توضیحات آگهی

بسمه تعالی
آگهی مزایده اموال غیرمنقول(نوبت اول)
در پرونده کلاسه ۰۱۰۱۱۰۹ به موجب اجرائیه شماره ۱۴۰۱۱۲۴۲۰۰۰۰۳۹۵۶۶۴ مورخه ۱۴۰۱/۰۸/۱۷  محکوم علیه خانم خاور فیروزی فرزند حسین  ۲٫ آقای محسن فیروزی فرزند حسین ۳٫ خانم فرحناز فیروزی فرزند حسین ۴٫ خانم نسرین دخت فیروزی فرزند حسین  ۵٫ خانم فریبا فیروزی فرزند حسین محکوم به ۱-پرداخت تعداد یکصد و پنجاه عدد سکه تمام بهار آزادی بابت سهم الارث خواهان از ماترک مرحوم حسین فیروزی در حق محکوم له مرجان حیدری می باشد جهت استیفا دین  اموال منقول که پیوسن می باشد  متعلق به محکوم علیه توقیف و به منظور فروش  توقیف شده از سوی این اجرا توسط کارشناس رسمی قوه قضاییه به شرح زیر توصیف و ارزیابی شده و از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲  در محل اجرای احکام حقوقی از طریق مزایده به فروش می رسد . مزایده با نظریه کارشناسی شروع می شود و به هر شخص حقیقی و حقوقی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد ده درصد وجه مزایده فی المجلس به صورت وجه نقد یا چک بانک تضمینی از خریدار اخذ و الباقی ظرف یک ماه از وی وصول و پس از انجام مراحل قانونی و صدور حکم تملیک مورد مزایده به نام خریدار منتقل خواهد شد. در صورتی که در مهلت مقرر خریدار بقیه وجه مزایده را پرداخت ننماید .سپرده وی پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد. در صورت وصول اعتراض از ناحیه طرفین ظرف یک هفته از تاریخ مزایده نسبت به نحوه انجام مزایده تا رسیدگی به اعتراض از سوی دادگاه مورد مزایده به خریدار تحویل نخواهد شد. ضمناً متقاضیان به شرکت در مزایده می توانند در مدت پنج روز قبل از مزایده با اطلاع این اجراء از مال مورد مزایده بازدید نمایند.
دادورز اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فسا .  محمد رضا زارع
مال مورد مزایده و بهای آن طبق نظر کارشناس بدین شرح است :(لیست اقلام پیوست می باشد )
لیه لوازم و وسایل (ماترک متوفی)  که درمنزل وجودداشت برابر۶ برگ لیست پیوست شامل۱۲۳ردیف صورت  برداری وتعیین قیمت گردید،شایان ذکراست کلیه اموال دست دوم ودارای قدمت زیاد مباشندودرطول زندگی مشترک مرحوم حسین فیروزی ومرحومه زهرا دست پاک از این اموال استفاده نموده اند  ارزش کل اموال ارزیابی شده (برابر کالای دست دوم وکارکرده و به قیمت روز ) مبلغ۵۹۶۱۵۰۰۰۰ ریال معادل پنجاه ونه میلیون ششصدوپانزده هزار تومان براورد میگردد.
مدیر دفتر واحد اجرای احکام مدنی شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فسا/قدیم – محمدرضا زارع
استان فارس – شهرستان فسا ـ فاز ۲ گلستان ـ بلوار صاحب الزمان ـ دادگستری شهرستان فسا – کدپستی: ۷۴۶۱۴-۴۸۳۳۱
شماره آگهی : ۱۴۰۲۱۲۴۶۰۰۰۰۳۲۶۳۰۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۱۲۹۲۰۰۰۰۶۳۱۷۶۳
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فسا/قدیم

شرایط آگهی

اعلام نشده
۱۲۳ردیف صورت  برداری

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.