توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول و غیرمنقول ذمه ای ( اعیان زمین و ماشین آلات و تاسیسات کارگاه تولید نایلون و پلاستیک) روز شنبه مورخ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
حسب درخواست بستانکار مبنی بر ارزیابی و مزایده اموال موضوع پرونده مهریه به شماره ۱۴۰۲۰۴۰۰۸۲۸۲۰۰۰۰۲۳ به شماره بایگانی ۱۴۰۲۰۰۰۲۵ له خانم افسانه براتی نیا و علیه : آقای محمدرضا شکاری که در اداره اجرای اسناد رسمی نهبندان در حال رسیدگی می باشد اعیان و تاسیسات تولید پلاستیک و نایلون (به استثنائ زمین ) متعلق به بدهکار فوق واقع در یک قطعه زمین در شهرک صنعتی نهبندان شرح ذیل آگهی می گردد :
۱- تماشی ششدانگ اعیان که طبق نظریه کارشناس رسمی دادگستری وارده به شماره ۵۹۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ توصیف اعیان و تاسیسات عبارت است از اینکه : یک قطعه زمین که به موجب قرارداد شماره ۹۰۰۲۶ مورخ ۱۳۹۰/۰۸/۲۶ از طرف شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان جنوبی به بدهکار واگذار گردیده است به آدرس نهبندان – جاده نهبندان بیرجند – شهرک صنعتی نهبندان – قطعه ۳۶۲۳ بازدید به عمل آمده که اعیان موجود در زمین فوق الذکر عبارتند از : الف ) ساختمان دو طبقه که طبقه همکف آن به مساحت ۷۰ مترمربع کارگاه بوده و طبقه اول یک واحد مسکونی به مساحت حدود ۴۵ مترمربع می باشد . ساختمان یادشده به صورت مختلط شناژی و اسکلت فلزی با دیوار های آجری باربر به ضخامت ۳۵ سانتیمتر ، سقف طاق ضربی، کف طبقه همکف موزاییک و کف طبقه اول سرامیک و دیوارهای بیرونی فاقد نما می باشد. ب) یک اتاق در طبقه همکف در کنار ساختمان اصلی و به صورت معمولی ساز با دیوارهای آجری باربر ، سقف طاق ضربی و فاقد نازک کاری داخلی و نمای بیرونی موجود است . ج) دیوار دور زمین در ضلع شرقی جنوبی و غربی به ارتفاع متوسط ۲/۳۰ متر ضخامت ۲۲ سانتیمتر و طول و متر. با توجه به موارد ذکر شده و بررسی های انجام شده نوع و کیفیت و موقعیت بناها و مستحدثات و ساختمان مورد نظر قیمت اعیانی بناها و مستحدثات یاد شده بدون احتساب تجهیزات ، تاسیسات ، ماشین آلات و امتیازات منصوبه مبلغ ۹/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ « نه میلیارد و پانصد میلیون » ریال به عبارتی نهصد و پنجاه میلیون تومان ارزیابی گردید.
۲- تمامی تاسیسات تولید نایلون و پلاستیک واقع در شهرک صنعتی نهبندان قطعه ۳۶۲۳ که طبق نظریه کارشناس وضعیت موجود دستگاه ها ، قیمت روز و استهلاک عبارتند از : الف) یک دستگاه خط کامل تولید نایلون مستهلک شامل قیف، سیلندر، ماردون قالب، بلور باد، رول های جمع کننده اینورتوری بالا و پایین و تابلو برق آن به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ب) یک دستگاه کمپرسور باد ۱۵۰ لیتری برند آسیا کمپرسور به مبلغ ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ج) یک دستگاه باسکول دیجیتال ۲۰۰ کیلیوگرمی برند دارا الکترونیک به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال د) یک دستگاه تابلو تقسیم اصلی با کلید و فیوز به مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هـ)یک دستگاه پانچ دستی ۳۵ کیلوگرمی به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و) یک دستگاه دوخت تمام اتوماتیک نایلون ساخت پلاست ماشین به مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ز) یک مورد چهارپایه و مخازن مواد اولیه: به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که جمع ۷ مورد فوق الذکر به میزان ۳/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ سه میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال ارزیابی گردید.
موارد فوق الذکر در قبال قسمتی از طلب بستانکار خانم افسانه براتی نیا و حق الاجرا متعلقه بازداشت گردیده است که برابر گزارش مامور و کارشناس اجرا آقای امین دستگردی مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ موارد بازداشتی واقع در شهرک صنعتی نهبندان خیابان
