شرکت سیم و کابل رسا

4 محصول شرکت سیم و کابل رسا؛ معرفی شرکت

306 بازدید راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

آیا تاکنون از محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل رسا استفاده کرده‌اید؟ سیم و کابل برق و شبکه از جمله تجهیزات مصرفی پر اهمیت در صنایع مختلف هستند که حفظ کیفیت و مرغوبیت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. برندها و شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند، با این حال پیدا کردن برندی که از بهترین متریال برای تولید سیم و کابل بهره‌گیری کند همواره چالش‌برانگیز است! در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با سیم و کابل رسا به معرفی محصولات این شرکت نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت سیم و کابل رسا

شرکت سیم و کابل رسا

کارخانه سیم و کابل رسا از جمله برترین و موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید سیم و کابل در کشور بوده که برای نخستین بار فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۰ در شهرستان شهریار در زمینی به مساحت ۲ هکتار آغاز کرد. به مرور زمان این شرکت با تکیه بر تجربه و دانش و بهره‌گیری از تکنولوژي‌ها و رویکردهای نوین توانست در سال ۱۳۹۰ در عرصه تولید کابل‌های کواکسیال هم‌چون کابل آنتن و rg59، کابل‌های ترکیبی با کاربری دوربین مداربسته نیز فعالیت کند.

امروزه این شرکت به عنوان یکی از نادرترین مجموعه‌های تولیدکننده کابل شبکه در ایران نیز شناخته  شده که طراحی و ساخت کابل‌های شبکه مطابق استانداردهای روز جهانی به همراه مشخصات فنی گوناگون از جمله امتیازات آن به حساب می‌آید.

سیم و کابل رسا با شماره ثبت (351468) و کد استاندارد ۱۰ رقمی  6689590006 در حوزه تولید انواع سیم و کابل برق، شبکه، دوربین (cctv,rg59)، کابل‌های آنتن، کابل‌های زوجی هوایی و زمینی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. اکنون آدرس دفتر فروش و امور نمایندگی این شرکت یا شماره تماس (۰۲۱۳۳۹۶۵۷۱۵) در لاله زار، کوچه بوشهری، مجتمع خورشید، طبقه ۴، واحد ۱۵ است.

معرفی محصولات شرکت سیم و کابل رسا

شرکت سیم و کابل رسا

۱. سیم و کابل برق رسا

سیم برق یا Wire استوانه‌ای نرم و انعطاف‌پذیر بوده که متشکل از یک فلز رسانا و یک عایق که فلز رسانا را احاطه کرده است. اصلی‌ترین وظیفه این محصول انتقال انرژی الکتریکی برای انتقال توان و یا سیگنال الکتریکی از یک نقطه به نقطه دیگر است. لازم به ذکر بوده که در تمامی وسایلی که حتی جزئی‌ترین بخش آن‌ها به واسطه برق کار کرده، خانه و ساختمان‌ها و حتی کاوشگرهای ایستگاه فضایی در مریخ هم از سیم‌های برق بهره‌گیری می‌کنند. شرکت سیم و کابل رسا سیم‌های برق در انواع مختلف با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد.

در مقابل، کابل برق مجموعه‌ای از رشته سیم‌های در هم تنیده بوده که وظیفه اصلی آن هدایت کردن جریان الکتریکی به منظور انتقال توان و یا انتقال سیگنال است. در واقع، کابل‌های برق متشکل از تعدادی رشته سیم هستند که تعداد سیم‌های آن بر حسب نیاز و کاربری مشخص می‌شود.

۲. سیم و کابل شبکه رسا

سیم و کابل شبکه از دیگر محصولات ارائه شده توسط شرکت سیم و کابل رسا بوده که مجموعه‌ای از سیم‌های مسی یا شیشه‌ای هستند که به منظور اتصال و انتقال داده و اطلاعات مابین روترها و کامپیوترها، سوئیچ‌ها، شبکه‌های استورج SAN و به طور کل مابین اجزا و مولفه‌های شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳. کابل کواکسیال رسا

کابل‌های کواکسیال یا کابل آنتن نوعی کابل مسی هستند که با محافظ فلزی و تکیه بر جزئیاتی که دارند سبب جلوگیری از تداخل در سیگنال‌های تلویزیون می‌شوند. شرکت سیم و کابل رسا ارائه‌دهنده انواع کابل کواکسیال در مدل‌های آتریس، سلاص و اورانوس است.

۴. کابل مخابراتی رسا

از دیگر محصولات ارائه شده توسط این شرکت کابل‌های مخابراتی زمینی و هوایی هستند. کابل‌های مخابراتی همان‌طور که از نامشان پیداست وظیفه انتقال اطلاعات و سیگنال در شبکه‌های مخابراتی را بر عهده دارند. این محصولات با برند اختصاصی رسا در انواع مختلف با بهترین کیفیت عرضه می‌شوند.

تشخیص سیم و کابل اصل رسا از تقلبی

به لیبل اختصاصی محصولات شرکت سیم و کابل رسا با هولوگرام اختصاصی در عکس زیر توجه کنید؛

شرکت سیم و کابل رسا

به لیبل تقلبی محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل رسا افراد سودجو نیز دقت کنید و به هنگام خرید این موضوع را به‌هیچ‌عنوان فراموش نکنید.

شرکت سیم و کابل رسا

سخن پایانی

شرکت سیم و کابل رسا یکی از برترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده انواع مختلف سیم و کابل برق و شبکه، آنتن، کابل‌های زمینی و هوایی و… در ایران بوده که کلیه محصولات ارائه شده توسط آن مطابق استانداردهای جهانی و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه شده است. آیا تجربه استفاده از محصولات این شرکت را داشته‌اید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

306 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط