توضیحات آگهی

به نام خدا
آگهی مزایده ( نوبت اول )
برابر محتویات پرونده اجرایی ۹۸۰۱۶۲/م و به موجب دادنامه شماره ۹۷۰۹۹۷۱۸۳۸۱۰۰۵۰۵  – ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ صادره از شعبه اول دادگاه حقوقی فومن دعوی آقای عباس صدقی بطرفیت شرکت مرغ گوشتی پاطلایی بهار دایر برمطالبه مبلغ ۲۱/۴۶۸/۲۰۸/۲۱۶ ریالبابت اصل خواسته بانضمام تاخیر تادیه و سایر هزینه های دادرسی که منتهی به توقیف اموال شرکت مذکور در روستای دارباغ فومن گردیده، علیهذا این اجرا قصد دارد اموال بشرح ذیل را بر اساس قیمت پایه به شرح کارشناسی مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ طی مزایده حضوری بفروش برساند.
مورد مزایده: ۱-  یک دستگاه کمپرسور باد، یک دستگاه جوش برق (الکترودی)، یک دستگاه سنگ تورس مدل ماکیتا، یک دستگاه ژنراتور برق یاماها، یک دستگاه علفزن دستی، یک دستگاه کولر گازی پنجرهای با ظرفیت ۲۴۰۰۰، دو دستگاه سمپاش کولهای به قیمت پایه کارشناسی ۱۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال.
۲-  یک دستگاه یخچال آزمایش ۱۲فوت، یک دستگاه تلویزیون CRT سامسونگ، یک دستگاه گیرنده دیجیتال، دو دستگاه بخاری گازی، یک دستگاه ترازو (قپان)، دو دستگاه پمپ آب به همراه مخزن و متعلقات مربوطه، یک دستگاه آبگرمکن بوتان مدل ۳۱۱۵ به قیمت پایه کارشناسی ۲۸۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال.
۳-  دو دستگاه دانهبر سالنهای تولید منضم به چهار الکتروموتور دارای گیربکس و نوارهای نقاله و متعلقات مربوطه، یک دستگاه میکسر دان، دوازده دستگاه تهویه صنعتی به همراه الکتروموتور و تسمه و پولی، یک دستگاه آسیاب دان مرغ به همراه بالابر سیلوی مربوطه، چهار دستگاه هیتر مارک انرژی به همراه سیستم کنترل خودکار تنظیم درجه حرارت مربوط به سالنهای تولید شامل مشعل و سایر متعلقات، دو دستگاه مخزن آب به ظرفیت کل ۱۰۰۰ لیتر به همراه تاسیسات لولهکشی، دویست عدد دانهخوری و آبخوری به همراه متعلقات در سالنهایب تولید، دو دستگاه مشعل گازوییلی، سیستم باسکول (بدون لودها و کفیها)  به همراه پرینتر، تابلوی آچار به همراه آچارهای مربوطه، یک دستگاه کپسول اطفای حریق، دو دستگاه پرزکتور به قیمت پایه کارشناسی  ۳/۴۵۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال.
در نهایت، مجموع ارزش برآورد شده مندرج در سه بند فوق با توجه به کاربری، شرایط فیزیکی حاکم بر هر کدام از اقلام مارالذکر، قیمت عادله روز، استهلاک تعلق یافته و در نظر گرفتن جمیع جهات به مبلغ کل ۳/۸۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل سیصد و هشتاد و هفت میلیون تومان) اعلام گردیده است.
زمان برگزاری مزایده به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ روز چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در محل دفتر اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فومن برقرار می باشد مزایده با حضور نماینده محترم دادستان عمومی و انقلاب راس ساعت مقرر از قیمت پایه ارزیابی شده شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد. متقاضیان شرکت در مزایده موظف به واریز ۱۰% قیمت پایه کارشناسی در روز مزایده ( ۲ساعت قبل از وقت مزایده) بحساب سپرده دادگستری و ارائه فیش واریزی جهت شرکت در جلسه مزایده خواهند بود. برنده مزایده متعاقبا” مازاد ۱۰%مبلغ پیشنهادی را به حساب سپرده دادگستری واریز و نسبت به ارائه فیش واریزی در روز مزایده اقدام نموده و مابقی حداکثر ظرف مدت یک ماه وصول میگردد .خریدران ۵ روز قبل از مزایده می توانند ضمن هماهنگی با دفتر اجرایی از ملک موصوف بازدید و سپس در مزایده شرکت نمایند. ضمنا” کلیه هزینه های خرید اموال به عهده خریدار می باشد. این آگهی فقط در یک نوبت منتشر خواهد شد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۴۴۶۰۰۰۰۱۹۴۵۲۵
شماره پرونده : ۹۶۰۹۹۸۵۲۶۶۱۰۱۱۹۲
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فومن

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه کمپرسور باد، یک دستگاه جوش برق (الکترودی)، یک دستگاه سنگ تورس مدل ماکیتا، یک دستگاه ژنراتور برق یاماها، یک دستگاه علفزن دستی، یک دستگاه کولر گازی پنجرهای با ظرفیت ۲۴۰۰۰، دو دستگاه سمپاش کولهای و …

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.