توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده اموال منقول
به موجب یک فقره پرونده اجرایی کلاسه بایگانی ۰۲۰۰۳۴۲ صادره از شعبه اول حقوقی سنگر  محکوم له : رامین صفری قصابسرائی بطرفیت محکوم علیه : شرکت صنایع تندر مطالبه کارگری و  پرداخت ۱/۸۰۰/۰۰۰  بابت نیمعشر دولتی واقع درشهر صنعتی رشت – شرکت صنایع تندرکه با انجام عملیات اجرایی و تشریفات قانونی و با ارزیابی کارشناس اهل فن و منتخب دادگستری آقای محمدرضا اثنا عشری  در اجرای ماده ۱۱۳ الی ۱۳۶/۱۳۷ الی ۱۴۷ قانون اجرای احکام مدنی در مرحله اول به شرح ذیل به فروش میرسد.
گزارش کارشناسی :
اموال توقیف شده بر اساس صورتجلسه توقیف اموال مورخ ۱۴۰۲٫۰۷٫۱۳عبارتند از؛
۱- یک دستگاه کولر گازی پنجره ای، به نام  اوجنرال، با ظرفیت ۲۴۰۰۰ بی تی یو از مدل های قدیمی و بدون کنترل می باشد. نصب شده در ساختمان اداری، دارای وضعیت ظاهری نامطلوب بوده و نیاز به سرویس دارد. به ارزش پایه ۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۲- یک دستگاه کولرگازی پنجره ای به نام  وایت وستینگ هاوس که مشخصات آن در بدنه دستگاه رویت نگردید ولی حسب تحقیقات بعمل آمده، ظرفیت آن ۲۴۰۰۰ بی تی یو بوده و از مدل  های قدیمی و بدون کنترل می باشد. نصب شده در ساختمان اداری، دارای وضعیت ظاهری نامطلوب بوده و نیاز به سرویس دارد. به ارزش پایه ۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
۳- چهار عدد میزتحریرقدیمی اداری از جنس فلزی، به طول ۱۲۰ سانتیمتر، هرکدام به وزن تقریبی ۲۳ کیلوگرم، دارای دو کشو و یک درب و یک عدد میز تحریر چوبی با پایه فلزی، به طول ۱۰۰ سانتیمتر و به وزن تقریبی ۱۰ کیلوگرم ، با وضعیت ظاهری نامطلوب، جمعا به ارزش ۱۰٫۷۱۰٫۰۰۰ ریال.
ضمنا ملاک وزن نهایی و دقیق  اقلام ردیف سه، توزین آنها در زمان انتقال می باشد. بر اساس تحقیقات میدانی و مجازی بعمل آمده، ارزش تقریبی مجموع سه ردیف از اقلام فوق الذکر به مبلغ ۱۹۰٫۷۱۰٫۰۰۰ریال(یک صدونود میلیون و هفتصدوده هزارریال) برآورد شده است
وقت مزایده: روز چهارشنبه        ۱۴۰۲/۱۰/۰۶    از ساعت    ۹:۳۰  الی ۱۰ صبح.
محل مزایده: دفتر اجرای احکام مدنی دادگاه سنگر
از ناحیه طرفین پرونده اعتراض مثمر به ثمری واصل نگردیده و قیمت مزایده از مبلغ ارزیابی شده شروع و کسانیکه بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند برنده محسوب می شوند و مبلغ ۱۰% پیشنهادی را فی المجلس از برنده مزایده نقداً اخذ و مابقی ظرف مدت حداکثر یک ماه از تاریخ فروش وصول خواهد شد. در غیر اینصورت مبلغ ۱۰% مستندا به ماده ۱۲۹ ق اجرای احکام مدنی به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد، ضمناً کسانی که تمایل به شرکت در مزایده را دارند وفق ماده ۱۲۶ همان قانون می توانند ظرف ۵ روز قبل از شروع مزایده با هماهنگی این اجرا از اموال مورد مزایده بازدید نمایند. شرکت در مزایده به منزله قبول وضعیت موجود می باشد. این آگهی برای اطلاع عموم بر معابر الصاق و در یکی از روزنامه های کثیره الانتشار محلی درج می گردد. کلیه هزینه های فروش به عهده محکوم علیه میباشد
.
مدیر اجرای احکام مدنی حوزه قضایی سنگر –حسن نیا
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۴۴۶۰۰۰۰۲۱۳۷۷۴
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۴۹۲۰۰۰۱۲۵۲۲۷۴
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان سنگر

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه کولر گازی پنجره ای، به نام  اوجنرال، با ظرفیت ۲۴۰۰۰ بی تی یو – یک دستگاه کولرگازی پنجره ای به نام  وایت وستینگ هاوس – چهار عدد میزتحریرقدیمی اداری از جنس فلزی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.