توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول
بموجب دادنامه شماره ۱۴۰۰۶۸۴۲۰۰۰۰۰۲۸۸۲۵ مورخ ۱۴۰۰۰۱/۲۳ صادره از شعبه ۲۶ دادگاه عمومی تهران  له  محسن خانبابایی علیه علی مصطفی ده پهلوان که محکوم علیه محکوم است به پرداخت مبلغ  ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و  هزینه دادرسی در حق محکوم له و همچنین نیم عشر اجرایی که در این خصوص حسب تقاضای محکوم له اموال منقول متعلق به محکوم علیه به میزان ۷/۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معرفی و توقیف و بوسیله کارشناس رسمی دادگستری بشرح ذیل توصیف و ارزیابی گردیده است.
در خصوص پرونده شماره ۹۹۰۹۹۸۰۲۲۸۶۰۰۷۹۸ بشماره بایگانی ۰۲۰۱۱۲۷ با موضوع کارشناسی ارزش روز اجناس موجود در کارگاه شیشه بری واقع در تهران، خیابان تختی، کوچه جعفری ، پلاک ۸۵ که قبلا در تاریخ ۱۴۰۹/۷/۱۸ توسط اینجانب کارشناسی شده بود ، باستحضار میرساند : پیرو گزارش کارشناسی قبلی فوق الاشاره ، اینک ارزش روز کالاهای موجود در کارگاه مربوطه را اعلام میدارد : ۱- ۳۰ ورق شیشه ساده در ابعاد ۲۲۲ در ۳۲۲ سانتیمتر با ضخامت ۴ میلیمتر جمعا به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال. ۲- ۲۰ ورق شیشه ساده در ابعاد ۲۲۲ در ۳۲۲ سانتیمتر با ضخامت ۶ میلیمتر جمعا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال. ۳- ۴ ورق شیشه ساده در ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ میلیمتر جمعا به ارزش ۲۰ میلیون ریال. ۴- کو لر آبی مستعمل بارزش ۳۰ میلیون ریال. ۵- دریل عمودی مستعمل به ارزش ۳۵ میلیون ریال. ۶ – سایر اجناس شامل شیشه های ساده و رنگی و دوجداره کارشده ، زوار شیشه ، میزهای کار ، بخاری برقی مستعمل ، ابزار کار، سیم برق و لامپ جمعا بمبلغ ۵۰ میلیون ریال. در مجموع ارزش روز کلیه اجناس موجود در کارگاه فوق الاشاره جمعا بمبلغ ۷۶۵ میلیون ریال ارزیابی و اعلام میگردد. با تشکر برزو ایزدپناه آبکنار کارشناس رسمی دادگستری
مقرر گردید اموال مذکور در روز شنبه  مورخه    ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ از ساعت  ۱۱ الی ۱۱/۳۰ در مجتمع قضایی شهید بهشتی  واحد مزایده  از طریق مزایده بفروش برسد. مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع و به کسی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد. ده درصد مبلغ پیشنهادی فی المجلس از خریدار اخذ و مابقی ثمن را خریدار مکلف است حداکثر ظرف مهلت یکماه از تاریخ برگزاری مزایده به حساب سپرده دادگستری واریز و قبض آن را به این اجراء تحویل نماید در غیر اینصورت ده درصد دریافتی به نفع دولت ضبط و مراسم مزایده تجدید خواهد شد. طالبین می توانند پنج روز قبل از مراسم مزایده به اجرای احکام مدنی مراجعت تا ترتیب بازدید از مورد مزایده را فراهم نماید.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۶۸۴۶۰۰۰۰۴۷۴۷۰۳
شماره پرونده : ۹۹۰۹۹۸۰۲۲۸۶۰۰۷۹۸
شعبه صادر کننده : شعبه ششم اجرای احکام مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش ورق شیشه ساده – دریل عمودی مستعمل – کو لر آبی مستعمل

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.