توضیحات آگهی

گهی مزایده :  بموجب پرونده کلاسه بایگانی۰۲۰۰۱۲۹شعبه هشتم اجرای احکام حقوقی کرج  محکوم علیه احمد عسگری مورودی با کد ملی ۰۳۲۰۹۲۶۲۶۵ محکوم است به پرداخت  مبلغ ۱/۱۴۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان در حق  رضا خبیری با وکالت الهام جمشیدی
با توجه به اینکه محکوم علیه  در مهلت قانونی نسبت به اجرای حکم اقدام ننموده است  شخص ثالث آقای محمد یوسفی مورودی خودرو سراتو مدل ۱۳۹۶ به شماره ۷۶ط۱۵۶ ایران ۶۸ رابه عنوان مال معرفی نموده که توسط این اجرا توقیف وتوسط کارشناس دادگستری ارزیابی گردیده ومقرر گردیده  در مورخه  ۲۵-۷-۱۴۰۲ از ساعت۸تا ۹صبح در محل اجرای احکام مدنی دادگستری کرج از طریق مزایده بفروش برسد. مزایده از قیمت کارشناسی شروع میشود و به هر شخص  حقیقی و حقوقی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید فروخته خواهد شد . ده درصد وجه مزایده فی المجلس بصورت وجه نقد یا چک بانکی  تضمینی از خریدار اخذ و الباقی ظرف یک ماه از وی وصول و پس از انجام مراحل قانونی و صدور حکم تملیک مورد مزایده بنام خریدار منتقل خواهد شد . در صورتیکه در مهلت مقرر خریدار وجه مزایده راپرداخت ننماید سپرده وی پس از کسر هزینه های مزایده به نفع دولت ضبط و مزایده تجدید میگردد.کلیه هزینه های نقل و انتقال بعهده محکوم علیه است.که از محل فروش پرداخت خواهد شد.طرفین میتوانند ظرف مدت یک هفته از تاریخ مزایده نسبت به نحوه انجام مزایده اعتراض نمایند که در اینصورت تا رسیدگی به اعتراض از سوی دادگاه مورد مزایده به نام خریدار منتقل نخواهد شد. ضمناً کسانی که تمایل به  شرکت  در مزایده دارند  میتوانند ظرف ۵ روز  قبل از مزایده با اطلاع از مال مورد مزایده بازدید نمایند. مال مورد مزایده و بهای آن طبق نظر کارشناس بدین شرح است:
خودرو سواری سراتو تیپ۲۰۰۰ اتوماتیک به شماره ۷۶ط ۱۵۶ایران ۶۸ به رنگ سفید به شماره موتور ۵۶۸۰۵۹ و شاسی ۱۰۲۲۲۸۷ مدل۹۶ با خط وخش کچک روی گلگیر عقب چپ ودرب  خوردگی نقطه ای رئی سپر جلو-میزان کارکرد ۱۲۴ هزار کیلو متر دارای استهلاک طبیعی و معمولی ناشی از کارکرد  به ارزش ۱/۱۴۰/۰۰۰/۰۰۰تومان (یک میلیارد و صدو چهل میلیون تومان)
دادورز اجرای احکام شعبه هشتم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کرج –  نظری
استان البرز- شهرستان کرج – بالاتر از میدان طالقانی – ساختمان دادگستری شهرستان کرج
شماره آگهی : ۱۴۰۲۰۱۴۶۰۰۰۰۱۰۳۶۶۴
شماره پرونده : ۱۴۰۱۰۱۹۲۰۰۰۲۹۹۶۱۳۸
شعبه صادر کننده : شعبه هشتم اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان کرج

شرایط آگهی

اعلام نشده
خودرو سراتو مدل ۹۶

تکه کابل فقط وظیفه اطلاع رسانی مناقصه و مزایده, استعلام و درخواست خرید را دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مناقصه و مزایده ها ندارد.