توضیحات آگهی

سازمان اموال و املاک کوثر در نظر دارد خرید، حمل، نصب و راه اندازی آسانسور برای ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش را به پیمانکار ذیصلاح واگذار نماید.
لذا از کلیه متقاضیان واجد شرایطی که تمایل به همکاری دارند دعوت به عمل می آید از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ جهت دریافت اسناد و مدارک به سازمان اموال و املاک کوثر به نشانی: تهران، خیابان آفریقا، خیابان هفدهم، پلاک ۶ مراجعه نمایند.
کلیه متقاضیان میبایست پس از دریافت اسناد مناقصه، با هماهنگی از محل پروژه بازدید به عمل آورده و حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ نسبت به عودت پاکتها و پیشنهادات خود مطابق اسناد اقدام نمایند.
جلسه بازگشایی پاکتها در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ خواهد بود و کلیه متقاضیان می توانند در جلسه حضور به هم رسانند.
جهت هماهنگی و کسب اطلاعات با شماره ۵۴۹۸۶۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۱۶۴ واحد اداره طراحی و نظارت تماس حاصل نمایید.

شرایط آگهی

- مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه پانصد میلیون ریال می باشد.- هزینه دریافت اسناد 2 میلیون ریال می باشد که به هنگام دریافت اسناد از متقاضیان دریافت می گردد.- به پیشنهادهایی که مشروط، مبهم و مغایر با شرایط مندرج در آگهی و اسناد باشد و یا بعد مهلت مقرر در آگهی واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.- سازمان اموال و املاک کوثر در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.- مدت اعتبار پیشنهادات 90 روز می باشد.- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
خرید، حمل، نصب و راه اندازی آسانسور برای ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.