توضیحات آگهی

گهی مزایده مرحله دوم
نظر به اینکه در پرونده کلاسه۰۲۰۰۰۳۰ احکام مدنی اجرائیه ایی بشماره  ۱۴۰۲۰۳۴۲۰۰۰۰۰۰۵۶۷۴  از شعبه اول دادگاه عمومی بخش نوکنده وفق دادنامه شماره ۱۴۰۱۰۳۳۹۰۰۰۴۷۸۴۴۰۸ با موضوع  تقسیم اموال منقول وغیر منقول تعرفه شده متعلق به مرحوم حبیب اله لشکربوکی فرزند علی طبق نظریه کارشناسی به غیر از قطعات موسوم به جنگلبانی وخانه سرا از طریق فروش وتقسیم بهای وفق گواهی انحصار وراثت وپرداخت نیم عشر اجرایی در حق صندوق دولت صادر گردیده است . در راستای استیفای محکوم به ، اموال توسط کلانتری ۱۲ نوکنده  (صفحه ۲۲  و ۳۷  پرونده) توقیف  گردیده است. مشخصات و توصیف اجمالی ملک وفق ماده ۱۰۶ ق.ا.ا.م مربوط به ۹ قطعه زمین و بهای ارزیابی شده بدین شرح می باشد:
قطعه اول:
ملک معروف به ولکی که جمعا به مساحت ۸۷۵۰متر مربع میباشد که در لب جاده قدیم آسفالته وجود دارد و از نظر جغرافیایی جای خوبی در طبیعت قرار گرفته و بخشی از زمین کشاورزی بوده و تحت کشت گندم بوده و در حال حاضر هیچ زراعتی درآن مشاهده نشده و بخش دیگری از آن باغ مرکبات میباشد  که نا گفته نماند ملک مورد نظر دیم میباشد .ملک مورد نظر جمعا به مبلغ  ۱/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان (یک میلیارد و نهصد میلیون تومان) ارزیابی گردید.
قطعه دوم:
ملک معروف به ملامن که ۲هکتار یعنی معادل ۲۰۰۰۰متر مربع میباشد که بخشی از این زمین باغ مرکبات و بخشی از این زمین کشاورزی میباشد که در موقع بازدید هیچ زراعتی در آن مشاهده نشده  و زمین مورد نظر دیم میباشد و از حاصلخیزی خوبی برخوردار میباشد که ملک مورد نظر جمعا به مبلغ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان ( چهار میلیارد تومان ) ارزیابی گردید.
قطعه سوم:
ملک معروف به چشمه بلبل که به مساحت ۲۵۰۰متر مربع که باغ مرکبات میباشد که خاک آن از حاصلخیزی خوبی برخوردار میباشد زمین مورد نظر دیم میباشد و که جمعا به مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان (ششصد میلیون تومان) ارزیابی گردید.
قطعه چهارم:
ملک معروف به سی سیر که به مساحت ۹۰۰متر مربع میباشد جنب تالار گل سرخ میباشد و در حریم روستا قرار دارد و قابلیت ساخت و ساز مسکونی دارد و در مجاورت انشعابات روستایی از جمله برق و غیره قرار دارد که در موقع بازدید هیچ زراعتی و هیچ گونه ساخت وسازی در آن مشاهده نشده است و زمین مورد نظر دیم میباشد که جمعا به مبلغ ۱/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان ( یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان ) ارزیابی گردید.
قطعه پنجم:
( فروخته شد)
قطعه ششم:
( فروخته شد)
قطعه هفتم:
ملک معروف به سنگتو که به مساحت ۶۲۵۰مترمربع میباشد و باغ مرکبات میباشد و لب جاده آسفالته قرار دارد معروف به جاده امام زاده میباشد و دیم میباشد که جمعا به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان ( یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ) ارزیابی گردید.
قطعه هشتم:
ملک معروف به تلبار مساحت ۶۲۵۰متر مربع و زمین کشاورزی دیم میباشد و قبلا زراعت گندم بوده برداشت شده است و در موقع بازدید هیچ زراعتی در آن مشاهده نشده است که از حاصلخیزی خوبی برخوردار میباشد که جمعا به مبلغ ۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان          ( ششصد و پنجاه میلیون تومان ) ارزیابی گردید.
