توضیحات آگهی

بسمه تعالی
مزایده نوبت اول
به شرح پرونده اجرایی به کلاسه ۰۲۰۰۵۸۸ ، ماترک مرحوم محمد علی چمنی که توسط کارشناس منتخب دادگستری به شرخ ذیل ارزیابی گردیده است روز شنبه مورخ ۲۵/۹/۱۴۰۲ ساعت ۱۲ لغایت ۱۳ از طریق مزایده در دفتر اجرای احکام بفروش خواهد رسید. مزایده به صورت حضوری بوده و با توجه به ماده ۷۳ تا ۷۵ قانون اجرای مدنی از قیمت کارشناسی شروع و بالاترین پیشنهاد دهنده قیمت برنده مزایده خواهد بود. داوطلبان می توانند درموعد مقرر در دفتر اجرای احکام مدنی تکاب حاضر و در مزایده شرکت نمایند و برابر ماده ۱۲۹ ق اج م ده درصد بهای مزایده فی المجلس وصول خواهد شد . داوطلبان درموعد مقرر در دفتر اجرای احکام مدنی تکاب حاضر و در مزایده شرکت نمایند و نیز می توانند ۵ روز قبل از موعد مزایده از مورد مزایده بازدید بعمل آورده سپس در مزایده شرکت نمایند .
اموال و اوصاف آن بدین شرح است :
۱ – شش دانگ یک باب ساختمان مسکونی واقع در روستای ساری جالو با تمام متعلقات شامل امتیاز آب و برق با قدمت بنای ۱۲ سال به مساحت کل حدود ۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۶۰ متر مربع با مصالح آجر و آهن و ۱۰۰ متر مربع محوطه و حیاط که به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال ارزیابی شده است .
۲ – شش دانگ یک دستگاه موتورسیکلت همرو ۱۲۵ مدل ۱۳۸۶ که به مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی شده است .
۳ – شش دانگ یک دستگاه نیسان وانت زامیاد آبی رنگ مدل  ۱۳۹۳ به شماره شهربانی ۲۶ ق ۹۷۷ ایران ۲۷ که به مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی شده است .
۴ – اثاث البیت شامل ۱ – یک دستگاه یخچال پارس سفسد مستعمل ۲ – یک تخته فرش ماشینی مستعمل ۳ – یک دستگاه جاروبرقی ۱۶۰۰ مستعمل ۴ – یک عدد بخاری نفتی قدیمی ۵ – یک دستگاه تلویزیون ال جی ۲۱ اینچ ۶ – یک عدد میز تلویزیون ۷ – یک دستگاه دی وی دی مارشال ۸ – یک دستگاه دیجیتال آنتن ۹ – یک دستگاه یخچال پارس چهار استار ۱۰ – یک دستگاه آبگرمکن قاینار خزر ۱۱ – یک عدد اوجاق گاز سه شعله قدیمی ۱۲ – مقداری وسایل مختصر آشپزخانه از قبیل بشقاب و قاشق ۱۳ – یک تخته فرش ۱۲ متری قرمز نو ۱۴ – تخته فرش شش متری آبی ۱۵ – یک عدد بخاری جبال ۱۶ – موکت کف اتاق ۱۷ – یک عدد تانکر آب سفید پلاستیکی ۱۸ – یک عدد تانکر نفتی آهنی قرمز ۱۹ – یک عدد بخاری نفتی ارج کهنه که مجموعا به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است .
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۵۴۶۰۰۰۰۱۵۴۲۷۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۳۵۹۲۰۰۰۲۸۳۷۶۹۰
شعبه صادر کننده : اجرای احکام مدنی شعبه دوم دادگاه عمومی(حقوقی) دادگستری شهرستان تکاب

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش ساختمان مسکونی – موتور سیکلت- یک دستگاه نیسان وانت -لوازم خانگی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.