کانکتور انشعاب روشنایی با مهره سربر؛ معرفی و چیستی

7 روز قبل معرفی محصولات صنعت برق 520 بازدید

کانکتور انشعاب روشنایی با مهره سربر با کاربری انشعاب‌گیری از کابل اصلی ازجمله مهم‌ترین یراق آلات کابل‌های خودنگهدار است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی کانکتور انشعاب روشنایی با مهره سربر پرداخته و کاربرد آن را بیان کنیم.

معرفی گروه صنعتی پادرعد

معرفی گروه صنعتی پادرعد

7 روز قبل معرفی محصولات صنعت برق 224 بازدید

گروه صنعتی پادرعد یکی از برترین و معتبرترین مجموعه‌های فعال در حوزه برق و تأسیسات بوده که با ارائه محصولات و خدمات کاربردی و باکیفیت توانسته است در این صنعت شهرت بسیار خوبی کسب کند. این مجموعه با بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت، متشکل از شرکت‌های مختلفی است که نیاز جامعه به تجهیزات برقی، پست‌های کامپکت برق، کنتورهای هوشمند، سیستم گرمایش از کف، شیرهای ترموستاتیک رادیاتور و پکیج‌های شوفاژ، پروژه‌های حمل و نقل ریلی و… را تأمین می‌کند.

شرکت صنایع خیام الکتریک

معرفی شرکت صنایع خیام الکتریک

7 روز قبل تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز 296 بازدید

شرکت صنایع خیام الکتریک یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی فعال در حوزه تولید لوازم الکتریکی بوده که برای نخستین بار فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۶۵ شروع کرد. این شرکت در حیطه تولید کلید و پریز و قطعات هم ردیف فعال بوده و دارای ۷۲ پرسنل حرفه‌ای و موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری تولید سالانه ۴۰۰ هزار کلید و پریز و قطعات هم ردیف می‌باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا در مورد این شرکت اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم.

کابل شبکه مجتمع صنعتی رفسنجان

تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان

7 روز قبل تولیدکنندگان سیم و کابل ایران 254 بازدید

با انقلاب مردم در سال ۵۷ و آغاز حکومت جمهوری اسلامی در ایران، قانون اساسی در ایران تصویب گردید که در اصل ۴۴ آن، از بخش تعاونی به عنوان یکی از بخش های اقتصاد کشور نامبرده است؛ شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان یکی از این شرکت‌ها می باشد.

انواع انشعاب برق

انواع انشعاب برق؛ چیستی و معرفی کامل

7 روز قبل آموزش در صنعت برق 851 بازدید

امروزه افراد برای استفاده از امکانات عمومی در سطح کشور قبل از هر اقدامی باید به محل ارائه دهنده خدمت یا سازمان مورد نظر مراجعه نموده و مجوز لازم را در این باره دریافت نمایند. برای دریافت انواع انشعاب برق نیز باید به همین روش اقدام نمود و قبل از هر اقدامی به سازمان یا اداره برق محل سکونت خود رفته و در انتها با مراجعه کارشناس یا مامور برق به محل مورد نظر، مجوز و انشعاب مورد نیاز به شما داده خواهد شد.

تکه کابل

شرایط واگذاری و نصب انشعاب برق

7 روز قبل اخبار صنعت برق و مخابرات 497 بازدید

در ایران هر فردی که خواهان استفاده از خدمات و امکانات عمومی و دولتی را بنماید باید در این رابطه یک سری از مراحل را طی نماید، ما در این نوشتار به صورت خلاصه اقدام به بیان شرایط واگذاری و نصب انشعاب برق خواهیم پرداخت.

کولر آبی خورشیدی

کولر آبی خورشیدی؛ مزایا، معایب، کاربرد

1 هفته قبل راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان 230 بازدید

یکی از پرکاربردترین انواع کولرهای آبی، کولر آبی خورشیدی است. کولرهای آبی خورشیدی توان و انرژی مورد نیاز خود را از طریق انرژی خورشیدی و انرژی پاک تامین کرده و نیازی به استفاده از برق شهری ندارند.

کولر گازی خورشیدی

کولر گازی خورشیدی؛ مزایا، معایب، کاربرد

1 هفته قبل تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان 230 بازدید

در حالت کلی، کولرها به دو دسته کولرهای آبی و کولرهای گازی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این کولرهای آبی و گازی خود نیز به چندین دسته تقسیم شده و انواع مختلفی دارند. یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع کولرهای گازی، کولر گازی خورشیدی است.

سینی کابل گالوانیزه

تمام آنچه باید در مورد سینی کابل گالوانیزه بدانید!

1 هفته قبل معرفی محصولات صنعت برق 382 بازدید

سینی کابل گالوانیزه (Galvanized Cable Tray) وسیله‌ای است که برای هدایت کابل برق و محافظت از کابل و سیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سینی جایگزینی عالی برای سیستم‌های مجرای برق یا سیم‌کشی‌های باز است. گالوانیزه پوششی است که روی سطح فلزاتی مانند فولاد یا آهن اعمال می‌شود. از این پوشش به عنوان یک اقدام […]

آسانسور برج خلیفه و ویژگی های آن

آسانسور برج خلیفه و ویژگی های آن

1 هفته قبل معرفی محصولات صنعت برق 1869 بازدید

آسانسور برج خلیفه را می‌شناسید؟ برج خلیفه یکی از بلندترین برج‌های دنیا با ۸۲۸ متر ارتفاع است که در سال ۲۰۱۰ توسط حاکم وقت دبی افتتاح گردید، این برج یکی از زیباترین سازه‌های دست بشریت است که تاکنون بدان دست‌یافته است. در این نوشتار قصد داریم در مورد آسانسور برج خلیفه که یکی از قدرتمندترین سازه‌های دنیا است نکاتی را بیان کنیم.