توضیحات آگهی

“اگهی مزایده نوبت اول”
شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کوهدشت در پرونده کلاسه ۹۹۰۰۶۷۲ مطروحه فی مابین محکوم له: محمدکاظم قبادی فرد محکوم علیه: حسین فاضلی در نظر دارد مقدار۱۱ سهم  از سهام سهامداران خود معرفی نموده اند  از شرکت تعاونی تولیدی اجر سفال کاشانه ۱۳۵۴ کوهدشت را از طریق مزایده با شرایط زیر  به فروش برساند
*محل کارخانه به آدرس : کوهدشت ، جاده سوری لکی ، کیلومتر ۵ ، کارخانه آجر کاشانه کوهدشت
الف. تعدادکل سهام شرکت مذکور ۳۵ سهم میباشد که ۱۱ سهم آن بفروش میرسد.
ب.  ابنیه موجود در داخل عرصه به شرح ذیل ارزیابی شده است:
۱-ساختمان نگهبانی به مساحت ۸۰ مترمربع:۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
۲- ساختمان مدیریت به مساحت هرطبقه ۱۱۰ مترمربع (دو طبقه): ۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
۳-ساختمانهای کارگری و نمازخانه ۵۵۰ مترمربع: ۱۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
۴- استراحتگاه کارکنان و سرویسهای بهداشتی ۱۸۰ مترمربع: ۴،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰۰ ریال
۵-سوله صنعتی به مساحت ۷۵۲ مترمربع: ۱۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
۶- انباری به مساحت ۱۴۰ مترمربع: ۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
ارزش کل موارد ارزیابی شده مبلغ ۵۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (پنجاه میلیارد و پانصد میلیون ریال معادل پنج میلیارد و پنجاه میلیون تومان)
ج.قیمت تجهیزات ، تاسیسات و ماشین آلات آجر کاشانه کوهدشت به شرح زیر و با در نظر استهلاک و وضع کنونی و به نرخ روز بازار مبلغ ۹۹٫۲۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ( نود و نه میلیارد و دویست و سی میلیون ریال معادل نه میلیارد و نهصد و بیست و سه میلیون تومان ) برآورد شده است .
د. قیمت کل شرکت اعم از عرصه و اعیان و تاسیسات و تجهیزات مبلغ ۱۴۹۷۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد لذا ارزش هر سهم معادل ۴۲۷۸۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد.
ه. با توجه به میزان بدهی محکوم علیه از سهام سهامداران تعداد ۱۱ سهم جمعا ۴۷۰۵۸۰۰۰۰۰۰ ریال به فروش می رسد و هر شخصی که بیشترین قیمت را از قیمت پایه پیشنهاد نماید برنده مزایده می باشد و می بایستی که ۱۰ درصد قیمت پسشنهادی را فی المجلس پرداخت نماید و مابقی را حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ مزایده پرداخت نماید و درصورت انصراف وجه پرداختی مستردد نخواهد شد ضمناً ارزش سهام مذکور بدون لحاظ بدهی های احتمالی شرکت می باشد و این واحد اجرا هیچ گونه مسولیتی در قبال بدهی های احتمالی شرکت مذکور را ندارد .
و.مزایده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹  راس ساعت ۱۰ در محل شعبه اول اجرای احکام مدنی کوهدشت برگزار می گردد.سیدعلی وفایی -مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری کوهدشت
استان لرستان – شهرستان کوهدشت – میدان امام (ره) – خیابان بوعلی – دادگستری شهرستان کوهدشت – کدپستی: ۶۸۴۱۷۸۱۷۷۳
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۶۴۶۰۰۰۰۱۲۰۲۴۵
شماره پرونده : ۹۱۰۹۹۸۶۶۳۶۵۰۰۲۲۰
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کوهدشت

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش سهام شرکت تعاونی تولیدی آجر – تجهیزات تاسیسات و ماشین الات آجر

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.