تولید قطعه ۳۶۲۳ می باشد که برابر قرارداد واگذاری شرکت شهرکهای خراسان جنوبی مساحت تقریبی زمین ۱۱۲۵مترمربع می باشد و حق انتفاع استفاده از زمین به بدهکار واگذار گردیده و ایشان هیچ حق مالکیتی نسبت به زمین ندارد و صرفا حق بهره برداری و استفاده از امکانات زیربنایی و خدماتی به بدهکار واگذار گردیده است. سایر توضیحات : زمین محصور و فاقد درب ورودی می باشد در آن یک ساختمان دو طبقه احداث ، طبقه همکف محل کارگاه و طبقه فوقانی محل سکونت بدهکار بوده کارگاه دارای امتیازات آب و برق سه فاز می باشد که از قطع یا وصل بوده و یا بدهی آن اطلاعی در دست نمی باشد. و اموال فوق الذکر تحت حفاظت خانم افسانه براتی نیا نگهداری می گردد.
شایان ذکر است سایر هزینه ها و بدهی های احتمالی قانونی اعم از آب و برق گاز و حق انشعاب و اشتراک و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و شرکت شهرکها و غیره اعم از اینکه رقم آن معلوم شده یا نشده باشد و هرگونه هزینه های دیگری که در ارزیابی لحاظ نگردیده بر عهده برنده مزایده خواهد بود و از بیمه بودن اموال اطلاعی در دست نمی باشد..همچنین پیگیری های مربوط به دریافت مجوز فعالیت و قرارداد با شرکت شهرکها نیز با برنده مزایده خواهد بود. مزایده از ساعت ۹ الی ۱۲روز شنبه مورخ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ در محل اداره ثبت اسناد و املاک نهبندان واقع در تقاطع بولوار معلم و استقلال ، واحد اجرا از طریق مزایده بفروش میرسد و مزایده تمامی اموال منقول ( تاسیسات و تجهیزات) از مبلغ ۳/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عبارتی ( سیصد و پانزده میلیون تومان) و مزایده اموال غیر منقول صرفا اعیان به استثنا زمین به شرح بند ۲ فوق الذکر به از مبلغ ۹/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عبارتی ( نهصدو پنجاه میلون تومان ) جمعاً تاسیسات و اعیان به میزان ۱۲/۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عبارتی ( یک میلیارد و دویست وشصت و پنج میلیون تومان) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد کلیه هزینه های قانونی بعهده برنده مزایده است و نیمعشر و حق مزایده زاید بر مبلغ مزایده بر عهده برنده بوده و نقدا وصول خواهد شد. مزایده حضوری است و شرکت در جلسه مزایده برای عموم آزاد است و منوط به پرداخت ۱۰ (ده) درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب سپرده ثبت به شماره ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۰۸۰۰۱۳۲۰۷۹۵۵۷۴۹ و تحت شناسه واریز ۹۵۱۱۰۸۵۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۵۱۴۰۱۰۰۰۳۳و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است . لذا؛ خریدار و یا خریداران می بایست تا قبل از شروع وقت مزایده اصل فیش واریزی مبلغ ودیعه ده درصد به نام خود را به همراه درخواست کتبی به واحد اجرا تسلیم و ثبت نمایند .متقاضیان میتوانند جهت رویت اموال منقول مورد مزایده با هماهنگی با این واحد اجرا و در معیت حافظ به محل نگهداری اموال مراجعه نمایند. ضمناً برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده مبلغ را به حساب سپرده ثبت واریز نکند ، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد. در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد و هزینه های قانونی برابر مقررات وصول خواهد شد . این آگهی پس از تائید نهائی فرآیند مزایده و ارسال آگهی در سایت آگهی های سازمان ثبت قرار خواهد گرفت و به منزله انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار محلی است . ضمناً هزینه های پیش بینی شده در ماده ۴۰ آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی قابل وصول می باشد.
سید مهدی پروین محبی رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان نهبندان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۹۰۸۲۸۲۰۰۰۰۰۵
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۴۰۰۸۲۸۲۰۰۰۰۲۳

شرایط آگهی

اعلام نشده
یک دستگاه خط کامل تولید نایلون مستهلک شامل قیف، سیلندر، ماردون قالب، بلور باد، رول های جمع کننده اینورتوری بالا و

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.