توضیحات آگهی

مزایده اموال منقول
بموجب  حکم  شماره ۱/۲۶/۰۲/۳۰۵۱ مورخ  ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ صادره از سازمان منطقه آزاد اروند محکوم علیه محیا نظیف اروند محکوم است به :۱-پرداخت مبلغ سیصد و سی میلیون و هشتاد و دو هزار و هشتصد و شصت ریال در حق محکوم له زینب اصل حساوی فرزند فیصل ومبلغ ۱/۸۰۰/۰۰۰  ریال بابت نیم عشر دولتی در حق صندوق دولت ، نظر  به توقیف اموال از جانب محکوم له با مشخصات (( ۱) کولر گازی دو تیکه ۳۰ هزار یونیوا به قیمت ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۲)  دو عدد کولر گازی دو تیکه ۲۴  هزار سوپرجنرال هر یک به قیمت ۱۶۵/۰۰۰/۰۰۰ریال )) و نظر  به ابلاغ نظریه کارشناس وعدم اعتراض طرفین و اجرای تشریفات مقرر، درجلسه ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ساعت۱۲ الی ۱۲/۳۰  در دفتر اجرای احکام مدنی خرمشهر به مزایده گذاشته میشود . مزایده از قیمت کارشناسی شروع وبه بالاترین مبلغ پیشنهادی به فروش می رسد.خریدار مکلف به پرداخت ده درصد از قیمت پیشنهادی فی المجلس طی چک تضمین شده در وجه اجرای احکام مدنی خرمشهر  واریز والباقی ظرف مدت یک ماه می باشد که درصورت عدم پرداخت الباقی مبلغ مزایده در مهلت مقرر مبلغ تودیعی پس از کسر هزینه های اجرایی به نفع صندوق دولت  ضبط می گردد . ضمنا هزینه نقل وانتقال به عهده خریدار اموال است . خریدار می تواند جهت رویت اموال تا پنج روز قبل ازتاریخ مزایده با مراجعه به اجرای احکام حقوقی دادگستری خرمشهر اقدام نماید ./.
((ضمناً کلیه شرکت کنندگان ضمن ثبت نام در سامانه ثنا و ارائه فرم ثبت نام میبایست ده درصد مبلغ  پیشنهادی اموال را طی چک تضمین شده در وجه اجرای احکام مدنی خرمشهر به شناسه ملی ۱۴۰۰۱۹۶۹۸۴۸  به اجرا ارائه نماید ))
مدیر اجرای احکام حقوقی دادگستری خرمشهر- فرحانی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۷۴۶۰۰۰۰۲۱۲۰۴۶
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۷۹۲۰۰۰۰۸۰۷۵۲۰
شعبه صادر کننده : شعبه ۱ اجرای احکام مدنی شهرستان خرمشهر

شرایط آگهی

اعلام نشده
کولر گازی دو تیکه ۳۰ هزار یونیوا – دو عدد کولر گازی دو تیکه ۲۴  هزار سوپرجنرال

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.