توضیحات آگهی

آگهی مزایده اموال منقول ( نوبت اول)
بموجب پرونده اجرایی کلاسه ۰۲۰۰۳۸۳تعاونی تولید روستائی شهدای وینسار محکوم است به پرداخت مبلغ ۱۴۴/۶۸۸/۰۰۰ ریال در حق آقای حبیب اله خدایوندی  و در این راستا اموالی به شرح ذیل  جهت وصول محکوم به معرفی نموده که به شرح زیر میباشد:
۱-یک دستگاه کود پاش قرمز رنگ به مارک کار دانه که مخزن آن آبی رنگ وکار کرد دستگاه حدود ۲۵ سال می باشد ودستگاه فوق متعلقاتی ندارد وقیمت آن مبلغ هشتاد میلیون ریال بر آورد می گردد .
۲-یک دستگاه بذر پاش سبزرنگ مارک ماکا ساخت شرکت ماشین کشت آبیدر سال ساخت ۱۳۹۴مدل ۲۱-۱۵-۲۶۰ که ۲۱ ردیفه می باشد وقیمت آن به مبلغ سیصد میلیون ریال برآورد می گردد .
با توجه به مراتب فوق  کلا” به مبلغ ۳۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال قیمتگذاری شده است%
لذا بدینوسیله اعلام میدارد که مزایده ملک فوق با جمیع شرایط عنوان شده در مورخه ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ راس ساعت ۸:۳۰ صبح در محل دفتر اجرای مدنی دادگستری شهرستان قروه برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان باید مبلغ پیشنهادی خود راطی لایحه ای و در پاکت دربسته و قبل از ساعت ۸:۳۰ به اجرا تحویل نمایند. بدیهیست مبلغ فوق مبلغ پایه بوده و کسی که بالاترین نرخ را پیشنهاد نماید برنده مزایده شناخته خواهد شده و میبایست ظرف همانروز ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی و نهایتا” ظرف یکماه باقیمانده آنرا پرداخت نماید. در غیراینصورت ۱۰ درصد واریزی بنفع صندوق دولت ضبط خواهد شد
شماره آگهی : ۱۴۰۲۴۸۴۶۰۰۰۰۱۲۴۰۸۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۴۸۹۲۰۰۰۰۷۸۱۴۸۷
شعبه صادر کننده : شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان قروه

شرایط آگهی

اعلام نشده
فروش یک دستگاه کود پاش قرمز رنگ – -یک دستگاه بذر پاش سبزرنگ

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.