترا بوده و با توان حرارتی حداکثر ۴۵ کیلووات مجهز به محفظه ۱۶۵ لیتری با سال ساخت ۱۳۹۷و دمای کاری ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد می باشد.
ارزش حال حاضرکوره با مشخصه های فوق برای پایه مزایده مبلغ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( سه میلیاردو هفتصدو پنجاه میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
جمع کل ارزش اقلام مورد بازدید قرار گرفته مبلغ ۷،۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ( هفت میلیارد و یکصدو پنجاه میلیون ریال ) کارشناسی و برآورد می گردد.
اشجعی-مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قدس
شماره آگهی : ۱۴۰۲۹۱۴۶۰۰۰۰۴۸۴۷۷۷
شماره پرونده : ۹۹۰۹۹۸۰۲۱۶۶۰۰۹۰۷
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قدس

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه ساب زنی – یکدستگاه پرس هیدرولیک دروازه ایی – یکدستگاه کوره برقی اتمسفر کنترل افقی آب

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.