توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول ( نوبت دوم)
در خصوص پرونده اجرایی به کلاسه ۰۲۰۰۰۵۱    شعبه ۳ اجرای احکام مدنی تبریز بر له اقای سینا پاشالو    و بر علیه اقای حمید زمانی      به علت عدم پرداخت دین به میزان۲۵۳/۱۴۸/۰۰۰ ریال از بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲/۶۵۷/۴۰۰ ریال از بابت نیم عشر اجرایی  ، اموال محکوم علیه به شرح ذیل  توقیف و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰  ارزیابی و طی مراحل قانونی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱  روز سه شنبه راس ساعت ۱۰ صبح از طریق مزایده در واحد سوم اجرای احکام مدنی تبریز واقع در خیابان گلکار خیابان بعثت مجتمع شهید بهشتی طبقه منفی یک اتاق مزایده اجرای احکام مدنی به فروش خواهد رسید . مزایده از مبلغ ارزیابی شده کارشناسی شروع و  به کسی که بالاترین  مبلغ را  پیشنهاد  نماید  فروخته خواهد  شد و  ده  درصد مبلغ پیشنهادی  فی المجلس اخذ و مابقی حداکثر یک ماه فرصت داده میشود . برنده مزایده به هر عنوان انصراف نماید ده درصد مبلغ پیشنهادی بنفع صندوق دولت ضبط خواهد شد .طالبین می توانند پنج روز قبل مزایده از اموال مورد مزایده با هماهنگی این واحد بازدید نمایند .
مورد مزایده :  تعداد ۱۱ حلقه سیم افشان برق۱٫۵*۱ و ۱۱ حلقه سیم افشان برق ۲٫۵*۱  در بسته بندی کامل شرینگ شده ( در حالت استاندارد هربسته / حلقه سیم برق دارای ۱۰۰ متر طول میباشد) و با هسته  از جنس مس و غلاف پی وی سی که بموجب برگ داخل بسته  تولید شرکت البرز الکتریک غرب  با آرم استاندارد ( مشخصات تولید کننده و سایز  سیم و آرم و شماره استاندارد ایران بر روی سیم پرینت شده است ) و مبلغ ارزیابی آن برای ۱۱ حلقه ۱٫۵*۱ مبلغ ۹۴۰۰۰۰۰۰ ریال و برای۱۱ حلقه  ۲٫۵*۱ مبلغ ۱۴۳۰۰۰۰۰۰ ریال میباشند .
جمع کل ۲۲ حلقه سیم برق افشان با مشخصات بالا  به مبلغ ۲۳۷۰۰۰۰۰۰ ریال (دویست و سی و هفت میلیون ریال )ارزیابی میگردند. که همان قیمت پایه برای شروع مزایده حواهد بود .
دادورز شعبه ۳ اجرای احکام مدنی تبریز . مرجانی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۰۴۶۰۰۰۰۱۸۲۶۶۳
شماره پرونده : ۱۴۰۱۳۰۹۲۰۰۰۵۹۱۱۵۶۷
شعبه صادر کننده : شعبه سوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان تبریز

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش تعداد ۱۱ حلقه سیم افشان برق۱٫۵*۱ و ۱۱ حلقه سیم افشان برق ۲٫۵*۱  در بسته بندی کامل شرینگ شده

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.