توضیحات آگهی

آگهی مزایده ( نوبت دوم )
برابر محتویات پرونده اجرایی ۰۲۰۰۲۶۴/م و به موجب دادنامه شماره۹۸۲۷۸۵ ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ صادره از اداره تعاون و رفاه اجتماعی فومن و متعاقب آن اجراییه شماره ۱۴۰۲۳۴۹۲۰۰۰۰۰۹۳۷۶۰  – ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ صادره از شعبه دوم دادگاه حقوقی فومن دعوی خانم مریم روح پور رودپیش بطرفیت آقای صادق بیژنگ  دایر بر مطالبه مبلغ ۲۷۴/۹۳۶/۶۲۵ ریال بعنوان اصل خواسته و نیز مبلغ ۱۶۹/۱۴۸/۲۳۲ ریال حق بیمه لها از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ که منتهی به توقیف یک دستگاه تولید ماسک و یک دستگاه دوخت در شهرک صنعتی گوشلوندان از اموال محکوم علیه گردیده است، علیهذا این اجرا قصد دارد ملک بشرح ذیل را بر اساس قیمت پایه به شرح کارشناسی مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ طی مزایده حضوری بفروش برساند.
مورد مزایده: ۱٫یکدستگاه تولیدماسک سه لایه پزشکی باقدرت تولید ۶۰ عددماسک ساخت ایران با وضعیت مناسب وکارکردکم به ارزش پایه کارشناسی نهصدمیلیون ریال
۲٫ دو دستگاه دوخت پدالی دستی کش ماسک ساخت ایران مجموعا به ارزش پایه کارشناسی  دویست وپنجاه میلیون ریال.
باعنایت به توضیحات  فوق الذکرمجموع ارزش ریالی سه دستگاه نام برده شده بمبلغ یک میلیاردو یکصدو وپنجاه میلیون ریال معادل یکصدوپانزده میلیون تومان میباشد.
زمان برگزاری مزایده به تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ روز چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در محل دفتر اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فومن برقرار می باشد مزایده با حضور نماینده محترم دادستان عمومی و انقلاب راس ساعت مقرر از قیمت پایه ارزیابی شده شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد. متقاضیان شرکت در مزایده موظف به واریز ۱۰% قیمت پایه کارشناسی در روز مزایده ( ۲ساعت قبل از وقت مزایده) بحساب سپرده دادگستری و ارائه فیش واریزی جهت شرکت در جلسه مزایده خواهند بود. برنده مزایده متعاقبا” مازاد ۱۰%مبلغ پیشنهادی را به حساب سپرده دادگستری واریز و نسبت به ارائه فیش واریزی در روز مزایده اقدام نموده و مابقی حداکثر ظرف مدت یک ماه وصول میگردد .خریدران ۵ روز قبل از مزایده می توانند ضمن هماهنگی با دفتر اجرایی از ملک موصوف بازدید و سپس در مزایده شرکت نمایند. کلیه هزینه های نقل و انتقالات بر عهده خریدار می باشد. این آگهی فقط در یک نوبت منتشر خواهد شد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۴۴۶۰۰۰۰۲۰۵۱۵۷
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۴۹۲۰۰۰۰۰۹۳۷۶۰
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فومن

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه تولیدماسک سه لایه پزشکی باقدرت تولید ۶۰ عددماسک ساخت ایران – دو دستگاه دوخت پدالی دستی کش ماسک ساخت ایران

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.