یو پی اس چیست و چه کاربردی دارد؟

1 ساعت قبل راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / علم و تکنولوژی در صنایع برق و مخابرات 3 بازدید

امروزه قطعا برق گسترده در ایران به قدری افزایش یافته است که بسیاری از ادارات و سازمان‌ها، به فکر تامین یک منبع برق جداگانه افتاده‌اند. چرا که قطعی برق می‌تواند در روند کار ادارات و کسب و کار‌ها، اختلالات و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. فرض کنید در حال استفاده از لپ تاپ و […]

قرقره کابل چوبی

قرقره سازی رضایی قم؛ تولیدکننده انواع قرقره‌های چوبی و کاربردی در صنعت سیم و کابل

2 روز قبل راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق 565 بازدید

یکی از تجهیزات مهم در زمینه به‌کارگیری و استفاده از انواع سیم و کابل، قرقره‌های حامل سیم و کابل هستند. این تجهیزات با وجود ساختار ساده، بسیار پرکاربرد بوده و از نقش بسیار پررنگی در حمل راحت و سریع انواع سیم‌ها و کابل‌ها برخوردار هستند. یکی از شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع قرقره‌های چوبی در کشور، شرکت قرقره سازی رضایی شهر قم است.

مقره سیلیکونی؛ چیستی، ویژگی و اجزای تشکیل‌دهنده

2 روز قبل راهنمای خرید / تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق 169 بازدید

آیا می‌دانید مقره سیلیکونی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ به نظر شما این مقره‌ها متشکل از چه اجزایی هستند؟ مقره‌های سیلیکونی از جمله مهم‌ترین تجهیزات در شبکه توزیع برق به حساب می‌آیند. از آن جایی که این مدل از مقره‌ها ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فردی دارند، تقاضا برای استفاده از آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. در ادامه، با مقره‌های سیلیکونی و خصوصیاتی که دارند بیش‌تر آشنا خواهیم شد.

راهنمای خرید پکیج

راهنمای خرید پکیج؛ بررسی مهم‌ترین نکات خرید

3 روز قبل راهنمای خرید / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن 230 بازدید

آیا می‌دانید در زمان خرید پکیج بایستی چه نکاتی را رعایت کرد؟ به نظر شما بهترین پکیج چه ویژگی‌هایی دارد؟ بدون شک همه ما به خوبی می‌دانیم که سیستم گرمایشی تا چه حدی در زندگی روزمره ما حائز اهمیت است. پکیج شوفاژ از جمله سیستم‌های گرمایشی مذکور بوده که نقش بسیار پُررنگی را در زندگی ما ایفا خواهد کرد؛ از این جهت در راهنمای خرید پکیج قصد داریم به بررسی مهم‌ترین نکات برای خرید این محصول بپردازیم.

محافظ کولر گازی فرازصنعت

محافظ کولر گازی فرازصنعت؛ معرفی شرکت و محصول

3 روز قبل معرفی محصولات صنعت برق 322 بازدید

آیا تابحال از محافظ کولر گازی فرازصنعت استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین محافظ برق کولر گازی چه ویژگی‌هایی دارد؟ کولر گازی از جمله لوازم برقی پر مصرف بوده که در فصول گرم سال در اکثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن جایی که نوسانات برق می‌تواند سلامت این وسیله برقی را در خطر بیندازد، خرید یک محافظ برق مناسب توصیه می‌شود.

محافظ برق صوتی و تصویری فراز صنعت

محافظ برق صوتی و تصویری فراز صنعت؛ بررسی مهم‌ترین نکات خرید

3 روز قبل راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن 364 بازدید

آیا می‌دانید محافظ برق صوتی و تصویری فراز صنعت چه ویژگی‌هایی داشته و در چه زمانی می‌توان از آن استفاده کرد؟ به نظر شما در زمان خرید یک محافظ برق خوب بایستی چه نکاتی را رعایت کرد؟ محافظ برق یکی از تجهیزات کاربردی و مهم بوده که می‌توان با استفاده از آن، سلامت تجهیزاتی نظیر تلویزیون، کامپیوتر و… را تضمین کرد.

راهنمای خرید چند راهی

راهنمای خرید چند راهی؛ بررسی مهم‌ترین نکات خرید

3 روز قبل راهنمای خرید / راهنمای تکه کابل / راهنمای خرید امن 263 بازدید

آیا می‌دانید در زمان خرید سه راهی و چند راهی برق بایستی به چه مواردی توجه داشته باشیم؟ چند راهی برق از جمله مهم‌ترین تجهیزاتی بوده که بایستی در هر محیط خانگی، اداری، شرکتی و کارگاهی به منظور سهولت در انجام امور وجود داشته باشد؛ لذا در راهنمای خرید چند راهی قصد داریم نکاتی را به شما عزیزان بازگو کنیم که می‌توانید با مطالعه آن‌ها بهترین چندراهی برق را خریداری فرمایید.

راهنمای خرید تجهیزات دزدگیر امنیتی

راهنمای خرید تجهیزات دزدگیر امنیتی

3 روز قبل راهنمای خرید / راهنمای تکه کابل / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن 336 بازدید

آیا می‌دانید تجهیزات دزدگیر امنیتی در خانه چه نقشی را ایفا می‌کنند؟ به نظر شما در زمان خرید دزدگیر منزل چه نکاتی را بایستی رعایت کرد؟‌ امنیت‌ خانه‌ها یکی از اساسی‌ترین مواردی بوده که بایستی در نظر قرار داده شود. با کمک راهنمای خرید تجهیزات دزدگیر امنیتی می‌توان بهترین راه‌حل‌ها به منظور جلوگیری از سرقت خانگی را اجرا کرد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون خرید بهترین دزدگیرهای خانگی، در ادامه این راهنما با همراه باشید.

راهنمای خرید آنتن تلویزیون

راهنمای خرید آنتن تلویزیون؛ بررسی مهم‌ترین نکات خرید

3 روز قبل راهنمای خرید / آموزش در صنعت برق 468 بازدید

به نظر شما در زمان خرید آنتن تلویزیون بایستی چه مواردی را رعایت نمود؟ راهنمای خرید آنتن تلویزیون متشکل از مجموعه نکاتی بوده که شما عزیزان می‌توانید با مطالعه و رعایت آن‌ها، بهترین آنتن تلویزیون که متناسب با منزلتان باشد را خریداری فرمایید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون انواع آنتن تلویزیون در ادامه همراه ما باشید.

انواع ترمینال برق

راهنمای خرید انواع ترمینال برق

3 روز قبل راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن 652 بازدید

آیا می‌دانید در زمان خرید انواع ترمینال برق بایستی به چه نکاتی توجه داشت؟ ترمینال برق ابزاری بوده که موظف است اتصال چند سیم محکم را بر عهده بگیرد. این سیم‌ها در ترمینال توانایی انتقال برق بدون این که داغ بشوند را داشته و همین مشخصه سبب شده تا از وقوع حوادث ناگواری هم‌چون آتش‌سوزی جلوگیری به عمل آید. در ادامه با انواع مختلف ترمینال برق و نکاتی که باید در زمان خرید بدانید بیش‌تر آشنا خواهیم شد.