توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال غیر منقول – مرحله اول
با توجه به نیابت واصله از  اجرای احکام مدنی خاوران به شماره پرونده ۱۴۰۲۹۱۹۲۰۰۰۰۲۸۴۷۷۶  موضوع اجرائیه صادره مبنی بر مطالبه مهریه از ماترک متوفی  له خانم معصومه سالکی ملکی علیه فتحعلی وسجاد ونگار وفاطمه همگی قاسمی وخوشقدم رهبری سیس به پرداخت نود میلیون ریال به نرخ روز براساس شاخص اعلامی از سوی بانک مرکزی نسبت به سال اجرای عقد بامحاسبه دایره اجرا به عنوان مهریه از ماترک متوفی محمد قاسمی وپرداخت کلیه خسارات دادرسی ازجمله هزینه دادرسی وحق الوکاله وکیل درحق محکوم له و پرداخت نیم عشر دولتی درحق صندوق دولت می باشد . مزایده دو دستگاه الکتریکی بسته بندی ساشه ساخت نودل و یکدستگاه الکتریکی بسته بندی لواشک پیلوپک پذیرایی مورخه  ۱۴۰۲/۰۹/۱۲  ساعت۱۰  در ادرس دادگاه عمومی بخش ایوانکی شعبه اجرای احکام از طریق مزایده عمومی اقدام به فروش اموال توقیف شده ذیل مینماید. شرکت در مزایده برای عموم آزاد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد و حین مزایده ده درصد مبلغ فروش مورد مزایده را طی فیش بانکی در همان روز پرداخت و مابقی را ظرف مهلت یک ماه پس از مزایده به حساب سپرده دادگاه عمومی ایوانکی واریز و قبض مربوطه را ارائه نماید. در غیر اینصورت کل ده درصد دریافت شده به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد و کلیه هزینه های نقل و انتقال با برنده مزایده میباشد.
تذکر مهم : شرکت در مزایده برای افراد  منوط به ارائه ده درصد مبلغ پیشنهادی در قالب  چک بانکی رمز دار در بدو حضور به دادورز می باشد .برنده مزایده موظف است مابقی مبلغ فروش را ظرف مهلت یک ماه پس از مزایده به حساب سپرده دادگاه عمومی ایوانکی واریز و قبض مربوطه را ارائه نماید. در غیر اینصورت کل ده درصد دریافت شده به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد.ضمنا جهت بازدید ۵ روز قبل از تاریخ مزایده به اجرای احکام مدنی مراجعه نمایید.
مشخصات اموال مزایده و قیمت پایه به شرح ذیل میباشد:
– دستگاه الکتریکی بسته بندی ساشه ساخت نودل( دستگاه بسته بندی سس لواشک) به مبلغ    ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال تعیین میگردد.
۲- دستگاه الکتریکی بسته بندی لواشک پیلوپک پذیرایی شامل دو قسمت جدا شده در محوطه با احتساب ملاحظات ارزیابی مبلغ ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعیین میگردد .
جمع مبلغ پایه دو دستگاه ۲٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعیین گردید.دو میلیارد و ششصد ومیلیون ریال
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۹۴۶۰۰۰۰۰۸۰۳۰۱
شماره پرونده : ۱۴۰۲۹۱۹۲۰۰۰۰۲۸۴۷۷۶
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی بخش ایوانکی

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش دو دستگاه الکتریکی بسته بندی ساشه ساخت نودل و یکدستگاه الکتریکی بسته بندی لواشک پیلوپک پذیرایی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.