توضیحات آگهی

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۲۰۰۳۴۷ یکدستگاه سواری پراید صبا صندوق دار ، دارای رنگ سفید روغنی ، مدل ۱۳۸۳ و به شماره انتظامی (ایران ۲۶ – ۲۶۳ ص ۶۸ ) ( متعهد آقای علی سودمند و متعهدله خانم میرم سجادی ) که طبق نظر کارشناس رسمی به مبلغ یک میلیارد ریال معادل ( یکصد میلیون تومان ) ارزیابی شده یکدستگاه سواری پراید صبا صندوق دار ، دارای رنگ سفید روغنی ، مدل ۱۳۸۳ و به شماره انتظامی (ایران ۲۶ – ۲۶۳ ص ۶۸ ) در پارکینگ شهید حسن زاده گلبهار واقع در ۵ کیلومتری شهرستان چناران ، ابتدای جاده سرآسیاب توقیف میباشد
نظریه کارشناسی با توجه به وضعیت وسیله نقلیه و قیمت روز بازار به شرح ذیل بحضورتان تقدیم می گردد .
الف – مشخصات ظاهری و فنی در زمان بازدید :
۱- طلق خطر عقب راست باید تعویض شود و بدلیل پایین بود مدل دور تا دور اتاق نیاز به رنگ آمیزی های جزئی به صورت سر قلم دارد .
۲- در کل اتاق و شاسی خودرو سالم بوده و نیاز به هیچگونه عملیات صافکاری و نقاشی ندارد .
۳- بدلیل در اختیار نبودن سوئیچ خودرو ، بررسی وضعیت فنی آن میسر نگردید و کارشناسی برپایه سلامت فنی صورت گرفته است .
۴- کیفیت لاستیک ها در حدود ۴۰% می باشد
۵- شیشه ها ، آینه ها ، تودوزی و جلوداشبورد سالم می باشد .
۶- هزینه های مرتبط با حمل ، نگهداری در پارکینگ ، بیمه شخص ثالث و جریمه دیر کرد آن ، اخذ عدم خلافی راهنمایی و رانندگی و هزینه های اداری مربوط به مزایده لحاظ نشده که پس از ترخیص و محاسبه دقیق آنها بایستی از مبلغ برآورد کسر گردد.
پلاک فوق از ساعت ۹ الی ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان چناران واقع در خیابان بهشتی ۲ جنب دادگستری از طریق مزایده به فروش می رسد.
مزایده از مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال( یکصد میلیون تومان ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقداً فروخته می شود. لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد، وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول می گردد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد.
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۳۹۰۶۲۱۶۰۰۰۰۵۵
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۴۰۰۶۰۹۲۰۰۴۶۶۱

شرایط آگهی

اعلام نشده
یکدستگاه سواری پراید صبا صندوق دار ، دارای رنگ سفید روغنی ، مدل ۱۳۸۳

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.