توضیحات آگهی

آگهی مزایده
بدینوسیله در پرونده کلاسه ۰۲۰۰۴۶۹ اجرایی و بموجب دادنامه شماره ۱۱۳ – ۹۹ صادره ازهیات تشخیص اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آق قلا ، محکوم علیه شرکت تولید روستایی سنگر سوار بپرداخت مبلغ ۲۴۹/۹۹۴/۳۱۲ ریال بابت اصل خواسته در حق محکوم له آقای اکبر لکزایی فرد وهمچنین مبلغ ۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال بابت نیمعشر اجرایی در حق دولت محکوم گردیده است. در این راستا یک دستگاه الکتروپمپ و تابلوی برق موجود درشرکت متعلق به محکوم علیه توقیف و پس ازتوقیف ، توسط کارشناس منتخب ارزیابی شده که از طریق مزایده بفروش میرسد داوطلبین می توانند در مزایده شرکت و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
*شرح وقیمت مال مورد مزایده*
۱- یک دستگاه الکتروپمپ باشیر فلکه دی ان ۲۵۰ و دینام پی ام و پمپ و شاسی و سایر متعلقات کارکرده ، سالم و و یک دستگاه تابلوی برق سه فاز ایرانی ، باتوجه به نوع دستگاهها ، نوع کاربری ، مدل ، کارخانه سازنده و قیمت دستگاههای مشابه نو در بازار و ملحوظ نظر سایر عوامل موثر در قضیه بشرح ذیل
الف – الکتروپمپ بمبلغ ۹۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل نه میلیون و پانصد هزار تومان .
ب – تابلوی برق بمبلغ ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل چهارمیلیون و پانصد هزار تومان .
*شرایط آگهی مزایده *
۱- مزایده روزچهارشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح در اجرای احکام مدنی دادگستری آق قلا انجام می پذیرد .
۲- مزایده از قیمت کارشناسی بعنوان قیمت پایه شروع میگردد.
۲- برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را در جلسه قبول نماید.
۴- برنده مزایده می بایست ۱۰% مبلغ مورد معامله را فی المجلس به حساب سپرده دادگستری شهرستان آق قلا به شماره ۲۱۷۱۲۹۴۶۴۷۰۰۶ واریز و الباقی را ظرف یک ماه از تاریخ مزایده پرداخت نماید در غیر اینصورت سپرده او پس از کسر هزینه های اجرایی به نفع دولت ضبط و آگهی مزایده تجدید میگردد .
۵- مزایده با حضور نماینده دادستان و مأمور اجرا ( دادورز ) انجام می پذیرد .
۶- داوطلبین میتوانند ۵ روز قبل از تاریخ مزایده با هماهنگی دایره اجرای احکام مدنی دادگستری آق قلا ازاموال مذکور بازدید نمایند .
۷- هر گونه نقل و انتقال اموال توقیفی پس از تایید صحت مزایده از ناحیه دادگاه می باشد .
۸- کلیه هزینه های نقل و انتقال به عهده برنده مزایده می باشد .
دادورزو مدیراجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان آق قلا-کتوکی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۴۶۰۰۰۰۲۴۵۶۱۸
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۳۹۲۰۰۰۰۷۲۰۵۷۲
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی شهرستان آق قلا

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه الکتروپمپ و تابلوی برق – یک دستگاه الکتروپمپ باشیر فلکه دی ان ۲۵۰ و دینام پی ام و پمپ و شاسی و سایر متعلقات

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.