توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول (نوبت اول)
به موجب پرونده  اجرائی ۰۱۰۰۶۵۸- اجرا  جهت  پرداخت طلب آقای میلاد عباسی از اموال آقای امیر عباسی یکدستگاه تردمیل توقیف گردیده  که ازطریق مزایده  به فروش میرساند  که بر اساس نظر کارشناس رسمی شامل:
یک دستگاه تردمیل مدل اسپورت آرت ۱۲۸۸ با قدرت DC24V-2.5 Amax  و نیروی حداکثر ۴۰۰۰ نیوتن ساخت کشور تایوان که قبلا بصورت خانگی استفاده می شده و هم اکنون بعنوان دستگاه دست دوم محسوب می شود.
با در نظر گرفتن جمیع جهات و کارایی و ظاهر دستگاه ، قیمت نهایی دستگاه پس از کسر درصد مشخص بابت استهلاک و دست دوم بودن آن به مبلغ ۱۹۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل نوزده میلیون و پانصد هزار تومان ارزیابی و به فروش می رسد .
لذا بدین وسیله از کلیه خریداران دعوت می شود جهت شرکت در جلسه  مزایده  روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ساعت ۱۱ الی ۱۲ در محل دفتر اجرای احکام شعبه  اول حقوقی دادگستری خرمدره حاضر شوند. فروش اموال از مبلغ پایه  ارزیابی شده  کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی از طرف خریداران فروخته خواهد شد. برنده  مزایده حداقل ده درصد قیمت پیشنهادی را فی المجلس پرداخت نماید.
مدیر دفتر اجرای احکام شعبه اول حقوقی دادگستری شهرستان خرم دره- امیرخانی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۱۱۴۶۰۰۰۰۰۷۰۱۸۵
شماره پرونده : ۱۴۰۱۱۱۹۲۰۰۰۱۰۲۸۸۸۶
شعبه صادر کننده : اجرای احکام شعبه اول حقوقی دادگستری شهرستان خرمدره

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه تردمیل مدل اسپورت آرت ۱۲۸۸ با قدرت DC24V-2.5 Amax  و نیروی حداکثر ۴۰۰۰ نیوتن

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.