توضیحات آگهی

آگهی مزایده مرحله دوم اموال منقول
به اطلاع عموم می رساند به موجب پرونده اجرائی به شماره کلاسه ۰۲۰۰۲۱۱  ج ش ۵ اجرای احکام شعبه پنجم شورای حل اختلاف اراک  در رابطه با محکومیت  قاسم کرمی فرزند اله رحم  بابت عدم تخلیه مغازه در حق نظامعلی موسی خانی فرزند حیدرعلی ،  اموالی که با معرفی محکوم له معرفی گردیده است با مشخصات ذیل توسط کارشناس آقای احمد مرادی  با مشخصات زیر توصیف و ارزیابی گردیده و در روز  شنبه  مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ساعت ۱۱:۳۰ صبح در شعبه پنجم اجرای احکام شورای حل اختلاف اراک از طریق مزایده و به سبک چوب زنی به فروش میرسد.متقاضیان خرید میتوانند پنج روز قبل از تاریخ مزایده از اموال مذکور بازدید نمایند و ده درصد مبلغ پیشنهادی در روز موعد به حساب سپرده دادگستری موقت دادگستری به شماره ۵۷۰۱۰۰۰۰۴۰۵۱۰۱۲۹۰۷۵۲۰۳۰۳  نزد بانک ملی واریز و فیش آن را تحویل این اجرای احکام شعبه پنجم دهند . برنده مزایده کسی خواهد بود که بالاترین مبلغ را پیشنهاد نمایند. ضمناً برنده مزایده می بایست حداکثر تا یک ماه نسبت به واریز کل مبلغ مزایده اقدام نماید در غیر این صورت سپرده او به نفع دولت ضبط خواهد شد .
نظریه کارشناسی:
لازم به توضیح است که غیر از اقلامی که توسط مامور محترم اجراییات دادگستری صورت برداری شده بود ودر پرونده منعکس میباشد اقلام دیگری نیز در مکان فوق موجود بود که طبق اظهار خواهان پرونده مربوط به خوانده میباشد که آنها نیز صورت برداری و ارزیابی گردیدند .
۱-اره ثابت برقی سه کاره (و برشکاری خراطی )با میز مربوطه بدون مارک به ارزش ۸٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان +اره ثابت برقی با میز مربوطه بدون مارک به ارزش ۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان ۲-دریل صنعتی و پایه مربوطه به ارزش ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان ۳-جاروبرقی مارک کهکشان سطلی به ارزش ۳۵۰٫۰۰۰ تومان ۴- لاشه موتور هوندا ۱۲۵ بدون موتور به ارزش ۲٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان ۵-نردبان فلزی ۴ پله به ارزش ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ۶-چهار پایه مستعمل (که موجود نبود و فقط قسمت پایه چرخ دار صندلی گردان بصورت ضایعاتی موجود بود ) به ارزش ۵۰٫۰۰۰ تومان ۷-یخچال یخساران خراب (که داخل آن تکه های چوب چیده شده بود) به ارزش ۳۰۰٫۰۰۰ تومان ۸-دستگاه اره فارسی بر ماکیتا ۱۶۵۰ وات به ارزش ۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان ۹-پمپ باد بزرگ چینی ۱٫۵ کیلو وات با شیلنگ و پیستوله رنگ مربوطه به ارزش ۴٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۰-گیره تخته ۹ عدد کوچک و بزرگ جمعا به ارزش ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۱-دستگاه جوش اراک صنعت ۲۰۰ آمپر به ارزش ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۲-جعبه ابزار فلزی حاوی حدود ۱۰۰ عدد پیچ و رولپلاک و لولای درب چوبی به ارزش ۵۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۳-رنده برقی رونیکس به ارزش ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ تومان ۱۴-سنگ فرز بزرگ ماکیتا به ارزش ۲٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان ۱۵-اقلام فوق که در لیست پرونده موجود نبوده به اینشرح میباشد : پیچ گوشتی مختلف ۵ عدد به ارزش ۵۰۰٫۰۰۰ تومان .سوهان دستی ۲ عدد به ارزش ۲۰۰٫۰۰۰ تومان .پیچ گوشتی فشاری دستی به ارزش ۴۰۰٫۰۰۰ تومان .چکش مختلف ۳ عدد به ارزش ۵۰۰٫۰۰۰۰ تومان . اره آهن بر ۲عدد به ارزش ۳۰۰٫۰۰۰ تومان . گیره فلزی رو میزی به ارزش ۲۵۰٫۰۰۰ تومان . دریل توسن به ارزش ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان . کابل برق با دوشاخه و کلید مربوطه حدود ۳ متر به ارزش ۳۰۰٫۰۰۰ تومان . دریل خراب به ارزش ۶۰۰٫۰۰۰ تومان . حدود ۱۰ متر سیم افشان به ارزش ۱۵۰٫۰۰۰ تومان . هواکش صنعتی به ارزش ۵۰۰٫۰۰۰ تومان . مایکرو فر رونیز به ارزش ۱٫۰۵۰٫۰۰۰ تومان . باربند سواری به ارزش ۱۰۰٫۰۰۰۰ تومان . اسنبولی به ارزش ۵۰٫۰۰۰ تومان . ضبط و بان خرای به ارزش ۱۵۰٫۰۰۰ تومان . قفل کتابی فاقد کلید به ارزش ۱۵۰٫۰۰۰ تومان . در ضمن مقدارزیادی چوب و نئوپان برش خورده و تیکه وجود داشت که فاقد ارزش میباشند .
جمع کل ارزش اموال فوق به مبلغ ۴۴٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان ارزیابی و اعلام میشود .
پایه مزایده از مبلغ ۴۴۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال آغاز میگردد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۲۶۴۶۰۰۰۰۱۱۷۷۱۲
شماره پرونده : ۱۴۰۲۲۶۹۲۰۰۰۰۵۱۷۵۷۱
شعبه صادر کننده : شعبه پنجم اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان اراک

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش اره ثابت برقی سه کاره (و برشکاری خراطی )با میز مربوطه – دریل صنعتی و پایه مربوطه -جاروبرقی مارک کهکشان سطلی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.