توضیحات آگهی

آگهی مزایده اتومبیل پرونده کلاسه ۱۴۰۲۰۱۵۵۶
نظر به اینکه آقای بهنام نیک نفس کرمانی بدهکار پرونده کلاسه فوق نسبت به پرداخت بدهی خود در مهلت تعیین شده اقدام ننموده و بنا به درخواست خانم سمیه یزدی زاده یک دستگاه خودرو پراید به شماره انتظامی ۵۱۹ م ۴۶ ایران ۴۵ ، به مالکیت آقای بهنام نیک نفس کرمانی واقع در پارکینگ رضا واقع درباغین جهت وصول طلب مهریه مزایده می گردد که مشخصات آن طبق گزارش کارشناسان رسمی دادگستری مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ بدین شرح می باشد:
مشخصات خودرو
شماره اتاق : S 1412286384271 شماره شاسی : S 1412286384271 شماره موتور : ۲۱۲۸۵۰۰
شماره انتظامی : ۵۱۹ م ۴۶ ایران ۴۵ مدل : ۱۳۸۶ تیپ : جی تی ایکس آی سیستم : پراید نوع : سواری کارکرد هنگام بازید : ۵۰۱٫۵۴۲ کیلومتر تعداد چرخ : ۴
تعداد محور : ۲ ظرفیت : ۵ نفر VIN: – سوخت : بنزین رنگ : نقره ای متالیک
قابلیت شماره گذاری : دارد اصالت: دارد بیمه شخص ثالث : دارد تا تاریخ :۱۴۰۲/۱۲/۰۲
بیمه بدنه: ندارد نقض ماده ۳۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی : ندارد
درصد لاستیک : عقب : ۶۰ درصد جلو : ۴۰ درصد
وضعیت بدنه ( و اتاق ) :
رنگ سقف و بدنه خودرو دچار آفتاب سوختگی گردیده انتهای گلگیر عقب راست ، قسمت پایین گلگیر جلو راست در پشت چرخ و رکاب راست اثر ضربه و فرورفتگی به داخل و رنگ رفتگی دارد خطرهای عقب ، شیشه جلو در سمت چپ و شل گیرهای جلو و عقب چپ شکستگی دارد بغل درب عقب راست ، هلالی گلگیرهای عقب و لبه درب عقب چپ زدگی و خط و خش دارد بغل درب جلو چپ مقداری لیسه گیری شده فاقد قالپاق ۴ چرخ می باشد لاستیک جلو راست فرسوده می باشد.
وضعیت فنی :
به دلیل مستهلک شدن باطری آزمایش فنی مقدور نگردید لیکن به اظهار خواهان خودرو در حالت آماده بکار توقیف شده است.
تغییرات انجام شده : فاقد تغییرات بود
با عنایت به موارد بالا قیمت شش دانگ وسیله نقلیه فوق مبلغ ۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حروف هشتصد میلیون ریال برآورد می گردد.
توضیحات ضروری
قیمت اعلام شده قیمت پایه و جهت شرکت در مزایده عمومی می باشد حق الزحمه کارشناسی شامل ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال هزینه بررسی اصالت و ۵/۵۵۰/۰۰۰ ریال هزینه ارزیابی آن می باشد.
حق الزحمه کارشناس ۸/۰۵۰/۰۰۰ ریال به حروف هشت میلیون و پنجاه هزار ریال
مزایده از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ در اداره کل ثبت اسناد و املاک کرمان واقع در ضلع شمالی پارک نشاط طبقه اول اداره اجرای اسناد رسمی کرمان از طریق مزایده بفروش می رسد و مزایده از مبلغ پایه کارشناسی به مبلغ هشتصد میلیون ریال که قطعی گردیده شروع و بالاترین مبلغ پیشنهادی با پرداخت ده درصد فروخته خواهد شد. خریدار مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و مزایده ابطال و تجدید می گردد. بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد بعهده برنده مزایده است. ضمن آنکه پس از انجام مزایده در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد می گردد. طالبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به اداره ثبت اسناد مراجعه نمایند.
تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
علیرضا محمدی کیا
رییس اداره اجرای اسناد رسمی کرمان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۹۱۹۰۶۱۰۰۰۱۰۶
شماره پرونده : ۱۴۰۲۰۴۰۱۹۰۶۱۰۰۱۴۲۵

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه خودرو پراید مدل : ۱۳۸۶ تیپ : جی تی ایکس آی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.