توضیحات آگهی

(( آگهی مزایده  ))
نظر به اینکه در پرونده کلاسه۰۲۰۰۱۴۸  اجرایی محکوم علیه علیرضا راستگو فرزند محمد ساکن نهبندان – خیابان هاشم پور ۲۶ – پلاک ۱ محکوم است به  پرداخت مبلغ ۴۹۶٫۲۹۰٫۰۰۰ریال بابت خسارات وارده به یک دستگاه سواری پراید به شماره انتظامی ۲۱ق ۷۹۹ایران ۵۲ و هزینه های پرداختی جهت جرثقیل و حمل خودرو ، و  پرداخت مبلغ ۲۴٫۲۱۷٫۵۲۵ ریال بابت خسارات دادرسی( هزینه دادرسی این پرونده ، هزینه دادخواست و کارشناسی تامین دلیل ) در حق محکوم له وحید قاسم پور وپرداخت مبلغ ۲۵،۱۶۰،۷۵۰ریال حق الاجرا در حق صندوق دولت. که تاکنون نسبت به پرداخت هیچگونه اقدامی ننموده که حسب تقاضای محکوم له اموال معرفی شده از ناحیه نامبرده به شرح ذیل توسط هیأت سه نفره کارشناسی ارزیابی گردیده است .
ارزیابی و کارشناسی یک دستگاه سواری پراید به شماره انتظامی ۷۵۷ق۲۱ایران ۵۲ که در پارکینگ نظام گستر نهبندان توقیف می باشد .
خودروی فوق به مبلغ یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان (۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان ) برآورد می گردد .
مقرر گردید درتاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹  از ساعت ۷:۳۰  تا ۱۱:۳۰ صبح از طریق مزایده غیر حضوری از طریق سامانه ستاد به صورت الکترونیکی( به آدرس setadiran.ir/setad/cms)  به فروش می رسد مزایده از قیمت پایه شروع و به کسانیکه بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند واگذار خواهد شد طالبین به خرید می توانند ظرف مدت ۵ روز قبل از مزایده به واحد اجرای احکام مدنی نهبندان مراجعه تا ترتیب بازدید از ملک توقیفی داده شود ضمناً حداقل ۱۰% از بهای فروش مزایده نقداً و فی المجلسین ازبرنده وصول خواهد شد و الباقی آن حداکثر ظرف مدت یک ماه وصول خواهد شد .
علی اکبر هاشم زهی – دادورز اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان نهبندان
شماره آگهی : ۱۴۰۲۳۳۴۶۰۰۰۰۱۱۳۷۹۴
شماره پرونده : ۱۴۰۲۳۳۹۲۰۰۰۰۳۶۶۴۷۰
شعبه صادر کننده : شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان نهبندان

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه سواری پراید

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.