توضیحات آگهی

شرکت کشت و صنعت شمال واقع در استان مازندران – شهرستان ساری – کیلومتر ۱۵ اتوبان ساری به نکا، در نظر دارد ضایعات فلزی و غیر فلزی خطوط تولید خود به شرح لیستهای پیوست را از طریق مزایده و به صورت یکجا به فروش برساند. لذا متقاضیان میتوانند جهت بازدید از اقلام و دریافت اسناد مزایده از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۵ روز کاری لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵ عصر با در دست داشتن کارت ملی (اشخاص حقیقی) و یا معرفی نامه رسمی ( اشخاص حقوقی ) به واحد برنامه ریزی و انبارهای این شرکت به آدرس فوق الذکر مراجعه نمایند. لازم بذکر است زمان تحویل پیشنهادات تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۰۲/۰۹/۰۸ بوده و زمان برگزاری مزایده و گشایش پاکات ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ در محل کارخانه میباشد و حضور شرکت کنندگان در مزایده آزاد است.

شرایط آگهی

نکته 1:مبلغ سپرده شرکت در مزایده مبلغ 1,000,000,000 ریال ( معادل صد میلیون تومان ) می باشد. نکته 2:سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده آمده است.-تلفن تماس جهت هماهنگی:31300000 - 011 داخلی 275 - موبایل 09113551984 آقای مهندس واحدی
فروش ضایعات فلزی و غیر فلزی کارخانه

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.