توضیحات آگهی

آگهی مزایده اتومبیل پرونده کلاسه ۱۴۰۱۰۲۴۲۴
نظر به اینکه آقای وحید باقری بدهکار پرونده کلاسه فوق نسبت به پرداخت بدهی خود در مهلت تعیین شده اقدام ننموده اند و بنا به درخواست بستانکار از یکدستگاه سواری به شماره انتظامی ۷۴۵ ل ۷۹ ایران ۴۵ در ادرس پارکینگ عقاب بازدید بعمل آمد که نتیجه آن به شرح ذیل اعلام می گردد:
مشخصات خودرو :
شماره انتظامی : ۷۴۵ ل ۷۹ ایران ۴۵ شماره موتور : G6B6A698555
شماره شاسی: KMHEU41FP7A288903
شماره اتاق: KMHEU41FP7A288903
نوع: سواری سیستم :سوناتا تیپ: A3300 مدل: ۲۰۰۷ ظرفیت: ۵ نفر تعدادمحور: ۲ تعداد چرخ :۴
کارکرد هنگام بازدید: ۳۰۰٫۰۰۰ کیلومتر رنگ :نقره ای سوخت :بنزین VIN : KRGA071VCXJ288903
قابلیت شماره گذاری: دارد اصالت : دارد بیمه شخص ثالث : دارد تا تاریخ :۲۵-۰۱-۱۴۰۲ بیمه بدنه: ندارد
نقض ماده ۳۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی : ندارد درصد لاستیک : عقب :۲۰% جلو :۳۰%
وضعیت بدنه (و اتاق):
بدنه خودرو تمام رنگ است گلگیرهای عقب و لبه درب های چپ ضربه و در قسمت های رنگ پریدگی و ریختگی بتونه دارد کلاف دو طرف افتاب سوختگی دارد فاقد پشتی صندلی راننده می باشد قسمت بالای سپر جلو در سمت چپ . سمت چپ سپر عقب ،شیشه جلو سمت چپ و خطر عقب راست شکستگی دارد .
وضعیت فنی: دلیل در دسترس نبودن سوییچ و مستهلک شدن باتری ازمایش فنی مقدور نگردید.
تغییرات انجام شده: فاقد تغییرات می باشد .
با عنایت به موارد بالا قیمت شش دانگ وسیله نقلیه فوق مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حروف پنج میلیارد ریال برآورد می گردد.
توضیحات ضروری: تاریخ صحیح انقضاء بیمه نامه ثالث ۲۵-۰۱-۱۴۰۳ می باشد لیکن در سیستم حداکثر سال انقضاء ۱۴۰۲ تعریف گردیده است .
قیمت اعلام شده قیمت پایه و جهت شرکت در مزایده عمومی می باشد . میزان کارکرد دقیق به دلیل در دسترس نبودن سوییچ مشخص نگردید و میزان اعلام شده تقریبی و بر حسب مدل خودرو تعیین شده است .
مزایده از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۰۵-۱۰-۱۴۰۲ در اداره کل ثبت اسناد و املاک کرمان واقع در ضلع شمالی پارک نشاط طبقه اول اداره اجرای کرمان از طریق مزایده بفروش می رسد و مزایده از مبلغ پایه کارشناسی به مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حروف پنج میلیارد ریال که قطعی گردیده شروع و بالاترین مبلغ پیشنهادی با پرداخت ده درصد فروخته خواهد شد. خریدار مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد
شد و مزایده ابطال و تجدید می گردد. بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد بعهده برنده مزایده است. ضمن آنکه پس از انجام مزایده در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد می گردد. طالبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به اداره ثبت اسناد مراجعه نمایند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲-۰۹-۱۴۰۲
علیرضا محمدی کیا
رییس اداره اجرای اسناد رسمی کرمان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۹۱۹۰۶۱۰۰۰۱۰۷
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۴۰۱۹۰۶۱۰۰۲۲۰۸

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یکدستگاه سواری سوناتا تیپ: A3300 مدل: ۲۰۰۷ رنگ :نقره ای

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.