توضیحات آگهی

بسمه تعالی -آگهی مزایده نوبت اول
واحد  شعبه اول  اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی حقوقی کاشان با توجه به اجرائیه صادره له آقای حمیدرضا عنایتی نوش آبادی علیه آقای عباس حلوائی حسنارود مبلغ ۴۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و خسارات آن و مبلغ ۵ درصد محکوم به بابت نیم عشر دولتی- مقداری از اموال محکوم علیه شامل :  به طرفیت آقای عباس حلوایی حسنارودی( با همراه ۰۹۱۳۲۷۶۶۴۲۵) و دادخواهی آقای سید رضا عنایتی ( با همراه۰۹۱۳۱۶۳۹۹۱۳ ) ضمن تماس با طرفین و اعلام قرار کارشناسی، به محل نگهداری اموال معرفی شده واقع در بلوار شهید معمارتعویض روغنی عباس حلوائی حسنارودی رفته و بازدید بعمل آمد . شرح ارزیابی اموال و اعلام نرخ پایه مزایده بقرار زیر تقدیم میگردد :
۱- یک دستگاه تایر درآر مارک پرشین مدل HP- 20 3 پداله شامل جداکننده تایر از رینگ و دراورنده برقی پنوماتیکی تایر و جازدن تایر روی رینگ . سالم و آماده بکار . با عنایت به سلامتی و نحوه نگهداری و با احتساب ۵% تلورانس قیمتی ارزش آن ۳۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال برآورد میگردد .
۲- یک دستگاه بالانس کننده دینامیکی تایر ماشین های سبک مارک پرشین که در محل تست اولیه انجام شد . با عنایت به سلامتی و نحوه نگهداری و با احتساب ۵% تلورانس قیمتی ارزش آن ۱۸۰،۰۰۰،۰۰۰ریال برآورد میگردد .
مجموع ارزش اقلام با احتساب تلورانس ۵  % مبلغ پنجاه و چهار میلیون  تومان برآورد شده است .
توقیف پس از جری تشریفات قانونی و اینکه کارشناس رسمی / منتخب دادگستری پس از بازدید به شرح فوق اقدام به ارزیابی نموده است . در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ راس ساعت ۱۱صبح در واحد شعبه اول اجرای احکام مدنی به مزایده می گذارد . به هرکس و کسانی که از مبلغ کارشناسی شده فوق الذکر شروع و بالاترین مبلغ را پیشنهاد نماید اموال به وی فروخته خواهد شد . خریدار می بایست ده درصد از ارزش کل اموال را فی المجلس تودیع نماید و مابقی را ظرف مهلتی که از سوی مسئولین و متصدیان اجرای احکام تعیین و حداکثر آن از یک ماه تجاوز نمی کند ، می بایست پرداخت نماید . چنانچه خریدار در مهلت مقرر تعیین شده نسبت به پرداخت مابقی بهاء اقدام ننماید سپرده او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید خواهد گردید . کسانی که مایلند اموال را ملاحظه و بازدید نمایند می توانند ۵ روز مانده به وقت مزایده به شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری کاشان مراجعه نمایند .
مدیردفترشعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کاشان -چربدست
استان اصفهان – شهرستان کاشان – میدان امام رضا – بلوار بوستان – دادگستری شهرستان کاشان-دفترشعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کاشان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۹۴۶۰۰۰۰۲۳۸۵۴۸
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۹۹۲۰۰۰۴۲۸۶۵۵۷
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کاشان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه تایر درآر مارک پرشین مدل HP- 20 3 – یک دستگاه بالانس کننده دینامیکی تایر ماشین های سبک مارک پرشین

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.