توضیحات آگهی

**آگهی مزایده مال منقول نوبت اول**
بموجب پرونده اجرائی کلاسه ۰۲۰۰۱۱۸ اجرای احکام شورای حل اختلاف طبس محکوم علیه آقای حسین عاشوری فرزند محمدرضا محکوم به پرداخت نفقه در حق محکوم لها خانم حمیده سادات قریشی مقدم و مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ریال بابت حق الاجرا دولتی در حق دولت می باشند با توجه به اینکه محکوم علیه در مهلت قانونی نسبت به پرداخت محکوم به اقدامی بعمل نیاورده، یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به محکوم علیه به شرح ذیل معرفی که توقیف و توسط کارشناس به شرح ذیل ارزیابی تا از طریق اجرای احکام مدنی به فروش برسد:
یک دستگاه موتورسیکلت احسان، تیپ ۲۰۰ سی سی ، مدل ۱۳۹۵ ، رنگ مشکی به شماره پلاک ۱۵۴۴۶ ایران ۶۴۲ متعلق به حسین عاشوری به مبلغ ۲۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، ضمنا سند مالکیت آن به نام آقای بهمن سنگچولی می باشد.
متقاضیان می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت – قسمت مزایده- مزایده دستگاه های اجرایی – از سربرگ حراج در مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱۱:۰۰۰ شرکت نمایند. مزایده از قیمت کارشناسی شروع و مال متعلق به کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد و افراد متقاضی باید مبلغ پیشنهادی خود را در روز مزایده در حساب خود موجودی داشته باشند. متقاضیان می توانند در مدت ۵ روز قبل از موعد مزایده، مال موضوع آگهی مزایده را با هماهنگی اجرای احکام مدنی ملاحظه نماید.ضمناً ده درصد مبلغ پیشنهادی فی المجلس از برنده مزایده دریافت و نامبرده مکلف است حداکثر تا یکماه نسبت به پرداخت باقیمانده ثمن مال مورد مزایده اقدام نماید درغیراینصورت ده درصد اولیه به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید خواهد شد.هزینه های مربوط به انتقال سند به عهده خریدار(برنده مزایده )خواهد بود./.
بخشی
مدیر اجرای احکام حقوقی دادگستری طبس
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۳۴۶۰۰۰۰۱۱۴۱۱۱
شماره پرونده : ۱۴۰۱۳۳۹۲۰۰۰۰۸۴۲۵۹۱
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان طبس

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه موتورسیکلت احسان، تیپ ۲۰۰ سی سی ، مدل ۱۳۹۵ ، رنگ مشکی

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.