توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول-(نوبت اول)
درراستای اجرائیه شماره ۱۴۰۲۴۰۴۲۰۰۰۰۰۶۴۴۵۶ صادره از شعبه سوم دادگاه عمومی حقوقی قشم  موضوع دعوی محکوم له آقای طیب آزاد بطرفیت محکوم علیه آقای حمید حامدی سرکمی فرزند غلام ب یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به رنگ سفید مدل ۲۰۰۶ به شماره پلاک ۱۴۳۹۶-۱۱ قشم به میزان ۱/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزش گذاری گردیده و  با مشخصات و  شرایط ذیل از طریق مزایده به فروش می رسد.
وضعیت موتور :سالم ،وضعیت اتاق و بدنه : درب عقب سمت چپ فرورفتگی دارد -پارکاب زیر درب عقب ضربه خوردگی و فرورفتگی دارد-سپر جلو معیوب -گلگیر جلو سمت راست ضربه خردگی و خراشیدگی دارد -کاپوت در چند نقطه رنگ شدگی دارد- سقف آثار پوسیدگی،رنگ و تو رفتگی دارد، دستگاه انتقال قدرت سالم،صندلی و داشبورد در حد مدل و کارکرد ،وضعیت ظاهری لاستیک و رنگ دارد شیشه شکستگی دارد،وضعیت  لاستیک ها دارای ۶۰درصد آج .
۱-فروش نقدی و حداکثر مهلت پرداخت بهاء سه روز است.۲-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است ۳-پیشنهاد دهندگان باید قبلا ۱۰ درصد سپرده نقدی به حساب دادگستری به شماره ۲۲۰۱۰۰۰۰۴۰۶۲۰۱۲۹۰۷۶۸۵۹۶۲ IR سپرده دادگستری تودیع و فیش آن را ضمیمه پرونده نمایند. ۴-پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهرشده باذکرجمله مربوط به مزایده و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده روی پاکت تا آخر وقت اداری مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ اجرای احکام دادگستری قشم تسلیم شود. ۵-پیشنهادات مشروط، مبهم ، فاقد سپرده و برخلاف شرایط آگهی و همچنین پیشنهاداتی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثرداده نخواهد شد. ۶-اجرای احکام در رد یا قبول پیشنهاد مختار است. ۷-پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۶باز و قرائت خواهد شد و حضور پیشنهاد دهندگان درجلسه مزایده بلامانع و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. ۸-درصورتی که برنده سه روز پس از جلسه مزایده و یا در انقضائ مهلت از پرداخت بهای مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که تجدید مزایده حاصل شود خواهد بود که بدوا از سپرده او استیفا میشود و رسید مربوطه تا تعیین خسارات وارده مسترد نخواهد شد. ۹-متقاضیان شرکت درمزایده برای کسب اطلاع بیشتر به اجرای احکام مدنی دادگستری قشم مراجعه نماید. ۱۰-مزایده در واحد اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قشم برگزار می گردد./
دورز اجرای احکام مدنی قشم-علی قهرمانی
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۰۴۶۰۰۰۰۱۴۶۳۶۱
شماره پرونده : ۱۴۰۱۴۰۹۲۰۰۰۱۳۱۷۴۱۸
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قشم

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به رنگ سفید مدل ۲۰۰۶

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.