توضیحات آگهی

آگهی مزایده نوبت اول
باسمه تعالی
نظر به اینکه محکوم علیهما شرکت شن وماسه شن ران اهواز و شروین فرهی منش  حسب دادنامه شماره ۵۴۰۴۱۷۷۴۶۰۲۲۱۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹  صادره از هیات حل اختلاف شعبه ۱ پاکدشت- اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محکوم به پرداخت ۶۱۳/۵۷۸/۴۲۲  ریال بابت مطالبات معوق محکوم له و پرداخت مبلغ ۸۱۷/۳۵۱/۲۰۰  ریال بابت حق بیمه محکوم له در حق بیمه تامین اجتماعی و پرداخت هزینه های اجرایی در حق دولت گردیده است. ومحکوم له  جهت استیفای محکوم به اموال متعلق به محکوم علیه را توقیف و به شرح ذیل کارشناسی گردیده است
دستگاه بازدید شده، در آدرس شریف آباد، بعد از میدان الغدیر، جاده صفائیه، محل کارخانه شرکت شن راه؛  کارکرده بوده و در زمان بازدید غیر فعال بود. دستگاه مذکور به ادعای خواهان پرونده جناب آقای خوشخوئی بیش از ۱۲ سال و به اذعان نماینده محترم خوانده جناب آقای صفار به مدت ۱۰ سال راکد بوده، نگهداری و بهره برداری از آن بعمل نیامده است.
دستگاه بازدید شده، یک دستگاه سنگ شکن مخروطی و ملحقات آن ( شامل سیستم پاورپک، یک مخزن هیدرولیک ، یک الکتروموتور و … در محفظه ای با درب جوشکاری شده) می باشد.
به دلیل استهلاک، عدم رسیدگی و فرسودگی قطعات، پلاک مشخصات تجهیزات و متعلقات دستگاه از بین رفته است.
بدنه و شاسی دستگاه تحت فرسودگی و زنگ زدگی است.
با توجه به مراتب فوق و همچنین بررسی های صورت گرفته، ارزش پایه مزایده دستگاه مورد بازدید به مبلغ ۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (دو میلیارد و پانصد میلیون ریال) ریال برآورد و اعلام می گردد.
سپس  نظریه مذکور به طرفین ابلاغ  و مصون از اعتراض باقی مانده و قطعی گردیده است بدینوسیله اموال تعرفه شده با جواز حاصله از قاضی محترم اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی شریف آباد و با رعایت مواد صدوسیزده  به بعد از فصل سوم قانون اجرای احکام مدنی مصوب یکم آبان هزارو سیصدو پنجاه و شش  در ساعت ۰۹:۰۰  مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۲۹  در واحد اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی شریف آباد به مزایده گذاشته خواهد شد بدیهی است مزایده از قیمت پایه کارشناسی شروع و برنده مزایده کسی خواهد بود که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. طالبین میتوانند در مدت پنج روز قبل از تاریخ مزایده با هماهنگی مدیر اجرا از مورد مزایده بازدید نمایند.ضمنا چنانچه تاریخ مزایده با روز تعطیل تقارن پیدا کند روز بعد از تعطیل روز مزایده خواهد بود. درصورتی که دادورز پرداخت بهای اموال را به وعده قرار دهد برنده مزایده باید ۱۰ درصد بها را فی المجلس به عنوان سپرده به قسمت اجرا تسلیم نماید البته حداکثر مهلت وعده از یک ماه تجاوز نخواهد کرد چناچه برنده مزایده در موعد مقرر بقیه بهای اموال را نپردازد سپرده او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۹۱۴۶۰۰۰۰۵۱۹۸۶۶
شماره پرونده : ۱۴۰۲۹۱۹۲۰۰۰۵۸۸۷۱۶۳
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی بخش شریف آباد

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه سنگ شکن مخروطی و ملحقات آن ( شامل سیستم پاورپک، یک مخزن هیدرولیک ، یک الکتروموتور و … در محفظه ای با درب جوشکاری شده)

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.