توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول
شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری سمنان در نظر دارد در پرونده کلاسه۰۱۰۰۹۷۳ له مریم تاجی علیه حسین شجاعی مال مطروحه ذیل را از طریق مزایده عمومی و حضوری به فروش برساند.
یک قبضـه سـلاح شـکـاری مربوط به پـرونده شماره ۱۴۰۱۴۹۹۲۰۰۰۰۴۳۳۳۳۶ وشماره بایگانی ۰۱۰۰۹۷۳ به استحضـارمیرساند با بررسی به عمل آمده دررابـطه با تعیین قیمت سلاح مدل کوسه ته پر تک لول سـاخت ایران متعلق به آقای حسن شجـاعی قیمت سلاح مذکور به مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دویست وپنجاه میلیون ریال) ارزش گذاری می گردد.
مزایده در روز  شنبه  ۱۴۰۲/۱۰/۰۹  ساعت ۹صبح در محل  سمنان  شعبه دوم اجرای احکام  مدنی سمنان  برگزار خواهد شد.برنده مزایده کسی خواهد بود که بالاترین قیمت را پیشنهاد و ۱۰% مبلغ پیشنهادی را فی المجلس و مابقی وجه را ظرف مهلت یک هفته  به حساب سپرده دادگستری سمنان واریز نماید. در غیر اینصورت  وجه سپرده ایشان بعد از کسر هزینه های مزایده به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد و بعد از واریز وجه نسبت به رفع توقیف اموال طبق مقررات اقدام خواهد شد./ع.م/
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۹۴۶۰۰۰۰۰۸۷۴۴۳
شماره پرونده : ۱۴۰۱۴۹۹۲۰۰۰۰۴۳۳۳۳۶
شعبه صادر کننده : شعبه دوم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان سمنان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک قبضـه سـلاح شـکـاری

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.