توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول(نوبت اول)
شعبه چهارم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اردبیل درنظرداردجهت وصول محکومٌ به در پرونده کلاسه ۱۴۰۲۰۷۹۲۰۰۰۲۰۰۷۱۴۸ ، یکدستگاه سنگبری حدید صنعت و۶تخته زیرپایی متعلق به آقای بهنام سعادتی(محکوم علیه پرونده)رابامشخصات ذیل از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش برساند:
* برابر گزارش کارشناس رسمی ، اموال مورد نظربه مشخصات ذیل می باشد:
یکدستگاه سنگبری حدید صنعت و ۶ تخته زیرپایی، که حسب الاعلام در میدان یحیوی- کوچه شهید حیدروند پلاک ۱۲۹ ساختمان آقای رحیم امانی مستقر می باشدبه این مشخصات مورد کارشناسی بوده است دستگاه سنگبری برقی ساخت شرکت حدید صنعت و مدل کارا بوده و کارکرده می باشد و با توجه به استعلام صورت گرفته از شرکت سازنده که قیمت صفر آن در حدود پنجاه میلیون تومان می باشد و نیز بررسی های صورت گرفته برای قیمت کارکرده این نوع دستگاه، لذا مبلغ سی و پنج میلیون تومان برای دستگاه مزبور تعیین و قیمت گذاری می شود. همچنین برای ۶ عدد تخته الوار چوبی که در بنایی بعنوان زیر پایی در ارتفاع استفاده می شود که اندازه آنها طول ۴ متر و عرض ۳۰ سانتی متر می باشد و همه آنها کارکرده و گاهاً ترک هایی در بدنه شان وجود داشت لذا برای هریک از آنها چهارصد هزار تومان که در مجموع ۶ عدد بودند مبلغ دو میلیون و چهار صد هزار تومان تعیین قیمت می گردد. لذا در مجموع قیمت دستگاه سنگبری سی و پنج میلیون تومان و قیمت الوارهای چوبی دو میلیون و چهارصد هزار توان که در مجموع مبلغ سی و هفت میلیون و چهارصد هزار تومان تعیین و قیمت شده است.
* مزایده در تاریخ  ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ مصادف با روزدوشنبه بیست وهفتم آذرماه سال جاری رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح درمحل شعبه مذکور برگزار و فروش از بهای تعیین شده به عنوان قیمت پایه شروع و شخصی که بالاترین قیمت را به موجب لایحه ارسال نموده باشد به عنوان برنده مزایده واگذار خواهد شد. ضمناً کلیه مخارج بعهده محکوم علیه می باشد.
* برابر مفاد ماده ۱۲۹ قانون اجرای احکام مدنی:« … برنده مزایده باید ده درصد بها را فى المجلس به عنوان سپرده به قسمت اجراء تسلیم …و در صورتی که حداکثر ظرف مهلت یک ماه بقیه بهاى مورد مزایده را نپردازد سپرده او  به نفع دولت ضبط مىگردد.
* متقاضیان شرکت در مزایده قبل از تاریخ برگزاری به شعبه چهارم اجرای احکام مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات در پرونده فوق الذکر برای ارسال قیمت پیشنهادی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام نمایند. و مطابق مقررات جاری ازجمله دررعایت ماده ۱۲۶ قانون اجرای احکام مدنی، درمدت ۵روز قبل از روزی که برای فروش معین شده است، ملاحظه اموالی که آگهی شده ، مقدور می باشد.
وحید حاج پنجعلی زاده -مدیردفترشعبه چهارم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اردبیل
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۷۴۶۰۰۰۰۳۰۷۷۸۹
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۷۹۲۰۰۰۲۰۰۷۱۴۸
شعبه صادر کننده : شعبه چهارم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان اردبیل

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه سنگبری و۶تخته زیرپایی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.