قطعه نهم:
ملک معروف به بلوپشت به مساحت ۲۵۰۰متر مربع زمین کشاورزی میباشد که قبلا زراعت گندم بوده و در موقع بازدید هیچ زراعتی در آن مشاهده نشده و زمین مورد نظر دیم میباشد که از حاصلخیزی خوبی برخوردار میباشد که جمعا به مبلغ ۲۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان        ( دویست و شصت میلیون تومان )  ارزیابی گردید.
املاک فاقد سند ثبتی است مشاع نبوده و در اجاره نمیباشد و منافع ملک به کسی واگذار نشده است و تمامت آنها  بفروش میرسد .
اموال منقول:
۱-یک دستگاه تانکر ۳۰۰۰ لیتری نصب شده بر روی شاسی دوچرخ که قابلیت متحرک و حمل و نقل را دارد و بر روی شاسی یک دستگاه موتور آب دو اینچ برای پرکردن تانکر۳۰۰۰ لیتری نصب شده است. ارزیابی کل اقلام ذکر شده جمعا به مبلغ ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان ارزیابی گردید.
۲- یک دستگاه موتور سم پاش کوله پشتی به نام سولو که این سم پاش قدیمی و کارکرده بوده و دست دوم است قابلیت حمل و نقل را دارد و قیمت آن ۲/۹۰۰/۰۰۰تومان ارزیابی گردید.
۳-یک دستگاه موتور آب طرح روبین که قدیمی بوده و کارکرد دارد و دست دوم میباشد بدون شلنگ مکش و پرتاب می باشد و قابلیت حمل و نقل را دارد و موتور آب ذکر شده به مبلغ۲/۷۰۰/۰۰۰ تومان ارزیابی  گردید.
نظریه ارزیاب به طرفین ابلاغ و و با انقضای مهلت قانونی مصون از اعتراض مانده لذا اجرای احکام در نظر دارد با انجام مزایده حضوری با شرایط ذیل مال مورد مزایده را بفروش رسانده و وجه ناشی از آن را در حق محکوم له ودولت کارسازی نماید.
شرایط مزایده
۱-تاریخ مزایده روزشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۹/۱۸  ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح و مکان برگزاری مزایده اجرای احکام دادگاه نوکنده میباشد.۲-مزایده از مبلغ کارشناسی شروع وکسی یا کسان که بالاترین مبلغ بیش از کارشناسی را پیشنهاد دهند برنده مزایده خواهند بود شرکت کنندگان مزایده می بایست  ۱۰ % مبلغ پیشنهادی راقبلاً به صندوق دادگاه واریز یا چک تضمین شده بانکی تهیه تا مجاز به شرکت در مزایده باشند و مابقی را ظرف مهلت یک ماه از تاریخ انجام مزایده به حساب سپرده دادگاه واریز نمایید در غیر اینصورت مبلغ پیش پرداخت به نفع دولت ضبط خواهد شد. ۳- شخص یا اشخاص هیچ گونه حقوقی نسبت به مال مورد مزایده ندارند. ۴- فروش مال مزایده با حضور مامور اجرا و نماینده دادسرا خواهد بود. ۵- متقاضیان میتوانند ۵ روز قبل از انجام مزایده با هماهنگی اجرای احکام از مال مورد مزایده باز دید کنند. ۶-پس از انجام مزایده و صحت برگزاری آن دستور تملیک از سوی دادگاه صادر خواهد شد.(ضمنا یک نسخه از آگهی بر روی تابلویی اعلانات دادگاه نصب  و یک نسخه در محل وقوع مال غیر منقول الصاق گردیده است)
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۴۶۰۰۰۰۲۴۲۵۷۰
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۳۹۲۰۰۰۰۳۸۰۷۱۹
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی بخش نوکنده

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش تعدادی ملک زمین کشاورزی – یک دستگاه موتور سم پاش کوله پشتی – یک دستگاه تانکر ۳۰۰۰ لیتری نصب شده

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.